22:11 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

مرسدس

پرفروش‌ترین برندهای خودرو در بریتانیا
نماد برتر- به تازگی گزارشی از پرفروش‌ترین برندهای خودرو در بازار بریتانیا در ماه مه ۲۰۲۰ منتشر شده که نشان می‌دهد شرکت آمریکایی فورد توانسته رتبه نخست را به خود اختصاص دهد.
سرمایه‌گذاری یک میلیارد دلاری برای تولید باتری
نماد برتر- شرکت خودروسازی دایملر در آلمان بالغ بر یک میلیارد دلار به منظور توسعه و تولید باتری‌های اختصاصی خودروهای برقی سرمایه‌گذاری می‌کند.
بازگشایی کارخانه‌های مرسدس بنز در بحبوحه کرونا!
نماد برتر- دایملر، شرکت مادر مرسدس بنز آلمان به تازگی اعلام کرده که قصد دارد از تاریخ ۲۰ آوریل سال جاری میلادی خط تولید و فعالیت برخی از کارخانه های خود در آلمان را از سر بگیرد.
مروری بر ۱۰ شاسی بلند هیبریدی برتر در سال ۲۰۲۰
نماد برتر- با توجه به محبوبیت روزافزون خودروهای پاک در بسیاری از کشورهای جهان، این گزارش به مروری بر بهترین خودروهای شاسی بلند هیبریدی و پلاگین هیبریدی در سال ۲۰۲۰ می پردازد.
آغاز آزمایش فناوری خودران مرسدس بنز و بوش
پایگاه خبری راد: شرکت‌های مرسدس و بوش آلمان که در حال همکاری روی توسعه فناوری خودران هستند، اعلام کردند که خودروی خودران خود را در شهر سن خوزه آمریکا مورد آزمایش قرار خواهند داد.
حال خودروسازان در بازار آمریکا چطور است؟
پایگاه خبری راد: به تازگی گزارشی از میزان فروش شرکت‌های خودروسازی مختلف در بازار ایالات متحده آمریکا در سه ماهه سوم ۲۰۱۹ میلادی منتشر شده که نشان دهنده رکود و اشباع بازار است.
مروری بر شاسی‌بلند کوچک و جدید بی‌ام‌و
پایگاه خبری راد: خودروی شاسی‌بلند بی‌ام‌و X1 مدل 2019 قابلیت و امکانات گسترده‌ای را نسبت به مدل‌های پیشین خود در اختیار علاقه مندان قرار داده و آن را به یکی از جذاب‌ترین شاسی بلندهای کوچک جهان تبدیل کرده است.
خودروسازان ژاپنی در ژاپن یکه‌تازی می‌کنند
پایگاه خبری راد: آمار فروش خودروهای پرطرفدار در ژاپن نشان می‌دهد که شهروندان این کشور تمایل بیشتری به خریداری و استفاده از خودروها و برندهای ژاپنی دارند.
خودروی پلاگین هیبریدی بنز در راه است
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که مرسدس بنز قصد دارد به زودی مدل پلاگین هیبریدی جدیدی را معرفی کند که از قدرت و ظرفیت بالایی برخوردار است.
چه کشورهایی با آمریکا جنگ دارند؟
پایگاه خبری راد: کاخ سفید با هدف ایجاد روابط اقتصادی در سراسر جهان در جبهه‌های مختلفی نظیر مکزیک، چین، ژاپن، اروپا و کانادا سرگرم جنگ تجاری است.
باارزش‌ترین برندهای جهان
پایگاه خبری راد: اپل موفق شد با ارزش‌ترین برند جهان در سال 2019 لقب بگیرد.
ایمن‌ترین خودروهای شاسی‌بلند کدامند؟
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که خودروهای شاسی بلند ساخت شرکت‌های ولوو، مرسدس بنز و بی ام و از سایر رقبای خود از ایمنی بالاتری برخوردارند.
سرمایه‌گذاری میلیون دلاری دایملر آلمان برای کاهش قیمت خودروهای برقی
پایگاه خبری راد: به نقل از منابع آگاه، شرکت خودروسازی دایملر آلمان قصد دارد با سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیون دلاری در یک شرکت باتری سازی آمریکایی، ۱۰ درصد از سهام آن را خریداری کند و بدین ترتیب قیمت تمام شده خودروهای برقی را کاهش دهد.
اتحادیه اروپا در تدارک تعرفه تلافی‌جویانه برای ۲۰ میلیارد یورو واردات آمریکا
پایگاه خبری راد: دیپلمات‌های اتحادیه اروپا می‌گویند کمیسیون اروپا فهرستی از واردات کالاهای آمریکایی به ارزش حدود ۲۰ میلیارد یورو (۲۲.۶ میلیارد دلار) را تهیه کرده که ممکن است در اختلاف بر سر یارانه‌های هواپیمایی مورد استفاده قرار دهد.
دست‌به‌یکی خودروسازان اروپایی که گران تمام می‌شود
پایگاه خبری راد: شرکت های خودروسازی بی‌ام‌و ، دایملر و فولکس واگن به تبانی و همکاری برای دستکاری در میزان انتشار آلایندگی خودروهای خود متهم شده‌اند که در صورت اثبات صحت این ادعا، نام و آوازه آنها به شدت زیر سوال خواهد رفت.