08:13 | جمعه 28 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

زنگنه

برنامه ایران برای تولید ۶.۵ میلیون بشکه‌ نفت و استفاده از پالایشگاه‌ها
نماد برتر- وزیر نفت از برنامه ۵. ۶ میلیون بشکه‌ای تولید نفت تا سال ۱۴۲۰ با هدف توسعه صنعت پتروشیمی، بهره‌گیری بهینه از پالایشگاه‌ها و...خبر داد.
طرح سهمیه بندی بنزین سرانه خانوار در نوبت رسیدگی کمیسیون انرژی قرار دارد
نماد برتر- سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از قرار گرفتن طرح سهمیه بندی بنزین سرانه خانوار در نوبت رسیدگی کمیسیون خبر داد.
اوپک‌پلاس تصمیم عاقلانه‌ای گرفت
نماد برتر- وزیر نفت گفت: بر اساس توافق دوازدهمین نشست وزارتی اوپک‌پلاس، مقدار کاهش عرضه تولیدکنندگان عضو و غیرعضو اوپک در ژانویه ۲۰۲۱ روزانه ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه خواهد بود که با توجه به جلب نظر همه اعضا، تصمیم عاقلانه‌ای است.
اجماع در تصمیم‌گیری نیازمند حوصله و مذاکره است
نماد برتر- وزیر نفت گفت: تصمیم‌گیری اعضای اوپک درباره نحوه تمدید توافق کاهش تولید نفت به نشست فردا (۱۱ آذر) با اعضای غیراوپک موکول شد؛ فردا روز مهمی است و اجماع در تصمیم‌گیری نیازمند حوصله و مذاکره است.
توافق برای تمدید کاهش تولید ٧.٧ میلیون بشکه‌ای نفت سخت است
نماد برتر- وزیر نفت گفت: موضوع تمدید کاهش تولید ۷ میلیون و ۷۰۰ هزار بشکه‌ای نفت در نشست اوپک مطرح است؛ اما توافق در این زمینه سخت خواهد بود.
دستور روحانی برای بهبود وضعیت صنایع خودرو ، نفت و نهاده‌های دامی
نماد برتر- رئیس جمهور به سه وزیر صنعت ، نفت و جهاد کشاورزی طرح‌های مربوط به به صنایع خودروسازی، نفت و نهاده‌های دامی را به ستاد اقتصادی دولت ارائه کنند.
هدف‌گذاری ۲۵ میلیارد دلاری صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۰
نماد برتر- وزیر نفت با بیان اینکه با تکمیل طرح‌های جهش دوم صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۰، ظرفیت تولید سالانه محصولات پتروشیمی کشور به ۱۰۰ میلیون تن می‌رسد که نسبت به سال ۹۲ افزایش ۸۰ درصدی دارد، گفت: ارزش تولید محصولات نهایی این طرح‌ها در مجموع به ۲۵ میلیارد دلار می‌رسد.
سیگنال مثبتی که دولت به بورس سبز داد / نیاز به خوش بینی سهامداران حقیقی
نماد برتر- عضو کمیسیون برنامه بودجه اعلام کرد: فروش۳۰ هزار میلیاردتومان از پالایشگاه ها، بانک‌ها و بیمه‌ها و دیگر صنایع برای تامین کالاهای اساسی ، سیگنال مثبت دولت به بازارسرمایه بوده و بورس سبز می شود.
مجلس به اصلاح ساختار بودجه رای داد/ اصلاح و شفافیت منابع و ارتباط مالی
نماد برتر- مجلس به اصلاحات ساختار بودجه رای داد تا زمینه اصلاح و شفافیت منابع، ارتباط مالی شرکت نفت و دولت، اصلاح زیرساخت فروش نفت و الزام دولت به ارسال فهرست‌های مالی و... فراهم شود.
کدام ایرلاین ها به دستور وزیر راه مبنی بر بازگشت قیمت بلیت هواپیما بی توجهی کردند؟
نماد برتر- مهرماه بود که انجمن شرکت های هواپیمایی ایران نرخ نامه ی جدید بلیت هواپیما را منتشر کرد که بر اساس آن به بهانه ی کرونا و گرانی نرخ ارز، از اول آبان قیمت کف هر دقیقه پرواز از ۳ هزار به ۸ هزار تومان افزایش پیدا می‌ کرد و در نتیجه آن قیمت بلیت بین ۱۵۵ تا۳۰۰درصد گران شد.
نتیجه جلسه ستاد اقتصادی دولت و ادامه بی واکنشی به اوضاع بورس
نماد برتر- جلسه امروز ستاد هماهنگی اقتصادی دولت با محوریت آزادسازی منابع مالی بلوکه شده ایران و تکلیف وزارت خارجه و بانک مرکزی و البته تداوم بی واکنشی به اوضاع بورس برگزار شد.
زنگنه: تحریم روزهای آخر دولت ترامپ انتقام و کینه‌جویی است
نماد برتر- وزیر نفت گفت: در روزهای آخر دولت ترامپ تعدادی از مدیران نفتی را به بهانه حمایت از تروریسم تحریم کردند. باید بگویم ما قربانی تروریسم هستیم و مدافع تروریسم نیستم. این تحریم نوعی انتقام و کینه‌جویی است، ما از تحریم نمی‌ترسیم.
بلیت هواپیما ارزان می شود / غیرقانونی بودن تعیین کف قیمتی
نماد برتر- رئیس سازمان هواپیمایی از برگزاری نشستی برای بررسی هزینه‌های ایرلاین‌ها خبر داد وگفت: تعیین کف قیمتی از سوی ایرلاین‌ها غیرقانونی است و بامتخلفان برخورد خواهد شد.
برقراری پرواز دو ایرلاین خارجی به ایران/ مقاصد جدید در حال مذاکره
نماد برتر- رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از مذاکره و تفاهم برای برقراری پروازهای خارجی به مقاصد جدید خبر داد.
زنگنه: تعاونی روستایی در قیمت‌های اعلامی زعفران تجدیدنظر کند
نماد برتر- نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی خواستار تجدیدنظر تعاونی روستایی در قیمت‌های اعلامی زعفران شد.