18:28 | دوشنبه 10 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

حوادث

سرازیر شدن مجدد مردم در بورس بعید است!
نماد برتر- یک کارشناس حوزه کار بر لزوم پیش بینی اعتبار خاص برای حمایت از کارگران در لایحه بودجه ۱۴۰۰ تاکید کرد وگفت: درست است که نمی توانیم پرداخت دستمزد کارگران را در بودجه ببینیم ولی باید در شرایط خاص اقتصادی کمکهای اجتماعی برای گروههای کارگری حتی کارمندی درنظر بگیریم.
ذوب آهن با تولید محصول جدید در میان چهار شرکت جهان قرار گرفت
نماد برتر- شرکت ذوب آهن در راستای بومی سازی و تولید ریل های مورد نیاز راه آهن و مترو با تولید انبوه ریل زبانه سوزن به جمع چهار تولید کننده در جهان پیوست .
۳۰ میلیون واحد مسکونی  تحت پوشش بیمه قرار می گیرد
نماد برتر- طبق اعلام رئیس کل بیمه مرکزی صندوق بیمه بلایای طبیعی حدود۳۰ میلیون واحد مسکونی تحت پوشش قرار می گیرد.
چرا مردم از خودروی داخلی خسته شده اند؟
نماد برتر- انتشار خبر رونمایی از پژو ۳۰۸ جدید در رسانه‌ها به یکی از پربازدیدترین اخبار تبدیل شد، استقبال قابل توجه مردم از این خبر نشان می دهد که علیرغم نجومی شدن قیمت خودرو در ماه‌های اخیر، مردم همچنان پیگیر اخبار صنعت خودروسازی و مشتاق خرید خودرویی با کیفیت هستند، آرزویی که معلوم نیست در کشور ما چه زمانی بواقع محقق خواهد شد.
نجات از دام بحران کرونا
نماد برتر- تعطیلی‌های اخیر، بازار خیلی‌ها را کساد کرده است و احتمالا این روند تا چند هفته ادامه داشته باشد. کسب و کارهایی که در گروه مشاغل غیرضروری طبقه‌بندی می‌شوند و تعطیلی آن‌ها اجباری است، بیش از بقیه در این دوران لطمه خوردند.
آیا به حوادث رانندگی در ساعت منع تردد خسارت پرداخت می شود؟
نماد برتر- در حالی انتشار برخی شایعات از ممنوعیت پرداخت خسارت بیمه به حوادث ناشی از تردد از ساعت ۹ شب تا چهار صبح در محدودیت‌های فعلی حکایت دارد که بیمه مرکزی ضمن تکذیب آن تاکید کرد در صورت بروز خسارت در ساعات منع تردد طرفین می‌توانند به روال سابق نسبت به اعلام و دریافت خسارت از شرکت بیمه اعلام کنند.
الزام دولت به پرداخت یارانه جدید ابلاغ شد/ فروش سهام۴۰ هزار میلیارد تومانی
نماد برتر- رئیس مجلس قانون الزام دولت به پرداخت یارانه جدید و مربوط کالاهای اساسی را به رییس جمهور ابلاغ کرد تا زمینه فروش سهام۴۰ هزار میلیارد تومانی فراهم شود .
کم شدن مقرری بگیران جدید بیمه بیکاری در سال ۹۸
نماد برتر- بررسی آمارهای مربوط به وضعیت پرداخت بیمه بیکاری طی سال ۱۳۹۸ نشان می دهد که تعداد مقرری بگیران جدید بیمه بیکاری روند کاهشی داشته و دو استان کشور رکورددار بیشترین مقرری بگیر بودند.
مشارکت ۳۰ درصدی خیرین در عرصه مدرسه‌سازی/حذف مدارس خشت‌وگلی از ادبیات فضاهای آموزشی
نماد برتر- معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش گفت: امروز با افزایش مشارکت مردم در امر مدرسه سازی، میزان مشارکت خیران در این امر در سطح کشور به ۳۰ درصد رسیده است.
دلیل فرود اضطراری ATR تهران-دزفول در مهرآباد
نماد برتر- مدیرکل بررسی سوانح و حوادث سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: هواپیمای ATR شرکت هواپیمایی ایران‌ایر به دلیل خاموش شدن یکی از موتورها با نقص فنی مواجه شده و مجبور به فرود اضطراری شد.
سه وزارتخانه ملزم به اقدام جدی برای کاهش قیمت‎ها شدند
نماد برتر- در جلسه عصر یکشنبه(۱۸ آبان) هیات دولت به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری، تحولات سیاسی خارجی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و متناسب با تحولات جدید، سیاست‌های جدید اقتصادی و بین‌المللی بررسی شد.
شکایت محیط زیست از عاملان آلودگی هوای بیدخون
نماد برتر-در پی وقوع آلودگی شدید هوا در حوالی شهر بیدخون در شهرستان عسلویه، و ایجاد آلودگی هوا ناشی از سوزاندن پسماندها، اداره حفاظت محیط زیست شهرستان عسلویه با شناسایی منابع آلودگی، علیه عاملین آلودگی هوا شکایت کرد.
تاثیر انتخابات آمریکا بر بازار مسکن
نماد برتر- یک کارشناس اقتصاد مسکن گفت: انتخاب ترامپ می تواند زمینه ساز نوسان نرخ ارز و پیروزی بایدن منجر به رونق بازار مسکن شود.
تبریز برای میزبانی هبیتات سازمان ملل متحد اعلام آمادگی کرد
نماد برتر- روز جهانی شهرها با وبینار مسئولان حوزه شهرسازی کشور در حالی دنبال شد که طی آن با وعده همکاری شهردار تبریز، این شهر برای میزبانی برنامه‌های کمیته ملی اسکان بشر ایران اعلام آمادگی کرد.
حضور نماینده کارگران در کارگروه شناسایی کارگران فاقد بیمه
نماد برتر- رئیس کانون عالی انجمن های صنفی کارگران حضور نماینده دولت و کارگران در کارگروه شناسایی کارگران فاقد بیمه را خواستار شد.