09:27 | چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شکوفایی

با 41 جزیره ایرانی در خلیج فارس آشنا شوید
نماد برتر - حدود ۹۵ جزیره در خلیج فارس وجود دارد که بیش از ۴۰ جزیره در جغرافیای ایران قرار گرفته است. بیشتر این جزیره‌ها زیستگاه گونه‌های جانوری، پایگاه نفتی و غیرمسکونی است و فقط در دو جزیره ایرانی زیرساخت گردشگری وجود دارد.
آمادگی صندوق نوآوری برای پشتیبانی از تولید شرکت‌های دانش‌بنیان
نماد برتر- رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از آمادگی این صندوق برای پشتیبانی از تولید و پشتیبانی شرکت‌های دانش‌بنیان در سال «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» که از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است، خبر داد.
"کرونا" با همایش‌ها و نمایشگاه‌های فناورانه چه کرد؟
نماد برتر- هر چند که در گذشته برگزاری رویدادها، همایش‌ها و سمینارها به صورت برخط و آنلاین امری محال به نظر می رسید ولی شیوع کرونا تغییر رویه ای را در برگزاری چنین رویدادهایی ایجاد کرد که نه تنها امکان حضور همه مدعوین از داخل و خارج کشور در آن را میسر کرد، بلکه می‌تواند رویه قابل قبول برای پسا کرونا در برگزاری سمینارها باشد.
پیشنهادات توییتری نمایندگان برای تحقق شعار سال
نماد برتر- نمایندگان مجلس شورای اسلامی بعد از نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال«تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» به ارائه پیشنهاداتی جهت تحقق شعار سال و اجرای منویات ایشان پرداختند.
پذیره‌نویسی بزرگ‌ترین صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه در فرابورس
نماد برتر- مهدی مظاهری مدیر سرمایه‌گذاری جسورانه شرکت سبدگردان الگوریتم در نشست خبری ویژه پذیره‌نویسی واحدهای «صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه رشد یکم پیشگام» این صندوق را بزرگ‌ترین صندوق جسورانه بورسی معرفی کرد و گفت: سرمایه صندوق پیشگام ۲۴۰ میلیارد تومان بوده و حوزه فعالیت آن کسب‌وکارهای مبتنی بر اینترنت، حوزه‌های غیرخدماتی و صنعتی و عمدتا حوزه‌هایی است که شرکت‌های دانش‌بنیان روی آن کار می‌کنند.
بانک ملت و سپرده گذاری مرکزی تفاهمنامه امضا کردند/ افزایش سطح تعاملات
نماد برتر- بانک‌ملت و شرکت سپرده گذاری مرکزی با هدف افزایش سطح تعاملات در ارائه خدمات بانکی تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
تحلیل عضو هیات مدیره شرکت بورس از زمان مناسب سرمایه گذاری در سهام
نماد برتر- عضو هیات مدیره شرکت بورس تهران گفت: با تکیه بر سه متغیر تورم، تغییرات دلار و قیمت جهانی کامودیتی‌ها ، ارزش سهام ارزنده شده و زمان مناسبی برای سرمایه‌گذاری است.
کارت اعتباری ۲ بانک برای سهامداران عدالت نهایی شد/ آمار روزانه معاملات
نماد برتر- مدیرعامل سپرده گذاری مرکزی با اشاره به معامله روزانه ۱۰ تا ۲۰ هزار میلیارد تومانی گفت: فرایند اعطای کارت اعتباری ۲ بانک برای مشمولان سهام عدالت نهایی شده که بزودی عملیاتی می‌شود.
اراده مدیران فولادی کشور برای دفاع از حقوق میلیون‌ها سهامدار/ کنار رفتن قیمت‌گذاری دستوری با تعامل وزارت صمت
نماد برتر- محمدعلی دهقان دهنوی رییس سازمان بورس در نشست با مدیران فولادی کشور گفت: شما مدیران صنعت فولاد کشور، وکیل میلیون‌ها سهامدار عدالت هستید و باید از حقوق آنها دفاع کنید که خوشبختانه این اراده و رویکرد برقرار شده است.
وعده تامین مالی ۱۵ هزار میلیارد تومانی ایران خودرو و سایپا / ۴ اصل در بهبود اوضاع
نماد برتر- رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به اثر رعایت چهار اصل در بهبود اوضاع صنعت خودرو ، وعده تامین مالی ۱۵ هزار میلیارد تومانی ایران خودرو و سایپا داد.
زیان سهامداران تا ۴ ماه آینده جبران می شود / عوامل فراز و فرود شاخص
نماد برتر- کارشناس بازار سرمایه با اشاره به دو عامل صعود شاخص در سه سال اخیر و علت روند نزولی گفت: به احتمال زیاد سهامداران حدود چهار ماه آینده بخشی از ضرر را جبران کنند.
مدیریت جهادی، اعتماد به جوانان و کار تیمی، شرط راه‌اندازی و افتتاح سه طرح پتروشیمی
نماد برتر- مدیرعامل پترول گفت: با مدیریت جهادی و اعتماد به جوانان در سخت ترین شرایط و تحریم های ظالمانه سه طرح مهم پتروشیمی های لردگان، ایلام و ارومیه راه اندازی و به بهره‌برداری رسید تا زمینه برای جهش تولید و رونق اقتصادی فراهم شود و ضمن تبلور خودباوری فعل "خواستن توانستن است" بر بیگانگان نیز به منصه ظهور برسد.
پذیره‌نویسی قرارداد سلف موازی جدید از امروز شروع شد / جزییات و شرایط
نماد برتر- پذیره‌نویسی قرارداد سلف موازی استاندارد برق شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی از امروز به ارزش 658 میلیارد تومان و برای 5 روز کاری شروع شد .
ذوب‌آهن آثار منفی تصمیمات خلق‌الساعه وزارت صنعت را اعلام کرد
نماد برتر- شرکت ذوب‌آهن اثر تصمیمات خلق‌الساعه وزارت صنعت را تحمیل خسارت توقف کشتی‌ها و پرداخت هزینه دموراژ از جیب سهامداران و در نتیجه کاهش تولید محصولات اعلام کرد.
قرارداد ایران و هند؛ نشان جذابیت مکران و چابهار
نماد برتر- در جلسه توسعه سواحل مکران با حضور معاون اول رئیس جمهور، ضمن تاکید بر اهمیت حذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای توسعه این منطقه اعلام شد که قرارداد ایران و هند در حوزه‌ مکران و بندر چابهار، نشان از جذابیت این منطقه در مبادلات آتی بین المللی دارد.