16:10 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بیمارستان

سهم هرایرانی از بودجه : ماهی ۶۸۶ هزار تومان و سالی ۸.۲ میلیون تومان
نماد برتر- سهم هر ایرانی از بودجه سال آینده و براساس تورم ۲۲ درصدی پیش بینی شده ، ماهانه حدود ۶۸۶ هزار تومان و سالانه ۸.۲ میلیون تومان خواهد بود.
شهرهای نارنجی هم مشمول محدودیت تردد شدند / هشدار به اوج دوباره
نماد برتر- سخنگوی ستاد کرونا از اعمال محدودیت تردد در شهرهای نارنجی از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح خبر داد و گفت: اگر محدودیت‌های کرونایی رعایت نشود، اواخر ماه آینده ، کرونا اوج می گیرد.
مدیرعامل فراری کناره گیری کرد
نمادبرتر- جان الکان به عنوان مدیرعامل جدید فراری انتخاب شد.
گزارش نوبخت از عملکرد ۸ ماهه منابع و مصارف بودجه
نماد برتر- رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: منابع پیش بینی شده در سال ۵۷۱ هزار و ۹۹ میلیارد تومان بود که سهم ۸ ماه ۳۸۴ هزار میلیارد تومان بود که از این میزان ۳۳۴ هزار میلیارد تومان از منابع به خزانه واریز شد و پنجاه هزار میلیارد تومان از این منابع تحقق پیدا نکرد.
کدام صنوف تهران از شنبه مجاز به فعالیت هستند؟
نماد برتر- اتاق اصناف تهران تاکید کرده که با توجه به وضعیت نارنجی شهر تهران، مشاغل گروه ۱ و ۲ از جمله پاساژها از شنبه ۱۵ آذر ماه در تهران مجاز به فعالیت هستند و ساعت پایان فعالیت روزانه صنوف مجاز به فعالیت در شهر تهران راس ساعت ۲۰ خواهد بود.
زمان افزایش سرمایه ۲۸۸، ۱۱۲ و ۱۰۰ درصدی + مجمع دو بانک و دو شرکت
نماد برتر- سه بانک به همراه چهار شرکت دیگر، زمان مجمع فوق العاده، عادی بطور فوق العاده و سالانه برای افزایش سرمایه، انتخاب حسابرس و اعضای هیات مدیره و تصویب صورت های مالی را اعلام کردند.
شناسایی ۱۳۹۶۱ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور/ ۴۸۲ تن دیگر جان باختند
نماد برتر- سخنگوی وزارت بهداشت آخرین موارد شناسایی و فوتی ناشی از کووید۱۹ در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته را اعلام کرد.
تصویب کلیات لغو تحریم‌ها و الزام دولت در غنی سازی ۲۰ درصدی + متن مصوبه
نماد برتر- سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس از تصویب کلیات طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و الزام دولت برای غنی سازی ۲۰ درصدی خبر داد.
محدودیت های وزارت نفت در طرح جدید مقابله با کرونا
نماد برتر- با شیوع ویروس کرونا و افزایش تعداد مبتلایان و فوت شدگان، دولت دو هفته تعطیلی اضطراری را اعلام کرد اما با توجه به اینکه بخش انرژی کشور نوعی خدمات تولیدی به حساب می آید، تعطیلی چندانی را به خود نخواهید دید.
تعداد جان باختگان حادثه پتروشیمی خارک به دو تن رسید
نماد برتر- در پی آتش سوزی روز پنجشنبه در پتروشیمی خارک در ابتدا یک نفر جان باخت و سه نفر دیگر مصدوم شدند که متاسفانه شب گذشته یکی از مصدومان این حادثه هم جان خود را از دست داد.
تشکیل پرونده قضایی در پی حریق یکی از کارخانه‌های پتروشیمی جزیره خارگ
نماد برتر- رییس دادگستری خارگ از تشکیل پرونده قضایی در پی حریق یکی از کارخانه‌های پتروشیمی جزیره خارگ خبر داد.
نماینده علی آباد: جلوی اتفاقات ناخوشایند در تولید غله کشور را بگیرید
نماد برتر- نماینده مردم علی آباد در مجلس با اشاره به مشکلات منطقه ای خواستار ورود وزرای جهاد کشاورزی، صمت، نیرو و کشور به منظور حل مشکلات مردم شد.
تشدید نظارت‌ها با شروع محدودیت‌های جدید کرونایی
نماد برتر- معاون بازرسی و نظارت اتاق اصناف ایران از آغاز طرح تشدید نظارت‌ها با شروع محدودیت‌های جدید کرونایی از اول آذر خبر داد و گفت: از اول آذر به واحدهای صنفی که واحد خود را باز می‌کنند اخطار کتبی و شفاهی داده می‌شود که معمولاً اثر بخش است و باعث می‌شود خودشان مقررات را رعایت کنند، اما اگر از این کار تبعیت نکنند اماکن انتظامی واحدهای متخلف را پلمب می کند.
داروی کووید-۱۹ ساخت محققان کشور در انتظار تأیید برای پیوستن به پروتکل های درمانی
نماد برتر- فناوران پارک علم و فناوری استان قزوین و دانشگاه علوم پزشکی قزوین موفق به دستیابی به دانش فنی تولید داروی آیورمکتین در داخل کشور شدند.
بورس ایران در دو هفته نیمه تعطیل ، فعال است/جزییاتی مهم از محدودیت های شدید
نماد برتر- سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با اعلام جزییاتی مهم از محدودیت های شدید دو هفته ایی از عدم تعطیلی بانک ها خبر داد که به معنای ادامه فعالیت بورس ایران است.