23:20 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

زمین

در مساله پتروشیمی میانکاله تابع سازمان حفاظت محیط زیست هستیم
نماد برتر- وزیر نفت گفت: هیچ پروژه‌ای در وزارت نفت بدون تأییدیه سازمان حفاظت محیط زیست عملیاتی نخواهد شد.
افزایش سود "کگهر" ناشی از افزایش قیمت پایه فروش
نماد برتر- شرکت سنگ آهن گهرزمین در خصوص صورت مالی منتشرشده توضیح داد.
برنامه ریزی برای واریز سودهای رسوب شده سهامداران در حال اجراست
نماد برتر- قائم مقام مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه ضمن اعلام جزییات پرداخت سود شرکت‌ها از طریق سامانه سجام، گفت: در خصوص اشخاص حقوقی و همچنین مانده مطالبات سهامداران حقیقی برای سودهای رسوب شده، فرآیند آن در حال پیاده‌سازی، تست و عملیاتی شدن است.
تقویت اقتصاد دیجیتال، عامل توسعه کسب و کار در کشور
نماد برتر- چند سالی هست که همه ما با کلماتی همچون فناوری اطلاعات، دیجیتال، شبکه های اجتماعی، کانال های الکترونیک، فضای مجازی و مفاهیمی از این قبیل آشنا شده ایم.
روزهای روشن پیش روی بازار سرمایه با کمک مجموعه اقدامات سازمان بورس
نماد برتر- مجموعه اقداماتی که در چند ماه گذشته توسط سازمان بورس انجام شد، باعث می شود تا بازار بتواند در معاملات خود به روزهای روشنی دست پیدا کند.
برگزاری مناقصه آماده سازی معادن زیرزمینی در "کمنگنز"
نماد برتر- شرکت معادن منگنز ایران از برگزاری مناقصه خبر داد.
تسهیل تامین مواد اولیه حوزه فولاد و پتروشیمی با عرضه در بورس کالا
نماد برتر- مدیر عملیات بازار بورس کالای ایران گفت: در کنار زنجیره تولید محصولات فولادی، عرضه محصولات پتروشیمی از طریق بورس کالا انجام می‌شود و برای محصولاتی که کمبود تولید دارند، وزارت صمت با همکاری وزارت نفت درصدد است تا از طریق واردات اقلام دارای کمبود توسط واحدهای تولیدکننده اقدام کند.
"ثاخت" زمین هتل آپارتمان در شمال را واگذار می کند
نماد برتر- شرکت بین المللی توسعه ساختمان از برگزاری مزایده خبر داد.
تمرکز طرح و برنامه‌های دولت و مجلس متناسب با تحقق شعار سال
نماد برتر- دستیابی به پیشرفت کشور همراه با اشتغال و تولید موضوعی است که همه ساله مورد توجه است و امسال بحث دانش بنیان به عنوان یک رویکرد مهم و اساسی به آن افزوده شده تا بتوانیم با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود بیشترین بهره‌وری‌ها را داشته و پیشرفت‌های قابل توجهی را در تمام حوزه‌ها حاصل کنیم.
طرح تسهیلات «انتخاب» در «وزمین» کلید خورد
نماد برتر - یکی از هدف‌های بانک ایران‌زمین در راستای بانکداری باز و مشتری‌مدار، طرح تسهیلاتی «انتخاب» را در معرض دید مشتریان خود قرار داده است.
دیدار نوروزی مدیرعامل بانک ایران زمین
نماد برتر - به منظور ایجاد ارتباط دوسویه بین کارکنان و مدیران ارشد بانک و طبق سنت سال های گذشته، مدیرعامل بانک ایران زمین در ابتدای سال جدید از شعب استان تهران دیدار کرد.
پیشنهاد شرکت بورس تهران برای تغییر دامنه نوسان در سال ۱۴۰۱
نماد برتر-بعد از نوسانات شدید ایجاد شده در بورس طی ٢ سال گذشته، اقدامات زیادی برای بازگشت آرامش به بازار و در راستای ایجاد تغییر در مسیر شاخص بورس در دستور کار مسوولان ارشد بازار سرمایه قرار گرفت؛ این در حالی است که با وجود تصمیمات اتخاذ شده به نفع معاملات بورس اما هیچ یک از آنها نتوانست با تاثیری مثبت بر روند بازار همراه شود و زمینه ساز روزهای خوش در بین سرمایه گذاران بازار سرمایه شود.
متقاضیان نهضت ملی مسکن فرصت ویرایش دارند
نماد برتر- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: برای آن دسته از متقاضیان نهضت ملی مسکن که اطلاعات خود را به صورت ناقص در سامانه وارد کرده‌اند مدت زمانی را به منظور ویرایش در نظر خواهیم گرفت که متعاقبا اعلام می‌شود.
گواهی صرفه‌جویی انرژی، فرصتی برای شرکت‌های دانش‌بنیان
نماد برتر- مدیرعامل بورس انرژی ایران گفت: نخستین اقدامی که می‌توان برای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان انجام داد، موضوع مربوط به گواهی صرفه جویی انرژی است که به عنوان ابزاری جدید با همکاری سازمان مدیریت و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری طراحی شده و در بورس انرژی ایران عملیاتی می‌ شود.
واحدهای باقی‌مانده مسکن مهر پردیس سریعا تکمیل شود
نماد برتر- رئیس‌جمهور در بازدید از پروژه‌های مسکن مهر پردیس به وزارت راه وشهرسازی و سایر دستگاه‌های مرتبط دستور داد، در اقدامی جهادی، عقب‌افتادگی‌ها در تکمیل واحد‌های مسکن مهر را سریعا جبران و زمینه تحویل واحد‌های باقیمانده را به متقاضیان فراهم کنند.