22:33 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

مدل

ایران زمین در فکر توسعه اولین‌ها
بانک ایران زمین در فکر توسعه خدمتی که پایه گذاری آن در کشور به نام خودش به ثبت رسیده است.
برترین صندوق‌های سرمایه‌گذاری کدامند؟
رییس سازمان بورس و اوراق بهادار به مردم توصیه کرد به جای سرمایه‌گذاری مستقیم در بازارسرمایه از طریق صندوق‌های سرمایه‌گذاری اقدام کنند؛ اما شناخت و انتخاب بهترین گزینه‌های سرمایه‌گذاری از بین حدود ۲۰۰ صندوق‌های سرمایه‌گذاری چطور امکان پذیر است؟
آگهی دعوت به همکاری بانک ایران زمین
با استعانت از خداوند متعال بانک ایران زمین به منظور تامین و تکمیل سرمایه انسانی مورد نیاز برای امور طرح و برنامه در واحدهای ستادی ادارات مرکزی براساس ضوابط و مقررات و آئین نامه استخدامی بانک از بین متقضیان واجد شرایط ذیل پس از کسب موفقیت در مصاحبه عمومی و تخصصی، گزینش و معاینات پزشکی با انعقاد قرارداد کار معین و بیمه درمان و بازنشستگی تامین اجتماعی استخدام نماید.
ایران زمین؛ بانکی که سبز بودن را دوست دارد
بی شک یکی از مهمترین وظایف تمامی مجموعه های فعال در بدنه اقتصادی و اجتماعی یک کشور، ترویج فرهنگ دوستی با طبیعت است که این مهم از سوی مدیران بانک ایران زمنی به درستی راهبری می شود.
الگوریتم‌بازها چه کسانی هستند؟
براساس دستورالعمل افشای اطلاعات سازمان بورس و اوراق بهادار، استفاده از الگوریتم تنها برای عملیات بازارگردانی مجاز است و شرکت‌های نرم‌افزاری حق افشای اطلاعات عمق سفارش‌ها به درگاه‌های آنلاین به‌جز آنلاین گروهی را ندارند.
طرح تامین مالی مسکن روی میز بازار سرمایه
طرح تأمین مالی پروژه‌های دولت در حوزه مسکن در بازار سرمایه در حال بررسی‌ است.
ظرفیت‌های بازار سرمایه برای تامین کسری بودجه
دولت با کسری تراز عملیاتی مواجه است؛ بنابراین، باید از محل واگذاری دارایی‌های مالی یا سرمایه ای کسری بودجه عملیاتی خود را پوشش دهد.
سرمایه‌گذاران کوتاه مدت از نرخ دلار سیگنال می‌گیرند
مولفه‌های روز و فرصت‌هایی که سرمایه‌گذار در بازار سرمایه می‌بیند از جمله وضعیت بنیادی شرکت‌ها که بخشی از آن تابع مولفه‌های اقتصاد جهانی است، مانند قیمت کامودیتی، قیمت نفت، قیمت برابری ارزها در ورود نقدینگی به بازار و خروج از آن تعیین کننده هستند و از امروز کسی نمی‌تواند شرایط آینده را دقیق پیش‌بینی کند، زیرا ممکن است شرایط برای ورود نقدینگی‌های جدید بهتر باشد.
4 امتیاز مهم عرضه اولیه به «روش ترکیبی»
نکته اساسی و مهم در به کار گرفتن عرضه اولیه به "روش ترکیبی" تشویق مردم به خرید واحدهای سرمایه گذاری صندوق ها و روش غیر مستقیم سرمایه گذاری در بازار سرمایه است.
«سبد مشاع»، ابزاری ویژه در راه بازار سرمایه
«سبد مشاع»، امکان سرمایه‌گذاری برای گروهی از افراد را فراهم می‌کند که به دلیل برخورداری از ویژگی‌های منحصربه‌فرد، می‌تواند آینده سبدگردانی در کشور را تغییر دهد و به کارایی هرچه بیشتر بازار سرمایه کمک کند.
حرکت متوازن؛ رمز توسعه بازار سرمایه
بازارسرمایه با حرکت روی ریل توازن می‌تواند محور توسعه بازارهای دیگر را رقم بزند. الگوی توسعه پیچیده نیست و بازارهای مالی کشورهای توسعه‌یافته سال‌هاست روی همین مدل حرکت می‌کنند.
شاسی بلند تمام برقی بنز، در جاده ها می تازد
مرسدس مدلهای لوکس برقی را برای داخل و خارج از جاده ارائه خواهد داد.
شرکت فولادی ۴ هزار میلیاردتومانی در آستانه عرضه اولیه در فرابورس
شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان در سال ۱۳۸۸با یک میلیارد سرمایه تاسیس و پس از آن با سرمایه ۱.۵ میلیارد تومانی، فعالیت خود را آغاز کرد که هم‌اکنون نیز با سرمایه ۴ هزار میلیارد تومانی در آستانه عرضه اولیه سهام خود در فرابورس قرار دارد.
چشم اسفندیار گزارشگری مالی در ایران
از آنجا که حسابرسی صورت‌های مالی، ادامه طبیعی فرایند گزارشگری مالی است ، حسابرسی ارزش منصفانه و برآوردهای حسابداری ناشی از آن از نقطه نظر فنی و تکنیکی چالش اصلی حرفه نیز خواهند شد
بازار رمز ارزها 2 تریلیون دلاری شد/ترس طلا از طالبان
ارزش کل بازار ارزهای رمزنگاری شده در روز شنبه به بیش از 2 تریلیون دلار رسید این اتفاق اولین بار از اواسط ماه مه بوده است.