23:57 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

دستکش

با فواید جویدن ناخن آشنا شوید!
پایگاه خبری راد: کودکان اغلب به علت های متفاوتی اقدام به جویدن ناخن های دست خود می کنند که از جمله معمول ترین آنها می توان به استرس و اضطراب اشاره کرد. این در حالی است که بعضی از آنها هیچ دلیل مشخصی برای کار خود ندارند! از طرفی عادت جویدن ناخن ها معمولا در سنین پایین تر بیشتر دیده می شود که نگرانی های زیادی را برای والدین ایجاد می کند.
چگونه از سرمای زمستان در امان بمانیم؟
پایگاه خبری راد: در سرمای زمستان اکثر افراد به دنبال راهی برای گرم ماندن در محیط خارج از خانه هستند و خوشبختانه فرایند تجزیه مواد غذایی در بدن، خود به عنوان بخاری داخلی بدن عمل می‌کند.
 ربات‌ها دارای حس لامسه می‌ شوند
پایگاه خبری راد: دانشمندان دانشگاه استنفورد حسگرهایی را روی یک دستکش توسعه داده‌اند که حس لامسه را به ربات‌ها القا می‌کند تا بدین ترتیب ربات‌ها بتوانند اشیای حساس را با دقت و بدون آسیب به آنها جابه‌جا کنند.
جستجو زیر دریا با کمک بازوی رباتیک
پایگاه خبری راد: پژوهشگران آمریکایی، یک بازوی رباتیک ابداع کرده اند که امکان جستجوی ساده‌تر زیر دریا را فراهم می‌کند.
فوت برخی بیماران به دلیل کمبود سرنگ در بیمارستان‌های ونزوئلا!
پایگاه خبری راد: سیستم بهداشتی ونزوئلا در حال تقلا و دست‌وپا زدن برای ارائه ابتدایی‌ترین خدمات درمانی و مراقبتی به بیماران در میان بحران "اَبَرتورم" در این کشور است.
دزدهای دوقلو دستگیر شدند
پایگاه خبری راد: رییس کلانتری ۱۲۲ دربند از انهدام یک باند سرقت منزل در محدوده دربند و تجریش خبر داد.
پیشنهاد ترامپ برای تعرفه روی ۲۰۰ میلیارد دلار کالای چینی
پایگاه خبری راد: دولت ترامپ با هدف گرفتن امتیازات تجاری از پکن، قصد دارد وضع تعرفه ۲۵ درصدی روی واردات کالاهای چینی به ارزش ۲۰۰ میلیارد دلار را پیشنهاد کند.
تشدید اختلاف تجاری آمریکا با چین با تهدید تعرفه‌های جدید
پایگاه خبری راد: دولت ترامپ در تازه‌ترین دور جنگ تعرفه‌ای با چین، تهدید کرد ۱۰ درصد تعرفه روی واردات چینی به ارزش ۲۰۰ میلیارد دلار وضع خواهد کرد.
دستارودهای خودروسازان در صنعت فضا
پایگاه خبری راد: با نیم‌نگاهی به صنعت خودروسازی می‌توان متوجه شد که این صنعت راه درازی را پیموده است اما جالب است بدانید دستارودهای این صنعت تنها در جاده‌های این کره‌خاکی نمود ندارد و صنعت خودروسازی حتی به فضا نیز راه پیدا کرده است.
واردات ۳ میلیون دلار سس گوجه و نمک
پایگاه خبری راد: طبق آمار و جزئیات منتشر شده از سوی مسئولان تجارت خارجی سال ۹۶ بالغ بر ۴ میلیارد دلار کالای ممنوعه به کشور وارد شده که بخشی از آن سهم ۳ میلیون دلار سس گوجه و نمک است.
ایران روی کمربند "تب کریمه کنگو"
پایگاه خبری راد: تب کریمه کنگو بیماری آشنای فصل‌های گرم سال است که هرسال آماری از ابتلا و گاهی مرگ و میر ناشی از آن شنیده می‌شود؛ هرچند این بیماری خطرناک است، اما راهکارهای پیشگیری ساده‌ای دارد. امسال نیز مواردی از ابتلا به آن در کشور مشاهده شده است.
هشدار دامپزشکی گلستان درخصوص احتمال وقوع تب کریمه کنگو
پایگاه خبری راد: دامپزشکی استان گلستان نسبت به احتمال وقوع تب کریمه کنگو هشدار داد.
مصرف افراطی لبنیات سنتی در کشور/ هشدار وزارت بهداشت درباره "تب مالت"
پایگاه خبری راد: رئیس اداره زئونوز وزارت بهداشت گفت: اطلاعات موثقی داریم که نشان می‌دهد در بسیاری از مراکز تهیه لبنیات سنتی نیز از روغن پالم در حد افراط استفاده می‌شود؛ این درحالیست که مردم از ترس پالم به این لبنیات رجوع کردند، اما حالا به جز موارد غیربهداشتی، پالم نیز در این محصولات مشاهده می‌شود.
اجرای طرح آمایش ورزش در خراسان‌ شمالی
پایگاه خبری راد: مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌ شمالی از اجرای طرح آمایش ورزش در استان خبر داد.
10درصد واردات ترکمنستان از ایران است/ لزوم توجه به برنامه 7ساله عشق آباد
پایگاه خبری راد: رایزن اقتصادی جمهوری اسلامی ایران در عشق آباد گفت: ایران در بازار پنج میلیارد دلاری وارداتی ترکمنستان نزدیک به 550 میلیون دلار یعنی بیش از 10 درصد، سهم دارد.