06:16 | چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

صنعتی

 عرضه ۲۱۱ هزار تن فولاد در بورس کالا
نماد برتر- تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران امروز چهارشنبه ۱۷ فروردین ماه میزبان عرضه ۱۷۰ هزار و ۵۲۰ تن میلگرد، ۱۶ هزار و ۷۷۸ تن تیرآهن، ۲۲ هزار و ۲۰۰ تن ورق فولادی، یک هزار و ۷۷۳ تن نبشی و ناودانی و ۳۰ کیلوگرم شمش طلا است.
بورس کالا شاهد معامله ۲ هزار تن مس کاتد بود
نماد برتر- تالار صادراتی بورس کالا روز گذشته میزبان دادوستد ۸ هزار و ۷۸۰ تن قیر، ۲ هزار تن مس کاتد، ۳۱۲ تن اسلاک واکس و ۴۰ تن اسید استیک بود.
"سخواف" قرارداد جدید منعقد کرد
نماد برتر- شرکت سیمان مجد خواف از انعقاد قرارداد مهم خبر داد.
"خوساز" با مصوبه مجمع هیات مدیره را تغییر داد
نماد برتر- شرکت صنعتی محور سازان ایران خودرو از تغییر ترکیب هیات مدیره خبر داد.
سودی که دست‌مایه توسعه می‌شود
نماد برتر- در بودجه سال آینده برای سپرده‌گذاری بلند مدت شرکت‌های حقوقی مالیات پیش‌بینی شده، با این اقدام امید است شرکت‌ها ملزم به درگیر کردن سودشان در پروژه‌های تولیدی و توسعه‌ای جدید شوند.
تنوع عرضه محصولات صنعتی و معدنی در بورس کالا
نماد برتر- تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران امروز دوشنبه ۱۵ فروردین ماه میزبان عرضه ۳۷۰ هزار و ۴۰ تن ورق گرم، ۷۵ هزار تن آهن اسفنجی، ۲ هزار تن هیدروکسید آلومینیوم، ۱۱ هزار تن مس کم عیار، ۵ هزار و ۱۸۰ تن مس کاتد، ۳۰۰ تن شمش سرب، ۳ هزار و ۴۳۰ تن شمش روی، ۱۳ هزار و ۸۰۰ تن شمش آلومینیوم، ۸۷۰ تن بیلت آلومینیوم و ۳۰ کیلوگرم شمش طلا است.
کاهش نگرانی عرضه نفت در پی آتش‌بس در یمن
نماد برتر- قیمت نفت در معاملات امروز دوشنبه در حالی کاهش یافت که سرمایه‌گذاران چشم انتظار آزادسازی منابع از ذخایر استراتژیک کشورهای مصرف‌کننده بودند؛ این در حالی است که آتش‌بس در یمن می‌تواند نگرانی‌های مربوط به اختلال در عرضه در خاورمیانه را کاهش دهد.
نگاهی به چرخه تجاری بازار کامودیتی‌ها در سال جدید
نماد برتر- سال مالی جدید برای بسیاری از شرکت‌های بازار سهام در حالی شروع شده است که بازارهای جهانی در آخرین هفته سه ماهه اول سال هستند و پیش‌بینی‌های جهانی پس از گذشت قریب به سه ماه از تحولات کم سابقه، کم کم سمت‌وسوی خود را پیدا می کنند.
متقاضیان نهضت ملی مسکن فرصت ویرایش دارند
نماد برتر- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: برای آن دسته از متقاضیان نهضت ملی مسکن که اطلاعات خود را به صورت ناقص در سامانه وارد کرده‌اند مدت زمانی را به منظور ویرایش در نظر خواهیم گرفت که متعاقبا اعلام می‌شود.
زمان بندی عرضه‌های بورس کالا در هفته آینده اعلام شد
نماد برتر- مدیریت عملیات عرضه بورس کالای ایران با صدور نامه ای به کارگزاران از ابلاغ نحوه عرضه محصولات در هفته منتهی به ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ خبر داد.
نرخ‌های "پتروشیمی" به کدام سمت می‌رود
نماد برتر- کارشناس بازار سرمایه گفت: با توجه به سیاست‌هایی که در جا‌های مختلف است قیمت نفت می‌تواند اندکی کاهش پیدا کند، اما به اندازه کاهش قیمت در سال ۹۳، ۹۴ نخواهد شد.
بررسی روند فروش در«قثابت»
نماد برتر- گزارش فروش اسفند ماه شرکت کارخانه های تولیدی و صنعتی ثابت خراسان منتشر شده که در ادامه فروش ماهانه و تجمعی به صورت نمودار افشا شده است.
پتانسیل‌های طلایی بورس برای رشد شرکت‌های دانش بنیان
نماد برتر- عضو هیات مدیره شرکت بورس اوراق بهادار تهران با اشاره به نقش بازار سرمایه در تحقق شعار سال ۱۴۰۱، گفت: رشد اقتصادی بدون دخالت دولت برای برطرف کردن موانع رشد در بسیاری از کشورهای درحال توسعه ممکن نیست.
چرا پوتین خواهان اوکراین است
نماد برتر- در این بخش چند پارامتر مهم را می‌خوانید که چرا روسیه و ناتو برای اوکراین دندان تیز کرده‌اند.
لبخند سبز شاخص به قرن جدید
نماد برتر- در جریان معاملات آخرین روز سال (شنبه، ۲۸ اسفند ماه)، شاخص کل بورس تهران با افزایش ۲۲ هزار و ۲۲۹ واحدی به رقم یک میلیون و ۳۶۷ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۵ هزار و ۴۷۲ واحد افزایش، به رقم ۳۴۸ هزار و ۲۷۰ واحد را به ثبت رساند.