01:42 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

دارایکم

زمزمه‌های عرضه دارا سوم در بورس/بانکی یا خودرویی و فلزی
نماد برتر- پرونده عرضه‌های دارایکم و پالایشی یکم (دارا دوم) در حالی بسته شد که اخیرا وزیر اقتصاد از عرضه صندوق دارا سوم در بورس خبر داد.
پیش بینی صعود با خروج ۹۰ درصد نمادها از اصلاح و تصاحب کانال ۱.۶ میلیونی
نماد برتر- سهامدار حقیقی با اشاره به تصمیمات حرفه ای سازمان بورس برای به گردش درآوردن بازار از پیش بینی روند صعودی در هفته آینده، خروج بیش از ۹۰ درصد نمادها از اصلاح و تصاحب کانال ۱.۶ میلیونی خبر داد.
انتظارات آینده سهامداران و نوسانات شاخص از دیدگاه مالی رفتاری
نماد برتر- مدرس دانشگاه با اشاره به انتظارات آینده سرمایه گذاران از قیمت سهام و وضعیت بازار، نوسانات بورس در روزهای اخیر و روند نزولی آن را از دیدگاه مالی رفتاری مورد بررسی قرار داد.
چگونه پالایشی یکم بخریم؟
نماد برتر- پذیره نویسی پالایشی یکم از پنجم شهریورماه آغاز شده و تا ۱۹ شهریورماه ادامه دارد. بر این اساس هر فرد دارای کد ملی می تواند نسبت به پذیره نویسی اقدام کند و متقاضیانی که صاحب کد بورسی هستند باید از طریق کد بورسی خود اقدام به پذیره نویسی کنند.
سامانه‌ای که پاسخگوی مشکلات سهامداران عدالت است
نماد برتر- ستاد آزاد سازی سهام عدالت برای رفع مشکلات سهامداران از وجود سامانه ای تحت عنوان مرکز تماس ذینفعان بازار سرمایه خبر داد.
فعلا به کد بورسی نیاز نیست!
نماد برتر- بالاخره پای "پالایشی یکم" نیز به عنوان دومین ETF دولت به بازار سرمایه باز شد و متقاضیان با خرید این صندوق می توانند سهام دار چهار پالایشگاه باشند. اما نکته ای که درمورد این صندوق، مانند دارایکم وجود دارد این است که برای خرید آن فعلا نیازی به کد بورسی نیست و هر فرد با ارائه کد ملی می تواند نسبت به خرید پالایشی یکم اقدام کند.
نکاتی درمورد پالایشی یکم
نماد برتر- بالاخره پای ETF دوم نیز به بازار سرمایه باز شد تا باقی مانده سهم دولت در چهار پالایشگاه نیز در بورس عرضه شود. صندوقی که پالایشی یکم نام دارد و پذیره نویسی آن از امروز اغاز می شود.
 آینده بازار سرمایه چه می شود؟!
نماد برتر- یک کارشناس بازار سرمایه علاوه بر تشریح دلایل ریزش این بازار طی ۱۰ روز گذشته و عقبگرد شاخص به کانال یک میلیون و ۸۰۰ هزار واحد، پیش بینی خود از آینده بازار سرمایه را تشریح کرد.
سرنوشت مبهم عرضه دومین صندوق دولتی
نماد برتر- درحالی که وعده عرضه دومین ETF دولت (صندوق سرمایه گذاری قابل معامله) در اواخر تیرماه از سوی مسئولان داده شد، اما آخرین اخبار از تکذیب آغاز پذیره‌نویسی این صندوق حکایت دارد.
ETF بعدی شامل کدام شرکت‌ها می‌شود؟
نماد برتر- یک سوم از وعده عرضه سهام شرکت‌های دولتی در بورس اجرا و نخستین واحد سرمایه‌گذاری صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله (ETF) " واسطه‌گری مالی یکم " با نماد دارایکم چندی پیش در بورس عرضه شد. بازدهی این صندوق باعث شد جذابیت این صندوق‌ها برای مردم دو چندان شود و خود را برای ETF بعدی آماده کنند.
تشریح زمان معامله دارایکم و نحوه اضافه کردن این نماد به پرتفوی
نماد برتر- معاون بازار بورس اوراق بهادار تهران با بیان اینکه دارایکم از امروز قابل معامله است، نحوه اضافه شدن دارایکم به سبد متقاضی را تشریح کرد.
 دارایکم از 4 تیر در بورس معامله می شود
نماد برتر- واحدهای اولین صندوق واسطه‌گری مالی یکم از فردا (چهارشنبه ۴ تیر ماه) و حدود یک ماه پس از پایان پذیره‌نویسی قابل خرید و فروش می‌شود.
صفحه قبل | صفحه بعد