21:21 | جمعه 14 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

زنجان

تاکنون عرضه ۶۱۶هزار تن سیمان در بورس کالا ثبت شده است
نگاهی به اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران برای روز شنبه ۱۶ مرداد ماه نشان می دهد که سیمانی ها با عرضه های گسترده راهی تالار معاملات خواهند شد؛ به طوریکه تا این لحظه عرضه ۶۱۶ هزار و ۵۰۰ تن محصول به ثبت رسیده، البته این اطلاعیه در حال به روز رسانی و افزایش میزان عرضه هاست.
۶۰ شرکت، ۴ بانک و ۵ پالایشگاه به تابلو بازگشتند / توقف ۵ نماد برای مجمع
در برابر توقف ۵ نماد بورسی و فرابورسی برای مجمع سالانه و فوق العاده، ۶۰ شرکت دیگر، چهار بانک و پنج پالایشگاه با بازگشایی نماد به تابلو معاملات بازگشتند.
عرضه سیمان کل کشور در بورس کالا؛ بزودی
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از عرضه سیمان کل کشور در بورس کالا خبر داد و گفت: با ورود کل تولیدکنندگان سیمان کشور به بورس کالا این صنعت رسما از نظام قیمت گذاری دستوری خارج می شود.
۳۵ شرکت برای مجمع سالانه، فوق العاده و انتخاب اعضا از تابلو خارج شدند
در پایان معاملات امروز، نماد ۳۴ شرکت بورسی و فرابورسی و یک بانک برای برگزاری مجمع سالانه، عادی بطور فوق العاده و فوق العاده متوقف شد.
زمان افزایش سرمایه ۲۵۰ و ۱۱۰ درصدی
۱۶ شرکت و دو بانک، زمان برگزاری مجمع سالانه، عادی بطور فوق العاده و فوق العاده را برای تصویب صورت های مالی، انتخاب اعضا، افزایش سرمایه و ... اعلام کردند.
بارش باران در ۱۹ استان کشور
نماد برتر- مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش باران در ۱۹ استان کشور طی امروز(۵ فروردین ماه) خبر داد.
رشد فروش روی در «کیمیا»
نماد برتر - جمع کل فروش ۱۱ماهه شرکت به ۲هزار و ۸۱۶ میلیارد ریال رسیده که ۱۱۷درصد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته است.
پذیرش محصول ۴ شرکت در بازار اصلی بورس کالا
نماد برتر- مدیریت پذیرش و بازاریابی شرکت بورس کالای ایران با صدور اطلاعیه های جداگانه از پذیرش کالای شمش روی شرکت میلاد روی زنجان، سیم و مفتول مسی شرکت سیم و کابل نور زنجان، ورق گالوانیزه شرکت ورق خودروی چهارمحال و بختیاری و قیر شرکت پالایش ایمن راه در بازار اصلی این بورس خبر داد.
کرونای انگلیسی سفرهای مردم را محدودتر می‌کند؟
نماد برتر- در شرایطی که شیوع ویروس کرونا به ویژه کرونای انگلیسی در کشور گسترش یافته و مسئولان وزارت بهداشت هر روز هشدار جدی‌تری نسبت به آینده می‌دهند، باید دید آیا سفرهای مردم در روزهای پیش‌رو و اسفند ماه محدودتر می‌شود یا اینکه تنها رنگ‌های آبی، زرد، نارنجی و قرمز در شدت محدودیت‌ها اثرگذار خواهد بود؟
واگذاری ۱۰۰ درصد سهام زیرمجموعه شرکت کوچک بازار پایه ای
نماد برتر- شرکت کوچک بازار پایه ای از واگذاری ۱۰۰ درصد سهام زیرمجموعه به قیمت ۶۸۰ میلیون تومان خبر داد و برای دو روز کاری با توقف نماد روبرو شد.
افزایش سرمایه ۱۶۲ درصدی شرکت فرابورسی از سود انباشته تصویب شد
نماد برتر- با برگزاری مجمع فوق العاده کیمیای زنجان گستران، افزایش سرمایه ۱۶۲ درصدی از محل سود انباشته تصویب شد.
زمان افزایش سرمایه ۳٠، ۵٠، ۷۸ و ۱۶۲ درصدی + مجمع ۹ شرکت
نماد برتر- ۱۳ شرکت بورسی و فرابورسی برای تصویب صورت های مالی، انتخاب اعضا و حسابرس، افزایش سرمایه، زمان برگزاری مجمع سالانه، عادی بطور فوق العاده و فوق العاده را اعلام کردند.
راهیابی محصول ۶ شرکت به بازار اصلی بورس کالا
نماد برتر- مدیریت پذیرش و بازاریابی شرکت بورس کالای ایران با صدور اطلاعیه‌های جداگانه از پذیرش کالای شمش روی شرکت روی پردازان ایرانیان، شمش روی شرکت صنایع روی خمسه زنجان، نبشی فولادی شرکت آذر نبش تبریز، شمش فولادی (بیلت) شرکت فولاد پارس هفت تپه، شمش فولادی شرکت تعاونی پولاد شمش ایساتیس و قیر شرکت تعاونی قیر سفت دمیده جم هندیجان در بازار اصلی این بورس خبر داد.
معاملات مشکوک یک پالایشی، زیرمجموعه "خودرو"، دو سیمانی + ۱۱ نماد
نماد برتر- در روز افت ۲۴ هزار و ۸۰۷ واحدی شاخص، پالایشگاه فرابورسی، زیرمجموعه ایران خودرو، دو شرکت سیمانی به همراه ۱۱ نماد دیگر ، مشمول معاملات مشکوک شدند.
توقف ۶ نماد و تعلیق چندین روزه ۳ سهم مثبت + ابطال معاملات دیروز "غسالم"
نماد برتر- نماد ۶ شرکت بورسی و فرابورسی برای دو روز کاری و یک ساعت متوقف و در برابر ابطال بخشی از معاملات دیروز "غسالم" ، سه سهم مثبت هم با تعلیق چندین روزه مواجه شدند.