13:49 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بوگاتی

رکورد فروش خودرو در دست یک آلمانی
پایگاه خبری راد: گروه خودروسازی فولکس واگن علی رغم رسوایی خودروهای دیزلی تولیدی خود، توانست رکورد فروش سه ماهه نخست سال ۲۰۱۸ را بشکند.
ساعت لوکس بوگاتی را با هایپرکار شیرون اسپرت ست کنید
پایگاه خبری راد: برخی از خودروسازان هستند که همراه با محصولات خاص خود، ساعت‌های مچی به مشتریان خود هدیه می‌دهند تا ست لاکچری آنان تکمیل شود.
قایق متفاوت دریایی از تیونر معروف ایرانی
پایگاه خبری راد: منصوری به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تیونرهای صنعت خودروسازی، به دنبال دیگر خودروسازان و یا شرکت تیونینگ براباس، یک وسیله نقلیه دریایی انتخاب کرده و تغییرات اختصاصی خود را بر روی آن پیاده کرده است.
طراحی و ساخت یک قایق جدید از سوی لکسوس
پایگاه خبری راد: با توجه به فعالیت‌های اخیر کمپانی‌های بزرگ خودروسازی همچون بوگاتی، استون مارتین و یا حتی کمپانی خودروسازی تویوتا، دیگر عجیب نیست که کمپانی خودروسازی لکسوس هم محصولی غیر از اتومبیل تولید کند.
بوگاتی چینی را بشناسید
پایگاه خبری راد: قیمت این خودرو از همه چیز خیره‌کننده‌تر است. آن طور که مدیران شرکت گفته‌اند، قرار است این خودرو با قیمت 45 هزار دلار وارد بازار شود.
شبح تاریکی براباس به سطح آب رسید!
پایگاه خبری راد: براباس به عنوان تقویت کننده محصولات مرسدس بنز، به طور موقت از دنیای اتومبیل خارج شده و یک قایق لوکس و سریع معرفی کرده است که در ادامه جزییات آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد.
10 خودروی محبوب خانم ها در سال 2017+تصاویر
پایگاه خبری راد: ا 10 خودروی زیبا و محبوب خانم ها در سال 2017 آشنا شوید.
کالیپرهای ترمز بوگاتی شیرون با پرینتر تولید شد!
پایگاه خبری راد: کمپانی خودروسازی بوگاتی در جدیدترین دستاوردهای خود، بزرگ‌ترین کالیپرهای ترمز جهان را معرفی کرده است که قابلیت استفاده بر روی اتومبیل هایپرکار بوگاتی شیرون را خواهد داشت.
کامیون تمام الکتریکی «تسلا» معرفی شد
پایگاه خبری راد: پس از ماه‌ها انتظار و انتشار پیش نمایش‌های متعدد، در نهایت کمپانی خودروسازی تسلا از اولین کامیون تمام الکتریکی خود با حضور "ایلان ماسک" رونمایی کرد که دارای محدوده حرکتی خارق العاده بوده و می‌تواند شتاب یک خودروی سوپر اسپرت را داشته باشد.
سوپراسپرت ایتال دیزاین هم قیمت بوگاتی شیرون است!
پایگاه خبری راد: ایتال دیزاین از جدیدترین محصول خود با نام Zerouno رونمایی کرده است که قیمتی برابر با یک دستگاه بوگاتی شیرون دارد.
نیسان جی.تی-آر به ناوگان پلیس نیویورک پیوست+تصاویر
پایگاه خبری راد: نیسان در همکاری با اداره‌ی پلیس نیویورک اقدام به معرفی نمونه‌‌ای از خودروی پلیس نیسان GT-R کرده است.
ابرخودرویی بزرگ از کارخانه ای کوچک!+تصاویر
پایگاه خبری راد: اگر تاکنون اسم نوبل را فقط به هنگام اهدای جوایز سالانه به دانشمندان و نخبگان جهان شنیده‌اید، امروز با کارخانه‌ی کوچکی آشنا خواهید شد، که در انگلستان واقع شده و با ساخت خودروهای سوپراسپرت M600 نامی برای خود دست و پا کرده است.
صفحه قبل | صفحه بعد