18:38 | دوشنبه 31 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

لباسشویی

تولید داخلی تلویزیون در سال 99
نماد برتر- جدیدترین آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) نشان می‌دهد که از بین ۲۸ کالای منتخب صنعتی تولید ۱۶ کالا بین ۳ تا حدود ۱۹۰ درصد افزایش داشته و انواع تلویزیون و ماشین لباسشویی در رتبه دوم و سوم بیشترین افزایش تولید قرار دارند.
چرا کارت اعتباری برای خرید لوازم خانگی جواب نداد؟
نماد برتر- سخنگوی انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی قیمت سبد لوازم خانگی در طرح ویژه تخصیص سبد لوازم خانگی به اقشار آسیب پذیر را ۹ میلیون و ۷۰۰ هزار توان عنوان کرد و درباره طرح توزیع کارت اعتباری خرید کالای ایرانی که در سال‌های اخیر مطرح بود، گفت: شرایطی برای تخصیص کارت اعتباری خرید لوازم خانگی در نظر گرفته شده بود که بسیاری از شهروندان قادر به استفاده از آن نبودند، اما ارائه تسهیلات ارزان قیمت از سوی دولت در شرایط کنونی و افزایش قیمت‌ها، دو سر برد خواهد بود، چراکه هم مردم از آن استفاده می‌کنند و هم چرخ کارخانه ها می چرخد.
"مادیرا" قرارداد ۴۰ میلیاردی برای خرید موبایل و تبلت LG بست
نماد برتر- صنایع ماشین های اداری ایران از انعقاد قرارداد خرید موبایل و تبلت با برند LG با شرکتی خارجی به مبلغ ۴۰ میلیارد تومان بصورت نقدی خبر داد و با توقف نماد روبرو شد.
جهش تولید صنعت بورسی با رشد ۱۲، ۶۱ و ۷۰ درصدی سه محصول
نماد برتر- مدیرکل انجمن صنایع لوازم خانگی از جهش تولید ۱۲، ۶۱ و ۷۰ درصدی سه محصول شرکت های این صنعت بورسی طی چهار ماه اول سال خبر داد.
چرا با وجود افزایش تولید، لوازم خانگی ارزان نشد؟
نماد برتر- مدیرکل صنایع برق و الکترونیک وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) در پاسخ به اینکه چرا با وجود افزایش تولید، لوازم خانگی ارزان نمی‌شود، گفت: برخی آمارها نشان می‌دهد میزان تولید با میزان نصب در منازل تطابق ندارد. وقتی میزان نصب کمتر است یعنی یا کالا در انبارها مانده یا افرادی لوازم خانگی را خریدند و در گوشه منازل احتکار کرده‌اند.
مبانی قانونی طرح برق مجانی چیست؟
نماد برتر- برق مجانی آرزویی که چندین سال است منتظر آن بوده ایم در قالب مجوزهای قانونی آماده اجرا است، آرزویی که ۳۰ میلیون نفر را تحت پوشش خود قرار می دهد و نهایتا تا یک ماه و نیم دیگر اجرایی می شود.
رشد ۷۰ درصدی تولید ماشین لباسشویی
نماد برتر- جدیدترین آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) نشان می‌دهد که از بین ۲۶ کالای منتخب صنعتی تولید ۱۶ کالا بین ۱.۴ تا ۱۵۹ درصد افزایش داشته و ماشین لباسشویی و انواع تلویزیون در رتبه دوم و سوم بیشترین افزایش تولید قرار دارند.
بهره برداری از ۲ واحد صنعتی در فارس توسط رئیس جمهور
نماد برتر- بهره‌ برداری از دو واحد تولیدی صنعتی "آرای سان رونیکا" و " بهسازان توسعه آرمان" طی یک برنامه ویدئوکنفرانسی، توسط رئیس جمهوری آغاز شد.
فاز اول کارخانه تولید لوازم خانگی مادیران توسط رئیس جمهور افتتاح شد
نماد برتر- فاز اول خطوط تولید یخچال فریزر ، ماشین لباسشویی و کولر گازی کارخانه لوازم خانگی مادیران بطور رسمی توسط رئیس جمهور افتتاح شد .
چگونه قبض برق را رایگان کنیم؟
نماد برتر- طرح برق امید با هدف فرهنگسازی و مدیریت مصرف از یک ماه و نیم دیگر اجرایی می شود و ۳۰ میلیون نفر از مشترکان کم مصرف پرداخت هزینه برق معاف خواهند شد، حتی مشترکان پر مصرف نیز با انجام راهکارهایی می توانند از این مزیت بهره مند شوند.
برق مجانی در انتظار چه کسانی است؟
نماد برتر- طرح برق امید با هدف مدیریت مصرف و فرهنگسازی از دوماه دیگر رسما وارد مرحله اجرا خواهد شد که با اجرای آن کم مصرف ها دیگر از پرداخت قبض برق معاف می شوند حتی برای پر مصرف ها نیز این امکان وجود دارد که با کاهش مصرف از پرداخت قبض رهایی یابند.
انتشار نقشه مصرف برق با ۹ استان و ۳ کلانشهر قرمز
نماد برتر- انتشار نقشه برق کشور نشان داد که هم اکنون ۹ استان و سه کلانشهر در منطقه قرمز قرار دارند.
عرضه مستقیم لوازم خانگی به زوج‌های جوان در مرحله اعلام جامعه هدف
نماد برتر- سرپرست معاونت امور بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) اعلام کرد که طرح عرضه مستقیم لوازم خانگی به زوج‌های جوان در مرحله اعلام جامعه هدف از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.
کاهش جزئی قیمت لوازم خانگی
پایگاه خبری راد: جدیدترین آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) حاکی از کاهش قیمت کمتر از یک درصدی در برخی از انواع لوازم خانگی در مردادماه امسال نسبت به ماه قبل از آن است.
رتبه نخست ایران در بدترین میزان مصرف انرژی!
پایگاه خبری راد: درحالی که تمرکز کشورهای پیشرفته روی کاهش شدت مصرف انرژی است، این شاخص در ایران روندی رو به رشد به خود گرفته و در بین دیگر کشورها از نظر کاهش شدت مصرف انرژی در انتهای لیست قرار دارد.