17:22 | سه شنبه 11 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

توییتر

ارز دیجیتال در یکسالی که گذشت
نماد برتر - برخلاف سال های اولیه فعالیت ارزهای دیجیتالی، اکنون بازار رمزارزها بسیار پربحث و داغ دنبال می شود و نوسانات بالای آنها نشان می دهد که برخلاف بازارهای مالی سنتی، این بازارها ریسک بسیار زیادی دارند.
هشدار به تکرار تجربه سکه ثامن با خرید رمز ارزها / ضربه به اقتصاد و بورس
نماد برتر- عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با ابراز نگرانی از تکرار تجربه سکه ثامن با خرید ریالی رمزارزها گفت: باید اقداماتی در جلوگیری از ضربه شدید به اقتصاد و بازار سرمایه انجام شود.
واکنش ظریف به بیانیه اروپا و آمریکا درباره توافق هسته ای
نماد برتر- وزیر خارجه در واکنش به بیانیه اروپا و آمریکا درباره توافق هسته ای گفت: به جای فلسفه‌بافی و قرار دادن بار مسئولیت بر دوش ایران به تعهدات عمل کنید.
رضایت از اعمال ۷ اصلاح در لایحه بودجه و انتظار اصلاحات بیشتر
نماد برتر- رئیس مجلس با اعلام رضایت از اعمال ۷ اصلاح در لایحه بودجه سال آینده و انتظار اصلاحات بیشتر گفت: هدف مجلس هدایت دولت برای تامین منافع مردم است.
واکنش نماینده مجلس به اظهارات نوبخت درباره اصلاحیه لایحه بودجه
نایب رییس کمیسیون اقتصادی در واکنش به اظهارات رییس برنامه و بودجه گفت: همین قدر اصلاح حداقلی بودجه و تغییر موضع نوبخت، نتیجه رد کلیات قبل بود و مجلس تصمیم گرفت گام های باقیمانده را بردارد.
وزیر اقتصاد ناکارآمد برای توضیح درباره بورس نیامد و شاخ و شانه می کشد !!!
نماینده مجلس با اعلام امنتاع وزیر اقتصاد از حضور در صحن و پاسخ به سئوال درباره وصعیت بورس ، اعلام کرد : وزیر ناکارآمد برای مجلس شاخ و شانه می‌کشد!!!.
استاد اقتصاد و نماینده اسبق مجلس هم نامزد انتخابات ریاست جمهوری شد
نماد برتر- استاد اقتصاد و نماینده اسبق مجلس ، برای سومین بار متوالی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده ، اعلام نامزدی کرد .
صفحات منسوب به رییس سازمان بورس تقلبی و نامعتبر است
نماد برتر- سازمان بورس در واکنش به دعوت این نهاد از فعالین بازار سرمایه برای ارائه مستندات تخلف ها به حساب کاربری اعلام کرد صفحات منسوب به رئیس سازمان بورس ، تقلبی و نامعتبر است.
شرکت نرم افزاری باعث اختلال بخشی از بازار سهام شد / نبود مشکل
نماد برتر- مدیرعامل مدیریت فناوری بورس تهران از اختلال یکی از شرکت های نرم افزاری ارائه دهنده سیستم های آنلاین خبر داد و گفت: معاملات از سایر درگاه ها و ایستگاه ها در حال انجام است و مشکلی وجود ندارد.
اطمینان از پیام وزیر کار درباره تهاتر بدهی سنگین سهم تعلیقی ۷ ماهه
نماد برتر- شرکت پرحاشیه فرابورسی هپکو با تعلیق ۷ ماهه نماد درباره پیام وزیر کار مبنی بر موافقت وزیر اقتصاد با تهاتر بدهی سنگین ، اعلام اطمینان کرد .
استقبال فعالان بازار از تصمیمات حمایتی شورای عالی درباره دامنه نوسان و ...
نماد برتر- رئیس هیات مدیره بورس تهران با اشاره به مصوبات جدید شورای عالی بورس گفت: تصمیمات حمایتی شورا درباره دامنه نوسان نامتقارن، افزایش اعتبار، انتشار اوراق تبعی و حجم مبنا مورد استقبال فعالان قرار می گیرد.
خبر خوش وزیر به سهامداران هپکو : دژپسند با تهاتر بدهی سنگین موافقت کرد
نماد برتر- وزیر کار از موافقت وزیر اقتصاد با تهاتر بدهی ۱.۲ هزار میلیارد تومانی هپکو و ابلاغ به سازمان خصوصی سازی برای اجرا خبر داد.
تجربه قیمت گذاری دستوری با انتفاع واسطه ها از درآمد شرکت ها و سهامداران
نماد برتر- مدیرعامل شرکت بورس با اشاره به تجربه قیمت گذاری دستوری با توزیع درآمد از شرکت ها و سهامداران به جیب واسطه ها گفت: آزموده را آزمودن خطا است یک بار قیمت ها را به بازار واگذار کزد.
همه زیرمجموعه های شستا امروز داوطلبانه پیش بینی عملکرد ۱۲ ماهه می دهند
نماد برتر- مدیرعامل هلدینگ شستا از انتشار داوطلبانه پیش بینی عملکرد ۱۲ ماهه سال جاری کلیه زیرمجموعه های بورسی در کدال از امروز خبر داد.
نتیجه جلسه مهم نحوه عرضه محصولات فولادی در بورس کالا با نمایش دود سفید !
نماد برتر- سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس و عضو هیات مدیره ذوب آهن، نتیجه جلسه مهم درباره نحوه عرضه محصولات فولادی در بورس کالا را اعلام کردند که با نمایش دود سفید همراه بود !