00:16 | چهارشنبه 2 خرداد 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

روح

تولید پژو 205 در ایران
سرخط خبری روزنامه در 12 مرداد در 5 برش بررسی شده است. در این روز روزنامه از توافق گازی ایران و روسیه نوشته اند تا عرضه پیکان یک میلیون تومانی و البته وعده تولید یک خودرو جدید
پیش بینی تورم در دولت رئیسی بر پایه ارثیه روحانی
عملکرد اقتصادی دولت حسن روحانی در سه بازه زمانی مختلف چه ارثیه تورمی برای ابراهیم رئیسی به جا خواهد گذاشت؟
حقوقی ها صف خرید را سنگین تر کنند
این کارشناس بازار سرمایه گفت: تنها راه برای بهبود بازار سرمایه، حمایت حقوقی هاست. حقوقی‌ها باید صف‌های خرید را سنگین‌تر کرده و عرضه نکنند.
انتقال دفتر «صدور گواهی الکترونیکی» شرکت رایان بورس به آدرس جدید
جهت توسعه خدمات شرکت پشتیبان سازمان بورس و به منظور دسترسی بهتر متقاضیان، محل فیزیکی دفتر صدور گواهی الکترونیکی شرکت رایان بورس به ساختمان جدید سازمان بورس و اوراق بهادار منتقل شد.
اژه‌ای دعوای ۲۵ ساله پرونده فراب را پایان می‌دهد؟
گروه صنعتی سدید و شرکت آب و برق صبا، دعوایی ۲۵ ساله بر سر مالکیت ۳۳ درصد شرکت فراب دارند که از همان ابتدا حکم دادگاه اولیه، بدوی و تجدید نظر براساس مدارک صریح و واضح مشروح بر آن بوده که ۳۳ درصد از سهام شرکت فراب، به گروه صنعتی و سدید انتقال یابد.
تکمیل زنجیره فولاد مانع خام فروشی این محصول شد
رئیس جمهور با اشاره به افتتاح طرح های بسیار مهم صنعتی و معدنی در هفتاد و نهمین هفته از افتتاح طرح های ملی کشور، گفت: افتتاح ۴۰ هزار میلیارد تومان طرح در یک روز و در یک استان نشانگر توانمندی ملت، برنامه ریزی دولت و کارآمدی دولت و ملت است که در سخت ترین شرایط جنگ اقتصادی مهمترین پروژه ها را به ثمر رسانده اند.
ثبت نام برای مسکن ملی از هفته آینده
نماد برتر - بنا بر اعلام معاون وزیر راه و شهرسازی، دور جدید ثبت نام برای واحدهای اقدام ملی مسکن از هفته آینده آغاز می‌شود.
سود 593 ریالی در جیب سهامداران «غمینو»
نماد برتر - عملکرد سال مالی ۱۳۹۹ صنایع غذایی مینو شرق، این شرکت موفق به ثبت فروش ۲٫۲۴۲ میلیارد ریالی گردیده است
نامه نگاری با سران قوا برای نجات بورس!
نماد برتر - بیش از ۱۰۰ نفر از مدیران و کارشناسان بازار سرمایه در آستانه برگزاری جلسه شورای هماهنگی اقتصادی با صدور بیانیه‌ای، راهکارهایی را برای بهبود وضعیت بازار سهام و خروج از بحران کنونی ارائه کردند.
گام‌های اساسی وزارت اتصاد برای رونق کسب و کار!
نماد برتر - وزیر امور اقتصادی و دارایی تاکید کرد که وزارت اقتصاد و امور دارایی ۱۱ اقدام اساسی را در سال گذشته در راستای کاهش زمان صدور مجوزها و مشاوره و حمایت از فعالان اقتصادی در بخش خصوصی برداشته و در مدت باقی مانده از عمر دولت نیز گام های جدی تری برای تحقق شعار سال برخواهد داشت.
اثر مثبت لغو قیمت گذاری دستوری در سه صنعت مهم بورس
نماد برتر - دبیر کانون کارگزاران بورس با اشاره به اثر رفع ابهامات و ایرادات قیمت‌گذاری دستوری صنایع خودرو، فولاد و پتروشیمی در تغییر جهت اساسی بازار از وعده اعطای مجوز به نهاد‌های مالی خبر داد.
کاهش ریسک بازار با شفاف سازی ابهامات
نماد برتر - هر چه میزان فاکتورهایی که روی بازار اثرگذار هستند تعداد بیشتری از آنها شفاف شود می تواند ابهامات را کاهش دهد.
«حآفرین» در فرابورس عرضه می شود!
نماد برتر - نماد معاملاتی "حآفرین" در گروه حمل و نقل و زیرگروه حمل و نقل از طریق خطوط راه آهن قرار گرفت.
کارگزاری یا سازمان بورس...
نماد برتر - بر اساس اطلاعات رسیده به نماد برتر، مشکلاتی درخصوص خرید و فروش اوراق تبعی در سامانه‌های کارگزاری مفید رخ داده که باعث زیان سهامداران شده است.
اثر احتمال کسری بودجه و افزایش انتظارات تورمی بر آینده بورس
نماد برتر- ۵ روز پس از اعمال دامنه نوسان نامتقارن، فشار فروش اکثر نمادها پا برجا بوده اما با توجه به احتمال کسری بودجه و افزایش انتظارات تورمی، مسیر کلی بازار سهام نباید نزولی باشد.