20:18 | سه شنبه 25 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

اپراتور

حق امتیاز صدور پروانه فعالیت اپراتور ماهواره ای مخابراتی تعیین شد
نماد برتر- هیات دولت حق امتیاز صدور پروانه فعالیت کارور (اپراتور) ماهواره ای مخابراتی در سال جاری را ۹ میلیارد تومان تعیین کرد که باید در زمان صدور پروانه اخذ شود.
حق بیمه کرونا در اپلیکیشن شرکت بورسی فقط با ۵.۶ تا ۲۰ هزار تومان در ماه
نماد برتر- مدیرعامل شرکت بورسی آسان پرداخت گفت: حق بیمه کرونا در اپلیکیشن آپ ۵.۶ تا ۲۰ هزار تومان در ماه است که در سبدخانوار بسیاری از نقاط پایتخت فقط معادل دو نان سنگک یا یک کیلو مرغ تنظیم بازار است .
برای دریافت اینترنت ثابت چه باید کرد؟
نماد برتر- اگر تمایل به قراری اینترنت ثابت دارید، می‌توانید با مراجعه به سامانه xdslplus.ir از فهرست اپراتورهایی که در نزدیکی محل زندگی یا محل کارتان خدمات اینترنت خانگی ارائه می‌دهند، خدمات اینترنتی لازم را دریافت کنید.
بودجه ۳۳۳ میلیون دلاری انگلیس برای حذف تجهیزات مخابراتی هواوی
نماد برتر- انگلیس پس از ممنوع کردن استفاده از تجهیزات ساخت شرکت هواوی چین در شبکه های نسل پنجم، ۲۵۰ میلیون پوند (۳۳۳ میلیون دلار) برای متنوع کردن منابع تجهیزات ۵G هزینه خواهد کرد.
امکان پژوهش دربارۀ ۶G را برای دانشمندان‌مان فراهم می‌کنیم
نماد برتر- مدیرعامل ایرانسل در افتتاحیۀ سومین سمپوزیوم مخابرات بی‌سیم نوری و موج میلی‌متری غرب آسیا (WASOWC۲۰۲۰)، بر توسعۀ پژوهش‌های دانشگاهی در زمینه نسل ششم تلفن‌همراه (۶G)، تأکید کرد.
جریمه شش میلیون دلاری فیس بوک برای اشتراک غیرقانونی اطلاعات کاربران
نماد برتر- کمیسیون حمایت از اطلاعات شخصی کره جنوبی شرکت فیس بوک را به دلیل اشتراک گذاری اطلاعات شخصی کاربران با اپراتورهای دیگر بدون رضایت آنها، ۶.۷ میلیارد وون (۶.۰۶ میلیون دلار) جریمه کرد و خواستار پیگرد قانونی این شرکت شد.
شبکه اپراتور تلفن همراه ودافون در آلمان از کار افتاد
نماد برتر- خدمات مخابرات و سرویس دیتای موبایل گروه ودافون در آلمان روز دوشنبه در پی مشکل تجهیزات کنترل با قطعی گسترده روبرو شد اما این شرکت از بازگشت فعالیت به وضعیت عادی خبر داد.
شاتل موبایل بسته های اینترنت ویژه دوره قرنطینه ارائه کرد
نماد برتر- شاتل موبایل در طول مدت قرنطینه شهرهای با وضعیت قرمز، بسته‌های جدیدی با تخفیف‌های ویژه به افراد حاضر در این شهرها عرضه کرد.
دریافت خدمات غیرحضوری پیشخوان دولت با اپلیکیشن شرکت بورسی
نماد برتر- امکان دسترسی به سامانه پیشخوان هوشمند از امروز برای دریافت آنلاین خدمات دفاتر پیشخوان دولت و دفاتر ict روستایی از طریق اپلیکیشن سکه به‌پرداخت ملت فراهم شد.
ادامه ارائه خدمات ضروری آب و برق در محدودیت های کرونایی
نماد برتر- مدیر کل روابط عمومی وزارت نیرو گفت: در دو هفته پیش رو ارائه خدمات آب و برق به مشترکان تعطیل نخواهد شد اما وزارت نیرو برنامه هایی را برای مقابله با کرونا در نظر گرفته است.
شرط ارزان شدن موبایل چیست؟
نماد برتر- به گفته دبیر انجمن وارد کنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی، شرط اینکه در آینده موبایل ارزان شود این است که هم‌زمان با روند کاهش قیمت دلار، تخصیص ارز از سوی بانک مرکزی افزایش یابد، فرآیند ثبت سفارش هم تسریع و محدودیت سقف و سابقه شرکت‌های واردکننده هم برداشته شود.
جزئیات نحوه فعالیت صنوف از شنبه در تهران
نماد برتر- میزان ذخایر ارزی ترکیه به حدود ۴۰ میلیارد دلار رسید. براساس مصوبات جدید ستاد ملی کرونا از روز شنبه فقط مشاغل سطح یک مجاز به فعالیت هستند و همین مشاغل نیز برای فعالیت باید نکاتی را در نظر داشته باشند.
همراه اول ٢.۵ برابر ایرانسل پوشش روستایی دارد
نماد برتر- طبق آخرین گزارش رگولاتوری، همراه اول ۴۴٩١٨ روستا را تحت پوشش خدمات شبکه درآورده که ٢.۵ برابر روستاهای تحت پوشش ایرانسل است.
کلیات طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونایی اعلام شد
نماد برتر- کمیته ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا کلیات طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها متناسب با وضعیت و روند شیوع کرونا در شهرها را اعلام کرد.
پوشش اینترنت‌ همراه در روستاها چگونه است؟
نماد برتر- از مسوولیت‌های اپراتورهای همراه به‌خصوص در روزهای شیوع کرونا، نیاز ضروری دسترسی دانش‌آموزان و دانشجویان به سامانه‌های آموزش آنلاین و دسترسی به اینترنت پهن‌باند (3G، 4G و 5G)، به‌خصوص در مناطق غیرشهری و محروم است.