02:58 | پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

قاسمی

چند نکته‌ی مهم برای حفظ امنیت خرید اینترنتی
نماد برتر- رئیس پلیس فتا استان بوشهر اظهار کرد: متأسفانه عدم رعایت نکات امنیتی در خریدهای اینترنتی باعث سوءاستفاده سودجویان سایبری شده، باید توجه شود که استفاده از این تکنولوژی نیازمند رعایت کردن نکات امنیتی است که مانع سوءاستفاده کلاهبرداران اینترنتی خواهد شد.
سال 99  و کاهش رشد اقتصادی!
سرپرست مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی گفت: از سال ۹۰ به بعد ظرفیت رشد اقتصادی کشور که از طریق تشکیل سرمایه در بخش ماشین آلات و ساختمان لحاظ می‌شد، در حال کاهش است.
۵۰۰۰ پرونده قاچاق تشکیل شد
پایگاه خبری راد: مدیرکل بازرسی و امور قاچاق سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان از ارجاع ۵ هزار و ۷ پرونده قاچاق کالا در سطح عرضه به تعزیرات حکومتی، به ارزش بیش از یک هزار میلیارد ریال در شش ماهه اول سال جاری خبر داد.
درخواست بانک‌ها برای نشست با رئیس‌جمهور
پایگاه خبری راد: انتقادات پیاپی از نظام بانکی و گله‌مندی از آن در شرایطی که گفته می‌شود ۹۰ درصد بار مالی اقتصاد را به دوش می‌کشند و نادیده گرفته شدن نقش آنها، ‌بهانه‌ای بود تا در نشستی بانکی - بودجه‌ای درخواست نظام بانکی برای نشستی با رئیس‌جمهور به منظور طرح پاره‌ای از مسائل مطرح شود.
واکنش زنگنه به ادعاهای جلیلی
پایگاه خبری راد: به دنبال اقدام‌ها و اظهارنظرهای سعید جلیلی با هدف زیر سوال بردن عملکرد وزارت نفت در شرایط تحریمی، بیژن زنگنه، وزیر نفت از رئیس جمهوری درخواست کرد تا در جلسه‌ای نزد سران قوا و مراجع ذیصلاح دیگر با آقای جلیلی مناظره کند.
اعلام جزئیات پروازهای حج تمتع در سال ٩٨
پایگاه خبری راد: قائم مقام مدیرعامل شرکت هواپیمایی ایران ایر جزئیات پروازهای حج تمتع در سال جاری برای جابجایی ٨٦ هزار و ٥٥٠ زائر ایرانی را تشریح کرد.
مردم منطقه‌ای حاصلخیز که حالا به آب آشامیدنی با تانکر محتاج شده‌اند!
پایگاه خبری راد: اعضای شورای خرامه و کربال در دیدار با رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس خواستار احقاق حق کشاورزان این شهرستان شدند.
جزئیات تخصیص وام ۲.۵ میلیون تومانی به خودروها
پایگاه خبری راد: یکی از سیاست‌های دولت طی سال‌های گذشته دوگانه سوز کردن خودروها بوده که برای این مهم نیز اقدامات متعددی انجام شد. اخیرا مدیر سی‌ان‌جی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از اختصاص وام ۲.۵ میلیون تومانی به متقاضیان خبر داد.
اختصاص وام ۲.۵ میلیون تومانی برای دوگانه‌سوز کردن خودروها
پایگاه خبری راد: در حال حاضر ظرفیت جایگزینی بیش‌از ۴۰ میلیون لیتر بنزین با سی‌ان‌جی درخودروها وجود دارد.
تولید محلولی که برداشت قارچ را ۵ کیلوگرم افزایش می‌دهد
پایگاه خبری راد: عضو هیات علمی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری با اشاره به تولید نخستین بهبود دهنده رشد قارچ دکمه‌ای در کشور، گفت: بهبود دهنده رشد قارچ دکمه‌ای ۵ کیلوگرم برداشت قارچ در هر متر مربع را افزایش می‌دهد.
تغییرات اقلیمی مهمترین معضل بخش کشاورزی است
پایگاه خبری راد: نماینده سازمان خوار بار جهانی (F.A.O) در ایران گفت: مهمترین معضلات حوزه آب و خاک و کشاورزی کاهش سطح آبهای زیرزمینی، شوری خاک و تغییرات اقلیمی است.
جزئیات افزایش قیمت CNG
پایگاه خبری راد: مدیر طرح CNG کشور با بیان این‌که نرخ CNG از ابتدای خردادماه افزایش خواهد یافت، جزئیات آن را اعلام کرد.
اعلام اسامی ۳۰ جان‌باخته حادثه سیل در کشور
پایگاه خبری راد: جانشین مدیریت بحران سازمان پزشکی قانونی کشور، مرگ ۳۰ نفر در پی بارندگی‌های اخیر و وقوع سیل در استان‌های مختلف کشور را تأیید کرد.
تولید نانوپوشش‌های ضدخوردگی با همکاری پژوهشگاه رنگ و بخش خصوصی
پایگاه خبری راد: محققان پژوهشگاه رنگ ایران با همکاری یکی از شرکت‌های بخش خصوصی نسل جدیدی از نانو رنگدانه‌های ضدخوردگی را سنتز کردند که به گفته این محققان با مقادیر کمی از این رنگ‌دانه‌ها می‌توان به مقاومت عالی ضد خوردگی دست یافت.
کلنگ‌زنی مجتمع گردشگری کشت و صنعت لرستان با حضور وزیر جهاد کشاورزی
پایگاه خبری راد: در مراسمی با حضور وزیر جهاد کشاورزی، استاندار و جمعی از مسئولان لرستان کلنگ احداث فاز نخست مجتمع گردشگری کشت و صنعت استان به زمین زده شد.