14:58 | جمعه 14 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سونی

گوشی شما اندروید ۹ را دریافت می‌کند؟
پایگاه خبری راد: بسیاری از شرکت های تولیدکننده گوشی های هوشمند به انتشار و ارائه نسخه سیستم عامل اندروید ۹ برای برخی از جدیدترین مدل‌های عرضه شده خود اقدام کرده‌اند.
آمریکا هواوی را قلع و قمع می‌کند؟
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که دولت آمریکا تصمیم گرفته تمام زیرساخت‌های مخابراتی و ارتباطی این کشور را از تجهیزات چینی شرکت هواوی بی نیاز کند.
نگه داشتن شغل مهمتر از ایجاد آن است
پایگاه خبری راد: یک فعال حوزه کار حفظ و نگهداشتن اشتغال را مهمتر از ایجاد آن دانسته و می‌گوید: ردیف درآمدهای نفتی در بودجه‌های سالانه باید به سمت تولید و اشتغال برود.
سرنوشت قطعه‌سازان هواوی باوجود تحریم‌های تجاری آمریکا
پایگاه خبری راد: بسیاری از تحلیلگران بر این باورند از آنجایی که هواوی بزرگترین غول تکنولوژی در چین است، احتمالاً از خطر فروپاشی و ورشکستگی محفوظ است اما در میان تحریم‌های تجاری آمریکا، بسیاری از تأمین کنندگان چینی قطعات آن از بین خواهند رفت.
کفاشی و رفتگری کسر شأن نیست!
پایگاه خبری راد: یک فعال کارگری با تاکید بر ارزش گذاشتن به کار در کشور گفت: باید از مدرک گرایی فاصله بگیریم و برای مشاغلی که در نگاه عامه از جایگاه پایینی برخوردارند، دستمزد و ارزش بیشتری قایل شویم.
خط تولید گوشی‌های هواوی متوقف شد
پایگاه خبری راد: خبرها حاکیست که هواوی تحت تاثیر کاهش تقاضای بازار و مواجهه با تحریم‌های تجاری آمریکا خط تولید گوشی‌های هوشمند این برند را متوقف کرده است.
سد مقاومت هواوی شکست!
پایگاه خبری راد: به عقیده کارشناسان، تحریم‌های جدید واشنگتن توانسته سد مقاومت هواوی را بعد از یک سال بشکند و فروش گوشی‌های هوشمند آن را با کاهش قابل توجهی روبرو کند.
به همکاری با هواوی ادامه می‌دهیم!
پایگاه خبری راد: شرکت تایوانی TSMC به عنوان یکی از بزرگترین سازندگان چیپ‌ست در جهان اعلام کرده است به دنبال تحریم‌های آمریکا علیه هواوی، به همکاری و فعالیت با این شرکت چینی ادامه خواهد داد.
آزمایش ویلچرهای خودران در شلوغ‌ترین فرودگاه ژاپن آغاز می‌شود
پایگاه خبری راد: یکی از فرودگاه‌های ژاپن تصمیم دارد برای کمک به افرادی که به ناتوانی جسمی دچار هستند، از ویلچر خودران استفاده کند.
همکاری دو غول ژاپنی برای تولید گجت‌های هوشمند خانگی
پایگاه خبری راد: دو شرکت ژاپنی تویوتا و پاناسونیک تصمیم گرفته‌اند به منظور تولید محصولات مربوط به خانه‌های هوشمند وارد همکاری شوند.
پیش به سوی دوربین ۶۴ مگاپیکسلی موبایل
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد سال آینده باید منتظر پرچمدارانی با دوربین‌های ۶۴ و ۴۸ مگاپیکسلی و وضوحی خیره کننده و کیفیت عالی عکسبرداری در نور کم باشیم.
دلار عقب نشست
پایگاه خبری راد: نگرانی از تشدید منازعات تجاری بین آمریکا و چین باعث شد ارزش دلار در برابر بسیاری از همتایانش کاهش یابد.
بخش موبایل سونی تعطیل می‌شود؟
پایگاه خبری راد: گزارش مالی سونی از میزان فروش گوشی‌های هوشمند در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۹ میلادی نشان می‌دهد که این شرکت از حداقل پیش بینی‌های صورت پذیرفته نیز کمتر فروخته است که به نظر می‌رسد بخش موبایل این شرکت ژاپنی را با مشکلات بزرگی مواجه خواهد کرد.
اپل به غول بازی در جهان تبدیل می‌شود؟
پایگاه خبری راد: شنیده‌ها حاکی از آن است که اپل قصد دارد به منظور توسعه سرویس اختصاصی بازی اپل آرکید بالغ بر ۵۰۰ میلیون دلار هزینه و سرمایه‌گذاری کند.
تسلا توقف تولید باتری خودروهای برقی را تکذیب کرد
پایگاه خبری راد: تسلا خبر توقف سرمایه گذاری در کارخانه گیگافاکتوری ۱ در آمریکا را کاملاً رد و تکذیب کرد.