07:45 | پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

طلا

افزایش قیمت نفت در پی احتمال ممنوعیت واردات نفت روسیه
نماد برتر- قیمت نفت در معاملات روز پنجشنبه پس از کاهش زودهنگام دوباره افزایش یافت. این در حالی است که تقاضای نفت، قیمت آن را در آستانه تعطیلات آخر هفته و با توجه به اخباری مبنی بر اینکه اتحادیه اروپا ممکن است واردات نفت روسیه را ممنوع کند، افزایش یافت.
عرضه ۱۰ هزار تن کلینکر و ۱۲ هزار تن سیمان
نماد برتر- تالار صادراتی بورس کالای ایران روز چهارشنبه ۲۴ فروردین ماه برای نخستین بار میزبان عرضه ۱۰ هزار تن کلینکر تیپ ۱ و ۱۲ هزار تن سیمان است.
قیمت نفت افزایش یافت
نماد برتر- پس از اعلام مسکو مبنی بر به بن‌بست رسیدن مذاکرات صلح برای حل تهاجم به اوکراین، قیمت نفت در آغاز معاملات امروز چهارشنبه در پی نگرانی‌ها از کاهش تولید در روسیه به عنوان دومین صادرکننده بزرگ نفت جهان، افزایش یافت.
آغاز عملیات بازارگردانی بر دو نماد فرابورسی
نماد برتر- عملیات بازارگردانی نمادهای معاملاتی «سمتاز۱» و «بهیر۱» به روش مبتنی بر حراج از امروز، چهارشنبه ۲۴ فروردین ماه به مدت ۱۲ ماه آغاز می‌شود.
پرداخت ۲ هزار میلیارد تومان به صندوق تثبیت بازار سرمایه
نماد برتر- معاون بانکی و اعتباری صندوق توسعه ملی گفت:بر اساس اطلاعات موجود، سازمان امور مالیاتی در قالب بدهی‌ها خود به صندوق توسعه ملی، دستور پرداخت حداقل ۲ هزار میلیارد تومان به خزانه را اعلام کرده، پس از این پرداخت، ما همان پول را به حساب صندوق تثبیت بازار سرمایه پرداخت خواهیم کرد.
"زاگرس" تعمیرات اضطراری انجام می دهد
نماد برتر- شرکت پتروشیمی زاگرس از توقف بخشی از فعالیت‌های شرکت خبر داد.
وعده واگذاری سهام عدالت به جاماندگان در سال جاری
نماد برتر- رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: آغاز واگذاری سهام عدالت به جاماندگان در سال جاری در دستور کار است.
برنامه ریزی برای واریز سودهای رسوب شده سهامداران در حال اجراست
نماد برتر- قائم مقام مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه ضمن اعلام جزییات پرداخت سود شرکت‌ها از طریق سامانه سجام، گفت: در خصوص اشخاص حقوقی و همچنین مانده مطالبات سهامداران حقیقی برای سودهای رسوب شده، فرآیند آن در حال پیاده‌سازی، تست و عملیاتی شدن است.
"مفاخر" و ترکیب جدیدی از هیات مدیره
نماد برتر- شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی از تغییر هیات مدیره گفت.
تعیین ترکیب هیات مدیره در "فایرا"
نماد برتر- شرکت آلومینیوم ایران درخصوص تغییر ترکیب هیات مدیره توضیح داد.
افت ۴ درصدی سود عملیاتی "زماهان"
نماد برتر- شرکت مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان درخصوص اطلاعات و صورت‌های مالی منتشر شده توضیح داد.
 عرضه ۲۱۱ هزار تن فولاد در بورس کالا
نماد برتر- تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران امروز چهارشنبه ۱۷ فروردین ماه میزبان عرضه ۱۷۰ هزار و ۵۲۰ تن میلگرد، ۱۶ هزار و ۷۷۸ تن تیرآهن، ۲۲ هزار و ۲۰۰ تن ورق فولادی، یک هزار و ۷۷۳ تن نبشی و ناودانی و ۳۰ کیلوگرم شمش طلا است.
وقتی شخصیت مدیرعامل قابل معامله می‌شود!
نماد برتر- صندوق مبتنی بر شخصیت (ROC ETF) با سرمایه‌گذاری در سازمان‌های شخصیت‌محور به دنبال افزایش سرمایه بلندمدت است و شرکت‌های آمریکایی مدیران عاملی که دارای شخصیت اخلاقی قوی هستند را هدف این سرمایه‌گذاری خود قرار داده است.
احراز هویت ۲۳۴ هزار نفر در سامانه سجام
نماد برتر- تازه‌ترین آمار‌های منتشر شده از سوی شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه نشان می‌دهد که در اسفند ماه سال گذشته ۲۳۴ هزار و ۲۴۷ احراز هویت در سامانه سجام صورت گرفته است.
نخستین انبار سیمان بورس کالا در سال ۱۴۰۱ پذیرفته شد
نماد برتر- با پذیرش انبار سیمان مازندران در بازار گواهی سپرده کالایی بورس کالا به عنوان نخستین انبار سیمانی در سال ۱۴۰۱، مشتریان خرد از دوشنبه هفته آینده امکان خرید سیمان با کد سهامداری و به صورت آنلاین را برای موجودی انبار ۳۷ شرکت سیمانی پیدا می‌کنند.