04:33 | شنبه 5 خرداد 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

روحانی

روحانی باید برای فاجعه بورس و... محاکمه شود نه به علت پهنای باند!
نماد برتر- عضو شورای عالی فضای مجازی در واکنش به حمایت رئیس جمهور از وزیر ارتباطات گفت:روحانی باید به دلیل فاجعه بورس، سقوط ارزش پول، معیشت نامناسب و...محاکمه شود نه به علت پهنای باند!
اقتصاد ایران بهتر شده / وعده بازگشت سریع به تعهدات برجام و دفاع تمام قد از وزیر
نماد برتر- رئیس جمهور با اشاره به اینکه با رفتن ترامپ فشار حداکثری شکست خورده و فعالیت های اقتصادی ایران بهتر شده ، وعده بازگشت سریع به تعهدات برجامی داد و دفاع تمامی قد از وزیر ارتباطات کرد .
امکان بعید واگذاری مفت دولت و نگاه متفاوت رییس جدید/ ظرفیت ۲ میلیونی شاخص
نماد برتر- کارشناس بازارسرمایه با بیان اینکه بعید است دولت روحانی همه چیز را مفت واگذار کند، گفت: با امکان تزریق پول و دید عملگرا و متفاوت رییس جدید، شاخص تا پایان دولت ظرفیت ۲ میلیونی شدن را دارد.
اختلاف دو عضو شورای عالی بورس درباره نحوه انتخاب رییس جدید سازمان
نماد برتر- عضو شورای عالی بورس ادعای نماینده مجلس عضو ناظر این شورا مبنی بر عدم حمایت قاطع اعضا شورا از رییس جدید سازمان را تکذیب کرد .
تقویت پول ملی هدف‌گذاری لایحه بودجه است/ تغییر شاکله بودجه پذیرفتنی نیست
نماد برتر- در جلسه امروز ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، رئیس سازمان برنامه و بودجه گزارش کارشناسی از تغییرات انجام شده در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ و آثار افزایش ارقام بودجه بر معیشت مردم و آثار تورمی آن بر کالاهای ضروری ارائه کرد.
اولین محموله واکسن کرونا در هفته‌های آینده وارد می‌شود/ آغاز واکسیناسیون
نماد برتر- رئیس جمهور گفت: دولت مصمم است ظرف هفته‌های آینده با ورود اولین محموله واکسن خریداری شده، عملیات واکسیناسیون را طبق جدول طراحی شده از جامعه هدف آغاز کند.
لزوم تبدیل بورس به مطمئن ترین بازار سرمایه گذاری + توصیه به دولت
نماد برتر- نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به لزوم تبدیل بورس به مطمئن ترین بازار سرمایه گذاری توصیه کرد دولت تصمیمات نادرست و سوء مدیریت را کنار بگذارد تا بیش از این اقتصاد نابود و مردم در تنگنا قرار نگیرند!
انتقاد عضو شورای عالی بورس از عدم پند از رویدادها و نیاز مبرم بازار
نماد برتر- عضو شورای عالی بورس با اشاره به تبعات وعده کاهش قیمت ارز و انتقاد از پند نگرفتن از رویدادهای اقتصادی گفت: تنها راه نجات اقتصاد، رونق مجدد بورس در جهت جذب نقدینگی و کمک به تولید است.
وعده روحانی به انجام اولین مرحله واکسیناسیون کرونا تا پایان سال
نماد برتر- رئیس جمهور با اشاره به لزوم رعایت دستورات کرونایی پس از تزریق واکسن از انجام اولین مرحله واکسیناسیون تا پایان سال خبر داد و گفت: مرحله دوم و سوم در پاییز و بهار سال آینده انجام می شود.
سه محور اصلی جلسه سران قوا / امید به عبور از کرونا و تحریم در مرداد
نماد برتر- رئیس جمهور با اعلام سه محور اصلی آخرین جلسه سران قوا ، گفت : انتظار می رود مرداد سال آینده و در پایان دولت دوازدهم ، هم از کرونا و هم از تحریم عبور شده باشد.
بورس در دام تصمیمات سیاسی
نماد برتر- بورس ایران پس از روی کار آمدن دولت یازدهم می‌رفت تا جایگاه واقعی خود که همانا تاثیرگذاری بیشتر در اقتصاد و تولید ایران بود را به دست آورد.
نتیجه جلسه فوری برای حمایت بورس: وعده عدم دخالت دولت و مخالفت با مواضع وزیر
نماد برتر- جلسه فوری نهاد ریاست جمهوری برای حمایت از بورس با وعده جهانگیری به عدم دخالت دولت، ثبات مقررات به دلیل حضور ۴۰ میلیون سهامدار ، درخواست از حقوقی ها ،مخالفت تلویحی با مواضع وزیر صنعت و... برگزار شد.
امروز بزرگترین شرکت‌های دنیا، شرکت‌های نفتی و معدنی نیستند
نماد برتر- روحانی خاطر نشان کرد: قدرت اقتصادی دیگر در اختیار معادن، نفت، فولاد و... نیست. البته آنها جایگاه خود را دارند، اما امروز فکر و ایده و فناوری به جای معدن نشسته است.
بدبینی عضو مجمع تشخیص مصلحت به آینده FATF / به نفع مردم نیست
نماد برتر- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اعلام اینکه FATF در مجمع تشخیص مصلحت نظام رأی نمی‌آورد، گفت: این لوایح گشایشی ایجاد نمی‌کند و به مصلحت مردم نیست.
توهین وزیر صنعت به شعور سهامدارانی که به روحانی اعتماد کردند
نماد برتر- عضو شورای عالی بورس در واکنش به ادعای وزیرصنعت مبنی بر نقش وزیر اقتصاد و بورس کالا در گرانی ها گفت: این بی انصافی و توهین به شعور سهامدارانی است که به سخنان روحانی اعتماد کردند.