01:23 | پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

مخابرات

شروعی قرمز؛ پایانی سبز
در جریان معاملات امروز، (دوشنبه، یکم شهریورماه) شاخص کل با افزایش ۳۳۷ واحد در کانال یک میلیون و ۵۱۵ هزار واحدی متوقف شد و شاخص هم‌وزن با ۴ هزار و ۱۰۰ واحد افزایش، رقم ۴۴۰ هزار و ۱۳۱ واحد را به ثبت رساند.
رشد پرقدرت شاخص بورس
در جریان معاملات امروز، (سه‌شنبه نوزدهم امرداد ماه) شاخص کل با افزایش ۲۰ هزار و ۵۹۵ واحد به رقم یک میلیون و ۴۵۳ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۵ هزار و ۴۲۱ واحد افزایش، رقم ۴۱۸ هزار و ۱۷۰ واحد را به ثبت رساند.
تقاضای فوری سهامداران "وسدید" از رئیس قوه قضائیه برای پایان مالکیت۳۳درصدی
جمعی از سهامداران حقیقی خواهان رسیدگی فوری رئیس قوه قضائیه به پرندوه دعوای طولانی و ۷ باره گروه ‌صنعتی‌سدید و فرآب درباره مالکیت ۳۳ درصدی سهام شدند.
۶۰ شرکت، ۴ بانک و ۵ پالایشگاه به تابلو بازگشتند / توقف ۵ نماد برای مجمع
در برابر توقف ۵ نماد بورسی و فرابورسی برای مجمع سالانه و فوق العاده، ۶۰ شرکت دیگر، چهار بانک و پنج پالایشگاه با بازگشایی نماد به تابلو معاملات بازگشتند.
«وسفارس» سود نمی دهد؟!
نماد برتر - عمده بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری "وسفارس" در حوزه پذیرفته شده در بورس با ۲۸۱.۷۰۹ میلیارد ریال ارائه‌شده است.
«لکما» افزایش سرمایه می دهد
نماد برتر - رکورد دار قدیمی افزایش سرمایه شرکت های بورسی و فرابورسی از برنامه افزایش سرمایه ۲۹۱ درصدی از محل تجدید ارزیابی خبر داد.
فناوری ۵G روی شبکه واقعی از مشهد آغاز بکار کرد
نماد برتر- قطار ارائه خدمات فناوری ۵G همراه اول روی شبکه واقعی از جوار حرم مطهر رضوی به حرکت درآمد و به زودی وارد سایر شهرها خواهد شد.
جریمه سنگین شرکت بورسی به دلیل عدم اجرای مصوبه بیت‌استریم
نماد برتر- وزیر ارتباطات با متوقف شدن مصوبه بیت‌استریم توسط شرکت بورسی مخابرات گفت: رگولاتوری در حال تنظیم مصوبه‌ای است که به جریمه سنگین این شرکت منجر می‌شود.
توقف ۵ نماد ، تعلیق سهم دارای صف خرید و بازارگردانی یک شرکت
نماد برتر- نماد ۵ شرکت بورسی برای یک ساعت و دو روز کاری متوقف و در برابر تعلیق یک سهم مثبت و دارای صف خرید ، بازارگردانی یک نماد هم شروع شد.
افزایش سرمایه فوق سنگین شرکت بورسی به ۵۳۱۴ درصد تغییر کرد
نماد برتر- قند اصفهان برنامه افزایش سرمایه سنگین ۵۴۶۹ درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها را با اصلاح گزارش کارشناسی به ۵۳۱۴ درصد تغییر داد تا در صورت موافقت، رکورد دار جدید افزایش سرمایه شود.
۸ شرکت بورسی و فرابورسی موقتا" از تابلو معاملات رفتند + تعلیق ۱۳ روزه سه نماد
نماد برتر- نماد ۸ شرکت بورسی و فرابورسی به دلیل اعلام رویدادی مهم یا نوسان بیش از ۲۰ درصدی ، برای یکی دو و یک ساعت و سه شرکت حاضر در بازار پایه و بورس هم تا ۱۹ بهمن تعلیق بسته شد .
«اخابر» به زیان نشست
نماد برتر- در حالی که در دوره‌های اخیر به موجب تورم، درآمد و سود اغلب شرکت‌ها رشد داشته اما؛ به نظر می‌رسد شرکت مخابرات ایران از این قافله جامانده است.
توقف ۶ نماد بورسی و فرابورسی و شروع بازارگرانی سهام دو شرکت
نماد برتر- امروز نماد ۶ شرکت بورسی و فرابورسی به دلیل اعلام رویدادی مهم بسته و بازارگردانی سهام دو شرکت شروع شد .
خروج موقت ۵ نماد و ابطال معاملات دیروز سهم مثبت همراه با تعلیق ۶ روزه
نماد برتر- نماد ۵ شرکت بورسی و فرابورسی به علت اعلام رویدادی مهم بسته و معاملات دیروز سهم بورسی مثبت روزهای منفی بازار ، باطل و نماد این شرکت تا ۶ روز تعلیق شد .
توقف ۱۰ نماد ، بازار گردانی یک سهم و محدودیت حجمی مهمان تازه وارد
نماد برتر- نماد ۹ شرکت بورسی و فرابورسی برای یکی دو روز و یک ساعت بسته و در برابر بازارگردانی یک سهم ، برای مهمان تازه وارد محدودیت حجمی سفارش تعیین شد.