16:56 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تلگرام

عقب نشینی آرام دلار و یورو به کانال ۲۵ و ۳۰ هزاری / اعلام اولین قیمت عمده
نماد برتر- بازار ارز امروز با ادامه روند تدریجی قیمت ها و عقب نشینی آرام دلار و یورو به کانال های ۲۵ و ۳۰ هزار تومانی همراه بود و برای اولین بار قیمت عمده این دو ارز ، منتشر شد.
از امروز 26 آبان ماه برای اولین بار قیمت بازار متشکل ارزی منتشر می شود + آدرس
نماد برتر- قیمت معاملات ارزها که مختص ۳۰۰ کارگزار بود از امروز برای اولین بار توسط بازار متشکل ارزی منتشر و در سایت و فضای مجازی رسمی بازنشر می شود.
۳ مصوبه شورای عالی بورس / امیدوار به آینده و وعده جبران زیان سهامداران صبور
نماد برتر- رئیس سازمان بورس با اعلام سه مصوبه شورای عالی و امیدواری به آینده بازار و جبران زیان سهامداران صبور ، گفت : سازمان بورس هم از روند منفی قیمت ها راضی نیست .
۱۷۰ پرونده سیگنال فروشی و سایت متخلف/ برخورد با سهام پروژه و ربات ها
نماد برتر- معاون حقوقی سازمان بورس با اشاره به ۱۷۰ پرونده سیگنال فروشی و سایت متخلف از طرحی برای استفاده عموم از نظرات کارشناسی افراد حقیقی خبر داد.
جزئیات برخورد با کانال‌های سیگنال فروش/ تشکیل ۹۷ پرونده قضایی برای متخلفان بورسی
نماد برتر- جعفر جمالی: سازمان بورس و اوراق بهادار طبق قانون مکلف است، علیه کسانی که فعالیت غیرمجاز نهادهای مالی مانند سبدگردانی، یا ارائه مشاوره سرمایه‌گذاری انجام می‌دهند، اقدام کند.
پیام‌های محو شونده به واتس‌اپ می‌آید
نماد برتر- پیام رسان واتس‌اپ در حال آماده سازی قابلیت حذف خودکار پیامها تحت عنوان پیام‌های محو شونده است.
تحلیلی جالب از آینده بورس و سه بازار در صورت پیروزی بایدن + معرفی سهام برتر
نماد برتر- کارشناس بازارسرمایه با بررسی آخرین رویدادها و نظر۳۰ هزار فعال بورس ایران درباره نتیجه انتخابات آمریکا، تحلیلی جالب از آینده ⁧سکه⁩، طلا⁩، دلار⁩ و بورس⁩ ارایه و صنایع برتر بورس درصورت پیروزی بایدن را اعلام کرد.
رقم بزرگی از کاربران تلگرام قبل از فیلترینگ کسر شده است/ وزیر پاسخگو باشد
نماد برتر-نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: از زمان استقرار CDN های تلگرام در کشور، می بایست ترافیک استفاده از این پیام رسان با نرخ داخلی برای کاربران محاسبه می شده درحالیکه با نرخ بین الملل و چندبرابری نسبت به ترافیک داخلی مورد محاسبه قرار گرفته و از حساب کاربران کسر شده است وزیر باید در این خصوص در کمیسیون شفاف سازی کنند.
چرا قیمت دستوری شرکت های بورسی باید لغو شود؟ صدمات عدم ممنوعیت
نماد برتر- کارشناس بازارسرمایه با انتقاد از قوانین ناقض کارکردهای اصلی بورس . لزوم تعیین تکلیف لایحه حمایت از سهامداران جزء ، خواهان لغو قیمت دستوری شرکت های بورسی شد.
علت و تبعات منفی توقف معاملات الگوریتمی / معرفی ارباب حلقه‌های بورس تهران!
نماد برتر-کارشناس مالی با اشاره به عامل دستور توقف معاملات الگوریتمی در بورس و معرفی ارباب حلقه‌ها و فیل سفید ، اعلام کرد: در برداشت از معاملات الگوریتمی اشتباه صورت گرفته و زمان بهترین داور خواهد بود.
اپراتورها تا پایان سال اجازه افزایش قیمت اینترنت را ندارند
نماد برتر- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: قیمت بسته‌های اینترنتی تغییری نداشته است و ما اجازه افزایش قیمت را تا پایان سال جاری به اپراتورها نخواهیم داد.
نفوذ نرم‌افزارهای جاسوسی از طریق پیام‌رسان‌های جعلی
نماد برتر- محققان امنیتی با ردیابی یک نمونه بدافزار، نرم‌افزار جاسوسی اندرویدی جدیدی را ردیابی کردند که از طریق پیام‌رسان‌های جعلی مانند Threema ، Telegram و WeMessage توزیع می‌شد.
توصیه‌ رییس سابق بانک مرکزی به همتی برای مهار گرانی ۴۰۰ درصدی ارز
نماد برتر- رئیس سابق بانک مرکزی با اشاره به رشد ۴۰۰ درصدی قیمت ارز از ابتدای سال ۹۷ تاکنون و علل آن به این نهاد توصیه کرد جهت مهار نرخ، کنترل معاملات فردایی را به دست بگیرد.
رییس اداره پیشگیری و ارتقای سلامت بازار سرمایه سازمان بورس و اوراق بهادار:
نماد برتر- امین بدیع صنایع: «سازمان بورس با جدیت تخلفات و جرایم این حوزه را تا حصول نتیجه پیگیری می‌کند، اما لازم است سهام‌داران قبل از هر اقدامی از راه‌های مطمئن به کسب اطلاعات بپردازند تا مشکلی برای آنها پیش نیاید.»
درخواست اعتبار خرید ۵۰ درصد پرتفوی به حقیقی ها با پیش بینی ۷ اثر مثبت
نماد برتر- یک سهامدار با اظهار تعجب از امتیازات مختلف مسئولین بورس به حقوقی ها به قصد به میدان آوردن مجدد آنها، پیشنهاد اعطای اعتبار خرید ۵۰ درصد پرتفوی به حقیقی ها با پیش بینی ۷ اثر مثبت داد.