14:45 | دوشنبه 31 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تتر

بیتکوین ریزش کرد
نماد برتر- بیتکوین در شکستن کانال ۶۰ هزار دلاری ناکام ماند و عقب نشست.
بیت‌کوین بر سر دوراهی رشد یا ریزش!
نماد برتر - تردید معامله گران در مسیر اتی بیتکوین باعث رقم خوردن روز پرنوسانی برای این رمزارز شد.
بیت‌کوین گران‌تر می شود؟
نماد برتر - ارزش رمز ارز چین لینک طی ۲۴ ساعت حدود ۱۰ درصد رشد کرد.
فتح کانال 50 هزار دلاری توسط بیت‌کوین؛ شاید وقتی دیگر!
نماد برتر- ارزش بیشتر ارزهای دیجیتالی بار دیگر در مسیر کاهشی باقی ماند.
بیت‌کوین به این نمایش دهنده روی خوش نشان داد
نماد برتر - انتشار خبر احتمال ورود نتفلیکس به دنیای رمزارزها باعث صعود سراسری آن ها شد.
بیت‌کوین؛ سکته کرد!
نماد برتر - خبر تعطیلی استخراج بیت‌کوین در یکی از مناطق چین باعث ریزش بیشتر ارزهای دیجیتالی شد.
مسئولیت هیات‌مدیره شرکت ها در برابر سه کلمه مهم قانون تجارت
نماد برتر- حسابدار رسمی و وکیل پایه یک دادگستری ، مفهوم حقوقی سه کلمه مهم در لایحه قانون تجارت و شامال تنظیم، تصمیم و تصویب را برای اعضا هیات‌مدیره شرکت ها تحلیل کردند .
تلاش میلیاردر هندی برای حذف نسل دوم شبکه تلفن همراه
نماد برتر- موکش آمبانی، میلیاردر هندی از دولت هند خواست به راه اندازی نسل پنجم شبکه تلفن همراه و برچیدن نسل دوم قدیمی شتاب ببخشد.
ثبت نام در سجام، گام اول معاملاتِ سهام عدالت
نماد برتر- رییس اداره نظارت بر ناشران گروه مالی و خدماتی سازمان بورس و اوراق بهادار عنوان کرد: افرادی که دارای سهام عدالت هستند باید ابتدا در سامانه سجام ثبت نام کنند، سپس سایر فعالیت های خود را جهت انجام معاملات انجام دهند.
چرا شوک مثبت واکسن کرونا به نفت دوام نخواهد داشت؟
نماد برتر- قیمت نفت هفته جاری با اعلام نتایج موفق آزمایش واکسن کووید ۱۹ سومین شرکت داروسازی، روند صعودی پیدا کرده و به بالاترین حد خود در چند ماه گذشته رسید.
صعود نفت برنت رکورد زد
نماد برتر- قیمت نفت برنت روز سه شنبه تحت تاثیر خبر نتایج موفق سومین واکسن کووید ۱۹ که امیدها به احیای تقاضا برای نفت را تقویت کرد و موافقت رسمی با آغاز فرآیند انتقال قدرت به جو بایدن، رئیس جمهور منتخب آمریکا، به بالاترین سطح از مارس صعود کرد.
وبلاگ به اینستاگرام می‌آید
نماد برتر- اینستاگرام اوایل امسال قابلیت جدیدی به نام "گایدز" عرضه کرد که به سازندگان محتوا اجازه می داد در یک تب اختصاصی در پروفایل کاربری خود به اشتراک توصیه ها، منابع و سایر محتوای طولانی بپردازند اما اکنون این قابلیت برای همه کاربران این اپلیکیشن قابل دسترس خواهد بود.
تحلیل کارشناسی از دستورالعمل جدید استخراج رمز ارز
نماد برتر- با توجه به اینکه دستورالعمل جدید استخراج رمز ارز از سوی هیئت وزیران به تصویب رسیده است، یک تحلیلگر رمز ارز با بیان اینکه این آیین‌نامه دارای ابهامات جدی است، معتقد است که با محدودیت‌های ایجاد شده در آیین‌نامه جدید حاشیه سود این صنعت بسیار کم می‌شود و ریسک ورود افراد به صنعت رمز ارز نیز افزایش می‌یابد.
بررسی آثار کوتاه و بلند مدت فیلترینگ
نماد برتر- کارشناسان فضای مجازی معتقدند فیلترینگ یعنی اعمال حاکمیت و نه حکمرانی، زیرا در کوتاه‌مدت جواب نمی‌دهد و در بلندمدت هم باعث نارضایتی جمعی می‌شود.
سه قابلیت اندرویدی که آیفون ۱۲ ندارد
نماد برتر- جدیدترین مدل آیفون اپل که از روز جمعه امکان پیش سفارش آن آغاز می شود، تغییراتی شامل طراحی به روز شده، حمایت از ۵G، دوربینهای بهبود یافته و گزینه های جدید اندازه گوشی دارد که آن را از مدل آیفون ۱۱ متفاوت می کند.