08:55 | دوشنبه 31 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سفر

با 41 جزیره ایرانی در خلیج فارس آشنا شوید
نماد برتر - حدود ۹۵ جزیره در خلیج فارس وجود دارد که بیش از ۴۰ جزیره در جغرافیای ایران قرار گرفته است. بیشتر این جزیره‌ها زیستگاه گونه‌های جانوری، پایگاه نفتی و غیرمسکونی است و فقط در دو جزیره ایرانی زیرساخت گردشگری وجود دارد.
افزایش قدرت فولاد با نانو پوشش‌های گالوانیزه
نماد برتر - یکی از شرکت‌های فناور پوشش‌های گالوانیزه سرد حاوی نانومواد به منظور بهبود خواص مقاومت فولاد در برابر خوردگی به بازار عرضه کرده است.
مجلس و سهامدارن «شپلی» مقابل هم!
نماد برتر - نامه نگاری نمایندگان مجلس به وزیر صمت و هسدار ایشان در مورد کارخانه پلی اکریل ایران خبر ساز شد.
هالک بانک: پیگرد قضایی را تمام کنید!
نماد برتر - هالک بانک که از سوی آمریکا متهم به کمک به دور زدن تحریم های ایران و یک میلیارد دلار پولشویی شده است، خواستار پایان پیگرد قضایی پرونده تحریمی ایران شد.
هزینه سفر تاکسی‌های اینترنتی هم از اول خرداد گران می شود
نماد برتر- عضو هیئت مدیره اتحادیه کسب و کار‌های مجازی از افزایش هزینه سفر تاکسی‌های اینترنتی خبر داد که بعد از اعمال افزایش ۳۵ درصدی نرخ کرایه تاکسیرانی‌ها و از اول خرداد اجرا خواهد شد.
پاسخ به ادعای کارشکنی در سرمایه گذاری ۵۰ میلیارد یورویی چین در ایران
نماد برتر- رییس برنامه‌ریزی، نظارت و آمایش سرزمین سازمان برنامه و بودجه به ادعای سفیر اسبق ایران در چین و رئیس گروه دوستی این دو کشور در مورد کارشکنی سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیارد یورویی ، پاسخ داد.
در قرارداد جدید؛ صادرات به چین 3 برابر می شود!
نماد برتر - چند روز پس از نهایی شدن سند همکاری ۲۵ ساله ایران و چین، رییس سازمان توسعه تجارت گفته که ظرفیت سه برابر شدن صادرات ایران به این کشور وجود دارد.
دلار دست‌بردار نیست!
نماد برتر - دلار برای سومین روز متوالی در برابر ارزهای مهم صعود کرد.
الزام مشاغل به نصب کارتخوان به ۱۴۰۰ رسید
نماد برتر - سازمان امور مالیاتی از شهریور سال ۱۳۹۸ برای شفاف‌سازی درآمد، جلوگیری از فرار مالیاتی و کمک به حسابرسی مالیاتی، ۱۵ گروه از فعالان اقتصادی را ملزم به ثبت‌نام در پایانه فروشگاهی کرد که تا پایان سال ۱۳۹۸، تنها ۵۰ درصد پزشکان از این قانون تمکین کردند
معطلی ۱۳ میلیون بشکه نفت در راه بندان کانال سوئز
در پی مسدود شدن مسیر کانال سوئز توسط یک کشتی کانتیری، عبور حداکثر ۱۰ نفتکش حامل حدود ۱۳ میلیون بشکه نفت از این مسیر مختل شده است.
جهش دلار در بازارهای خارجی
نماد برتر- شاخص دلار با قدرت وارد کانال ۹۲ واحد شد.
در بازار جهانی نفت چه می‌گذرد؟
قیمتهای نفت تحت تاثیر قرنطینه های جدید اروپا برای مقابله با شیوع کووید ۱۹ برای بازیافتن روند صعودی نیرومندی که طی چهار ماه گذشته داشت، به تقلا افتاده است.
دومین افت متوالی دلار
نماد برتر- ارزش دلار برای دومین روز متوالی در برابر بیشتر ارزها کاهش یافت.
گرانی کم بود، محدودیت واردات هم اضافه شد!
نماد برتر- عضو هیئت مدیره اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک از اضافه شدن سه مشکل جدید در زمینه تامین مواد اولیه تولید پوشاک خبر داده که از جمله آن محدودیت واردات مواد اولیه‌ای است که تولید داخل آن به اندازه نیاز نیست.
صعود دلار در آخرین روزهای قرن شمسی!
نماد برتر - دلار بیشترین صعود هفتگی خود در معاملات جهانی را به ثبت رساند.