23:20 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سوپرمارکت

قیمت گذاری سهام و عرضه اولیه شرکت‌های صنعت فناوری اطلاعات تغییر کند
نماد برتر- دو کارشناس با بررسی ترکیب شرکت‌های تازه وارد دو سال اخیر و سهم اندک شرکت های فناوری ، خواهان تغییر فرآیند قیمت گذاری سهام و عرضه اولیه شرکت‌های این صنعت شدند .
عزیمت کشتی ایرانی حامل آلومینا از ونزوئلا
نماد برتر- خبرگزاری رویترز به نقل از منابع آگاه گزارش داده یک کشتی ایران که محموله ای برای سوپرمارکت ایرانی به ونزوئلا برده بود، پس از بارگیری یک محموله آلومینا به سمت اقیانوس آتلانتیک حرکت کرد.
تخفیف‌های فروشگاه زنجیره‌ای بر چه اساسی ارائه می‌شود؟
نماد برتر- رئیس اتحادیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای با بیان اینکه بیش از ۷۰ درصد فروشگاه‌های زنجیره‌ای ماسک عرضه نمی‌کنند، توضیحاتی درباره چگونگی ارائه تخفیف در این فروشگاه‌ها ارائه داد.
آیا ماسک بالاخره به نرخ مصوب می‌رسد؟
نماد برتر- همه واحدهای تولید و توزیع ماسک موظف به درج اطلاعات در سامانه جامع تجارت شدند و دبیر کارگروه مقابله با کرونا وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) ضمن ارائه جزئیات اجرای این طرح، گفت که داروخانه‌ها موظفند میزان کالایی، نام شرکت پخش و قیمت و فاکتور رسمی آن را در این سامانه یا سامانه تیتک وزارت بهداشت تایید کنند چراکه این دو سامانه به هم متصل شده است.
طراحی کارت هوشمند آمازون برای خرید سریع از فروشگاه
نماد برتر- شرکت آمازون کارت خرید هوشمندی طراحی کرده است که کالاهای خریداری شده توسط مشتری را ثبت کرده و به مصرف کنندگان اجازه می دهد روند خریدشان سرعت بیشتری بگیرد.
مشاغل پرخطر اعلام شدند
نماد برتر- در پی آخرین مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، اتاق اصناف ایران شیوه اجرای این طرح در واحدهای صنفی را مبتنی بر بخشنامه‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت کشور اعلام کرد.
رمز پویا، یکی از عوامل مراجعه مردم به بانکها در این روزها
نماد برتر- عضو هیئت مدیره اتحادیه کسب و کارهای مجازی از افزایش فروش کالاهای تند مصرف و افت شدید فعالیت کسب و کارهای مجازی در بخش‌های دلیوری غذا و سفر طی اسفند ماه خبر داد.
بگذارید دیگران هم خرید کنند!
نماد برتر- سوپرمارکت‌های انگلیس روز یکشنبه از خریداران درخواست کردند خرید وحشت زده در بحبوحه شیوع ویروس کرونا را متوقف کرده و به اندازه نیاز خرید کنند تا دیگران هم بتوانند نیازهایشان را تامین کنند.
واکنش حناچی به تعطیلی حمل و نقل عمومی و بدعهدی بانک آینده
نماد برتر- شهردار تهران با گلایه از اقدام بانک آینده درعدم پرداخت پول فروش اوراق مشارکت گفت: بانک آینده شش ماه است که ۹۱۰ میلیارد تومان شهرداری تهران را نگه داشته است.
 آب معدنی ۵۰ هزار تومانی چگونه وارد شد؟!
پایگاه خبری راد: دبیر انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان آب‌های معدنی و آشامیدنی ایران با بیان اینکه آب‌های معدنی گران‌قیمت خارجی محتوای خاص یا کارکرد ویژه‌ای ندارند و فقط به دلیل نام برند با این قیمت عرضه می‌شوند، گفت که طبق آخرین اطلاعات انجمن به نظر می‌رسد این نوع آب‌های معدنی از راه قاچاق به کشور وارد شده است.
اصناف مقصر گرانی مرغ نیستند!
پایگاه خبری راد: رئیس اتاق اصناف تهران می‌گوید که گرانی و کمبود مرغ ارتباطی با اصناف ندارد و واحدهای توزیعی تنها رابط تولیدکننده و مصرف‌کننده هستند. در این میان مشخص نیست در نهایت مسوولیت گرانی یکباره قیمت مرغ با کدام بخش است!؟
طرح‌های کنترل قاچاق و مصرف سیگار همچنان خاک می‌خورد
پایگاه خبری راد: با وجود اینکه از سال ۱۳۹۴ طرح‌های گسترده‌ای برای مبارزه با عرضه سیگار قاچاق، ممنوعیت فروش سیگار به صورت نخی و فروش به افراد زیر ۱۸ سال در نظر گرفته شده، اما مشاهدات از خرده‌فروشی‌های سطح شهر نشان می‌دهد طرح‌های مذکور تاکنون نتیجه عملی و ملموس نداشته‌اند.
عرضه شکر ۳۴۰۰ تومانی در بازار
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران از عرضه شکر به قیمت کیلویی ۳,۴۰۰ تومان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و میادین میوه و تره‌بار شهرداری در تهران خبر داد.
تن ماهی هم از قافله گرانی جا نماند!
پایگاه خبری راد: تن ماهی هم در کنار برخی دیگر از مواد غذایی با افزایش قیمت مواجه شده اما برخی از برندها به دلخواه خود و با شیوه‌های بعضاً غیرقانونی این کار را می‌کنند. به عنوان مثال تن ماهی پارسال ۴۱ درصد گران‌تر از نرخ درج شده روی آن فروخته می‌شود و برخی برندها نیز رسماً قیمت این محصول را حدود دو برابر افزایش داده اند.
ماکارونی پارسال گران‌تر از نرخ‌های جدید امسال!
پایگاه خبری راد: در حالیکه اخیراً قیمت ماکارونی حدود ۷۰ درصد افزایش یافت و به گفته رئیس انجمن کارخانجات ماکارونی سازمان حمایت پیشنهاد قیمت‌های جدید را داده است، در سطح برخی از خرده‌فروشی‌ها ماکارونی تولید شده در سال گذشته با قیمت بیشتر از دو برابر نرخ‌های پارسال و حتی گران‌تر از نرخ‌های جدید اعلامی به فروش می‌رسد.