19:17 | پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

رنو

انبارگردانی دلیل ادعای گم شدن فولاد...
نماد برتر - در پی ادعای "گم شدن سه میلیون تن فولاد"، فعالان این حوزه، دیدگاه‌هایی دارند که جمع‌بندی آن مشخص است که این سه میلیون تن حاصل اختلاف آماری است که با انجام انبارگردانی و حسابرسی شرکت‌ها، به وجود آمده است.
تصمیمات جدید در انتظر مالباختگان ETF
نماد برتر - آینده درخشانی که برای ETF ها یا همان صندوق های سرمایه گذاری دولتی متصور می‌شد، مانند سهم های دیگر بازار سرمایه سرابی بیش نبود و کار به جایی رسیده است که صندوق هایی که قرار بود عدالت را بین مردم برقرار کنند و سودده باشند، تا جایی ضرر داده اند که خریداران این صندوق در لیست مال باختگان قرار گرفته اند و صحبت از این است که ضرر آن ها چگونه جبران شود!
دارندگان سهام عدالت چقدر سرمایه دارند؟
نماد برتر - حدود ۳۰ میلیون نفر از مشمولان سهام عدالت که در فرایند آزادسازی سهام عدالت روش غیرمستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کردند، سهامدار شرکت های سرمایه گذاری استانی شدند که به گفته مسئولان میزان سرمایه این شرکتها جمعا حدود ۴۰۰ هزار میلیارد تومان است.
نامه نگاری با سران قوا برای نجات بورس!
نماد برتر - بیش از ۱۰۰ نفر از مدیران و کارشناسان بازار سرمایه در آستانه برگزاری جلسه شورای هماهنگی اقتصادی با صدور بیانیه‌ای، راهکارهایی را برای بهبود وضعیت بازار سهام و خروج از بحران کنونی ارائه کردند.
شمارش معکوس برای گرفتن حق از سهام عدالت
نماد برتر - حدود دو هفته تا برگزاری نخستین مجمع شرکت های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت باقی مانده و مشمولانی که روش غیرمستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده بودند در این مدت باید اقدامات لازم را برای حضور در این مجامع انجام دهند.
اتریوم رقیب جدی برای بیت‌کوین
نماد برتر - در روزهای اخیر فعالیت نهنگ های اتریوم از بیتکوین پیشی گرفته است.
3 درصد منفی روزانه؛ نوش جان!
نماد برتر - دامنه نوسان در بازار سرمایه از روز گذشته درحالی از منفی دو به منفی سه افزایش پیدا کرد که روند حرکت این بازار همچنان نزولی بوده و سهام داران بورسی روز گذشته ضرر بیشتری را متحمل شدند.
همتی: آزادسازی منابع کشور را تکذیب می کنم!
نماد برتر - رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد: اظهارات افراد غیر مسئول در مورد منابع ایران در بانک‌های خارجی سندیت ندارد.
حقوق‌ها افزایش می یابد اما؛ مشروط!
نماد برتر - نمایندگان مجلس شورای اسلامی دولت را مکلف کردند تا ضریب حقوق گروه های مختلف حقوق‌بگیر به نحوی در سال ۱۴۰۰ اعمال گردد که در نهایت به میزان بیست و پنج درصد (۲۵%) افزایش یابد مشروط بر آنکه میزان افزایش حقوق هیچکس نسبت به سال ۱۳۹۹ از بیست و پنج میلیون ریال تجاوز نکند.
بروزرسانی ثروتمندترین افراد هر کشور
نماد برتر- جک ما بار دیگر عنوان ثروتمندترین فرد چین را از دست داد.
ارز دیجیتال در یکسالی که گذشت
نماد برتر - برخلاف سال های اولیه فعالیت ارزهای دیجیتالی، اکنون بازار رمزارزها بسیار پربحث و داغ دنبال می شود و نوسانات بالای آنها نشان می دهد که برخلاف بازارهای مالی سنتی، این بازارها ریسک بسیار زیادی دارند.
فناوری ۵G روی شبکه واقعی از مشهد آغاز بکار کرد
نماد برتر- قطار ارائه خدمات فناوری ۵G همراه اول روی شبکه واقعی از جوار حرم مطهر رضوی به حرکت درآمد و به زودی وارد سایر شهرها خواهد شد.
آینده بازارهای سرمایه، ارز و مسکن چه می‌شود؟
نماد برتر- یک تحلیلگر اقتصادی ضمن تحلیل بازارهای طلا، بورس، مسکن در آینده درباره وضعیت بازار ارز در روزهای آتی گفت که دولت در حال حاضر وضعیت ارزی مناسبی دارد و بازار ارز را کنترل می‌کند.
۵G همراه اول بر روی شبکه واقعی بزودی راه‌اندازی می شود
نماد برتر- معاون فنی و توسعه شبکه همراه اول از راه‌اندازی ۵G بر روی شبکه واقعی در روزهای آینده خبر داد و گفت: توسعه فناوری پرهزینه ۵G در گرو حمایت همه‌جانبه رگولاتوری و چشم‌پوشی از سهم درآمدی است.
انتقاد از عدم غربالگری سهامداران و معضل سینگال فروشی / معرفی نرم افزار جدید
نماد برتر- سرپرست امور اعضا شرکت بورس از عدم غربالگری سهامداران در شرکت های کارگزاری انتقاد کرد و گفت: برخی با گذراندن دوره تحلیل تکنیکال مقدماتی ، سینگال فروشی می کنند .