10:01 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سراتو

قیمت‌ها برای همیشه از بازار مجازی خودرو حذف شود
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو تهران با تاکید بر اینکه لزومی برای درج قیمت‌ خودروها در سایت‌های خرید و فروش اینترنتی وجود ندارد، گفت: افزایش قیمت‌ها در پی درج قیمت‌های ساختگی در بازارهای خرید و فروش مجازی خودرو در شرایطی اتفاق می‌افتد که خرید و فروش در بازار خودرو کم است.
یک کلام؛ تعطیل!
پایگاه خبری راد: مشاهدات از بازار خودرو حاکی از رکود خرید و فروش در این بازار است؛ اما خبرها از روند تغییرات قیمت خودرو در آغاز سال ضد و نقیض است.
باز هم هیچ خودرویی ۵ ستاره نگرفت!
پایگاه خبری راد: شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران وضعیت کیفی خودروهای سواری تولیدی در بهمن ماه امسال را اعلام کرد که براساس آن همچون روال ماه‌های گذشته، باز هم هیچ خودرویی موفق به کسب پنج ستاره کیفی نشده است.
وضعیت کیفی خودروهای سواری تولیدی در دی‌ماه
پایگاه خبری راد: گزارش ارزیابی کیفی خودروهای سواری تولیدی در دی ماه امسال منتشر شد.
ارزیابی کیفی خودروهای داخلی در آذرماه منتشر شد
پایگاه خبری راد: گزارش وضعیت کیفی خودروهای سواری تولیدی در آذرماه امسال منتشر شد.
ساپیا قیمت جدید محصولات خود را اعلام کرد
پایگاه خبری راد: شرکت سایپا با اعمال افزایش ۳۰ درصدی بر قیمت بیش‌تر خودروهای خود، قیمت‌های جدید را اعلام کرد.
16 خودروی ایرانی با چهار ستاره کیفی!
پایگاه خبری راد: بر اساس گزارش ارزشیابی خودرو، پرستاره های رده های کیفی در آذرماه سال جاری مشخص شد و 16 خودروی سواری 4 ستاره کیفی را دریافت کرد.
نوبت بعدی گرانی خودرو؛ سال 98!
پایگاه خبری راد: با گذشت چند روز از اعلام قیمت جدید محصولات پرتیراژ خودروسازان تاکنون بازار خودرو واکنشی نسبت به این قیمت ها نشان نداده و قیمت همچنان قیمت های دو هفته گذشته است.
اعلام قیمت جدید چند محصول سایپا!
پایگاه خبری راد: گروه خودروسازی سایپا طی بخشنامه‌ای قیمت جدید محصولات خود را به نمایندگی‌های فروش اعلام کرد.
اعلام گزارش کیفیت خودروهای داخلی در آبان ماه سال 97
پایگاه خبری راد: گزارش ارزیابی کیفی خودروهای سواری تولیدی در آبان ماه حاکی از آن است که هیچ خودرویی مشمول 5 ستاره نمی شود.
خودروهای متوسط 4 ستاره شدند!
پایگاه خبری راد: شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در جدیدترین گزارش خود، کیفیت خودروهای تولید شده در آبان ماه سال جاری را بررسی و گزارش کیفی آن را منتشر کرد.
جدیدترین رده‌بندی کیفی خودروهای داخلی
پایگاه خبری راد: شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران گزارش ارزیابی کیفی خودروهای سواری تولیدی در شهریور ماه امسال را منتشر کرد.
مقایسه فنی مسافری از چین با کراس اوور کوچک فرانسوی
پایگاه خبری راد: هدف غایی این مطلب تنها مقایسه این دو خودرو نیست بلکه قصد داریم به این بهانه واقعیاتی را درخصوص خودروهای مونتاژ یا تولید داخل کشور منعکس کنیم.
اثرگذاری نوسانات بازار ارز در بازار خودرو
پایگاه خبری راد: با وجود افت تقاضا و همچنین دو پیش‌فروشی که خودروسازان بزرگ داخلی طی چند هفته اخیر به اجرا گذاشتند، منحنی قیمت خودرو به تبعیت از رشد نرخ ارز، صعودی شد.
خداحافظی با خودروهای 4 ستاره بازار
پایگاه خبری راد: خودروهای با کیفیت تولید داخلی با آغاز تحریم ها به صورت چراغ خاموش از سبد تولیدی خودروسازان ایرانی و مونتاژکاران حذف شده است.