17:47 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

قطعه

قیمت‌گذاری دستوری، چالش اساسی در تامین مالی از بازار سرمایه
نحوه قیمت‌گذاری در صنعت قطعه‌سازی خودرو، به دور شدن این صنعت از تامین مالی از طریق بازار سرمایه و نبود نقدینگی و سودآوری منجر شده است.
آسیب های جدی قیمت گذاری دستوری بر صنعت خودرو کشور
صنعت خودرو کشور با چالش بزرگی با عنوان قیمت گذاری دستوری مواجه شده و این امر آسیب های جدی به آن وارد کرده که نیاز به تفکر و خرد جمعی دارد تا ضمن جمع بندی نظر متخصصان و مدیران این صنعت، راهکاری اساسی برای برون رفت از مشکلات ارائه و اجرا شود.
ضرورت اصلاح ساختار خودرو سازان
مدیران بدانند که قیمت گذاری دستوری مانع حفظ منافع و ایجاد رشد از طریق ثبات مالی و صنعتی شرکت های خودرو ساز است و کاهش تولید ناخالص داخلی، رشد نقدینگی و تورم را به دنبال دارد.
لزوم به‌روزرسانی تکنولوژی و تزریق نوآوری در صنعت خودرو
صنعت خودرو کشور نیازمند به‌روزرسانی، تزریق ابزارهای جدید تامین مالی و نوآوری است و این موارد ضرورت امروز این صنعت را تشکیل می‌دهند.
زمین ۶ دانگ پروژه آتیه "ثامید" روی میز فروش
شرکت توسعه و عمران امید از مزایده فروش یک قطعه زمین خبر داد.
ایران خودرو دست پر به بورس کالا می‌آید
مدیریت پذیرش و بازاریابی شرکت بورس کالای ایران با صدور اطلاعیه‌های جداگانه‌ای از پذیرش ۱۴ هزار تن ضایعات باطری، ۱۲ هزار تن ضایعات فولادی و ۱۲۰۰ تن براده چدن شرکت ایران خودرو در بازار فرعی این بورس خبر داد.
خرج که از کیسه سهامدار بود؛ مدیر "ثبهساز" شدن آسان بود!
"ثبهساز" در حالی که یکی از زمین‌های خود را با قیمت هر مترمربع ۴.۵ میلیون تومان عرضه کرده که قیمت واقعی آن در بدترین حالت ۷۰ میلیون تومان است.
گرانی اخیر قمیت خودرو ناشی از قطع مکرر برق است / چالش های قطعه سازان
دبیران دو انجمن قطعه‌سازان و صنایع همگن قطعه سازی و یک فعال صنعت ، گرانی اخیر قمیت خودرو را ناشی از قطع مکرر برق دانسته و درباره چالش های صنعت توضیح دادند .
بازدهی چهار ماهه ۷۳۸ سهم از مثبت ۱۶۴۸ تا منفی ۵۸ درصدی
در برابر رشد اندک و ۰.۲۷ درصدی شاخص طی چهار ماهه سال جاری، بازدهی سهام ۷۳۸ شرکت بورسی و فرابورسی مشخص شد که تنها ۱۴۷ شرکت بازدهی مثبت داشتند.
افزایش قدرت فولاد با نانو پوشش‌های گالوانیزه
نماد برتر - یکی از شرکت‌های فناور پوشش‌های گالوانیزه سرد حاوی نانومواد به منظور بهبود خواص مقاومت فولاد در برابر خوردگی به بازار عرضه کرده است.
«تارا» ایمن‌ترین خودرو ایرانی است
نماد برتر - مدیرعامل شرکت قالب های صنعتی ایران خودرو (آیکید) گفت: با استفاده از ورق‌های جدید و مستحکم در بدنه این محصول، تارا دارای مستحکم ترین و ایمن ترین بدنه در میان خودروهای کشور است.
تخصیص سهمیه ورق موردنیاز خودروسازان
نماد برتر - رئیس سازمان گسترش و نوسازی معادن (ایدرو) در نامه‌ای خطاب به مدیران دو خودروساز بزرگ کشور، از تمدید تخصیص سهمیه ورق موردنیاز آن‌ها، یک دوره و تا پایان فروردین ماه سال آینده خبر داد و آن‌ها را ملزم به دریافت کد بورسی و ثبت‌نام در سامانه بهین‌یاب کرد.
شرط افزایش تولید ۵۰ درصدی ایران خودرو و ساپیا و آخرین رقم طلب قطعه سازان
نماد برتر- رییس انجمن نیرو محرکه و قطعه‌سازان با اشاره به طلب ۴۰ هزار میلیارد تومانی قطعه سازان، شرط تحقق افزایش ۵۰ درصدی تولید ایران خودرو و ساپیا را تامین مالی ۲۷ هزار میلیارد تومانی اعلام کرد.
عرضه خودرو در بورس‌کالا تصویب شد / تعیین قیمت پایه با سازمان حمایت
نماد برتر- سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس از اصلاح طرح ساماندهی صنعت خودرو و عرضه در بورس کالا خبر داد و گفت: قیمت پایه توسط سازمان حمایت تعیین و در بورس عرضه می شود.
نرخ مصوب مرغ تا پایان ماه رمضان تغییر نمی‌کند/ تداوم تخصیص ارز دولتی به روغن
نماد برتر- دبیر ستاد تنظیم بازار کشور با بیان اینکه فروش فوق‌العاده نوروزی به معنی تشدید نظارت‌ها و فراوانی کالا است و نه تخفیف، از تداوم تخصیص ارز دولتی به روغن خبر داد و گفت که قیمت مصوب مرغ تا پایان ماه رمضان تغییر نمی‌کند و اگر تا آخر هفته هم قیمت مرغ عادی نشود مرغ منجمد به بازار تزریق خواهد شد.