03:02 | يكشنبه 16 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

امارات

نرخ همه ارزها ثابت ماند
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ تمام ارزها بدون تغییر باقی ماند.
قیمت سکه و دلار شارژ شد /درهم صعود کرد
دلار تحت تاثیر اخبار به مرز 25 هزار و 800 تومان نزدیک شد. سکه از مرز 11 میلیون و 200 هزار تومان عبور کرد و بالای 11 میلیون و 500 هزار تومان قرار گرفت، رشد قیمت‌ها تحت تاثیر اخبار و اظهارنظرها رخ داد.
کاهش ۳۵ سنتی قیمت نفت اوپک
قیمت سبد نفتی سازمان کشورهای صادرکننده نفت روز گذشته ۳۵ سنت کاهش یافت.
بهای ۱۳ ارز کاهش یافت/ افزایش نرخ ۲۰ ارز
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن بهای ۱۳ ارز نسبت به روز گذشته کاهش و نرخ ۲۰ ارز افزایش یافت؛ همچنین نرخ ۱۳ ارز ثابت ماند.
تصویب افزایش تولید نفت برای کنترل رشد قیمت‌ها
وزیران نفت گروه اوپک پلاس در نشست فوق العاده روز یکشنبه افزایش تولید نفت از آگوست به منظور کنترل رشد قیمت‌ها را تصویب کردند.
کاهش بهای ۱۹ ارز رسمی/نرخ ۱۴ ارز هم افزایش یافت
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن بهای ۱۹ ارز نسبت به روز گذشته کاهش و نرخ ۱۴ ارز افزایش یافت. همچنین نرخ ۱۳ ارز ثابت ماند.
با 41 جزیره ایرانی در خلیج فارس آشنا شوید
نماد برتر - حدود ۹۵ جزیره در خلیج فارس وجود دارد که بیش از ۴۰ جزیره در جغرافیای ایران قرار گرفته است. بیشتر این جزیره‌ها زیستگاه گونه‌های جانوری، پایگاه نفتی و غیرمسکونی است و فقط در دو جزیره ایرانی زیرساخت گردشگری وجود دارد.
رشد 80 درصدی تجارت خارجی ایران از ابتدای 1400
نماد برتر - رئیس کل گمرک ایران گفت که تجارت خارجی کشور در ابتدای سال ۱۴۰۰ با رشد ۸۰ درصدی ارزش صادرات همراه بود که امیدواریم این روند در ماه‌های آتی نیز تداوم داشته باشد.
کانادا بهترین؛ ایران ...!
نماد برتر - از بین ۷۸ کشور جهان، کانادا به عنوان بهترین کشور ۲۰۲۱ معرفی شد.
واردات گوشی همراه با قدرت ادامه دارد!
نماد برتر - معاون فنی گمرک ایران از واردات بیش از ١٤ میلیون دستگاه گوشی موبایل به روش تجاری و مسافری در سال گذشته خبر داد که نشان از سهم حداقل ٢١ درصدی گوشی های اپل از این واردات داشت.
حق «شپلی» خوردنی است؟
نماد برتر - حدود پنج سال از واگذاری پلی اکریل ایران به هیات حمایت از صنایع وزارت صمت می گذرد اما علی رغم تعیین هیات مدیره جدید، هیات حمایت از واگذاری شرکت خودداری می کند.
نرخ رسمی یورو و پوند تغییر کرد!
نماد برتر - بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۱۴ ارز کاهش و ۲۰ ارز افزایش یافت. نرخ ۱۲ ارز نیز ثابت ماند.
نرخ رسمی ۲۹ ارز کاهش یافت
نماد برتر- بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۲۹ ارز کاهش و ۶ ارز افزایش یافت. نرخ ۱۱ ارز نیز ثابت ماند.
سرمایه‌گذاری ۱۵۰ میلیون دلاری ابوظبی در تلگرام
نماد برتر- صندوق دولتی ابوظبی و شرکت ابوظبی کاتالیست پارتنرز مجموعا ۱۵۰ میلیون دلار در اپلیکیشن پیام رسان تلگرام سرمایه گذاری کردند.
نوروز بی نوروز...
نماد برتر - سخنگوی ستاد کرونا با ابراز نگرانی با اعلام احتمال وقوع موج چهارم بیماری در فروردین، گفت:سفر‌های نوروزی فعلا" منتفی است مگر با افزایش تعداد شهر‌های آبی .