12:36 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

فیس‌بوک

ابراز نگرانی کنگره آمریکا از ادغام فیس‌بوک با سایر پیام‌رسان‌ها
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که اعضای کنگره ایالات متحده آمریکا از احتمال ادغام و یکپارچه سازی شبکه‌های اجتماعی فیس‌بوک با پیام‌رسان‌های واتس‌اپ و فیس‌بوک مسنجر ابراز نگرانی کرده‌اند.
فیس‌بوک برای جبران رسوایی‌هایش به آزادی بیان روی آورد
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد فیس‌بوک به‌تازگی در نظر دارد به کاربرانش امکانی بدهد که بتوانند فعالیت‌های آزادانه‌تری را در این شبکه اجتماعی داشته باشند.
واتس‌اپ مختل شد
پایگاه خبری راد: گزارش‌های منتشر شده از سوی کاربران حاکی است که اپلیکیشن پیام‌رسان واتس‌اپ شب گذشته با اختلالات گسترده‌ای مواجه شده و آنها نمی‌توانستند از این پلتفرم برای ارسال پیام‌های خود استفاده کنند.
فیس‌بوک هوش مصنوعی را اخلاقی می‌کند!
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که فیس‌بوک تحت‌تاثیر تشدید نگرانی‌های جهانی در خصوص زیر پاگذاشتن اخلاق در فناوری هوش مصنوعی ، تصمیم گرفته یک موسسه پژوهشی در همین راستا ایجاد و راه‌اندازی کند.
واتس آپ و چالش امنیت سایبری!
پایگاه خبری راد: به‌تازگی گزارش‌هایی در فضای مجازی منتشر شده است که امنیت سایبری اپلیکیشن پیام‌رسان واتس‌اپ را زیر سوال برده و سوالات زیادی را در ذهن کاربران آن ایجاد کرده است.
پیدا کردن جاسوس فیس‌بوک !
پایگاه خبری راد: تازه‌ترین گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهد که برخی از اپلیکیشن‌های اندرویدی بدون کسب اجازه از کاربران، اطلاعات حساب کاربری کاربران را برای فیس بوک ارسال می‌کردند.
فیس‌بوک به عملکرد خود می‌بالد!
پایگاه خبری راد: مارک زوکربرگ، موسس و مدیرعامل فیس‌بوک به تازگی با انتشار یک پست از عملکرد این شرکت برای مدیریت رسوایی‌های اطلاعاتی و ارتقای امنیت این پلت‌فرم اعلام رضایت و خشنودی کرده است.
ارزهای دیجیتال به واتس‌اپ هم آمد
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که فیس‌بوک نیز قصد دارد برای اپلیکیشن پیام‌رسان واتس‌اپ بعنوان یکی از بزرگترین زیرمجموعه‌های خود، ارز دیجیتال رمزنگاری شده توسعه دهد.
اپلیکیشن هایی که بیشترین دانلود را در سال 2018 داشته اند
پایگاه خبری راد: در جدیدترین گزارشی که از میزان دانلود اپلیکیشن‌های مختلف در سال ۲۰۱۸ میلادی منتشر شده، می‌توان دریافت که سه اپلیکیشن توسعه داده شده توسط شرکت فیس‌بوک در صدر پرمخاطب‌ترین برنامه‌های جهان قرار گرفته‌اند.
دو شرکت تکنولوژی دیگر هم به اطلاعات کاربران فیس‌بوک دسترسی داشتند!
پایگاه خبری راد: به تازگی گزارش‌های جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد اپلیکیشن‌های نتفلیکس و اسپاتیفای نیز به اطلاعات شخصی کاربران فیس‌بوک دسترسی داشته‌اند.
قابلیت جدیدی به زودی به واتس‌اپ می آید
پایگاه خبری راد: سرانجام انتظار کاربران گوشی‌های اندرویدی نیز به پایان رسیده و قابلیت تصویر در تصویر واتس‌اپ قرار است در هفته جاری برای دسترس کاربران منتشر و ارائه شود.
افشای سرقت تصاویر خصوصی افراد در فیس بوک!
پایگاه خبری راد: یک باگ نرم‌افزاری تصاویر مخفی شده و خصوصی بالغ بر ۷ میلیون نفر از کاربران فیس‌بوک را افشا کرده است.
تحت فشار گذاشتن غول های اجتماعی توسط استرالیا
پایگاه خبری راد: سازمان نظارت بر قوانین اینترنتی در استرالیا روز دوشنبه اعلام کرد که باید بر روی فعالیت غول‌های تکنولوژی و شبکه‌های اجتماعی نظیر گوگل و فیس‌بوک نظارت و کنترل بیشتری اعمال شود.
اختلال گسترده در سرویس‌های فیس‌بوک
پایگاه خبری راد: بسیاری از کاربران فیس‌بوک اعلام کرده‌اند که دسترسی آن‌ها در روز گذشته با اختلالات گسترده‌ای مواجه شده است.
 رهبران جهان در اینستاگرام محبوبیت دارند!
پایگاه خبری راد: در آخرین گزارش شرکت آمریکایی ارتباطات جهانی «Burson Cohn & Wolf» درباره حضور رهبران و چهره‌های سیاسی جهان در اینستاگرام که اخیرا منتشر شد، به میزان محبوبیت آنها در این شبکه اجتماعی پرداخته شده است.