12:48 | يكشنبه 16 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

آنلاین

پیش‌بینی منفی برای آینده بازارهای جهانی طلا
با توجه به فضای بدبینانه ایجاد شده نسبت به بازار طلا، تحلیل‌گران پیش‌بینی می‌کنند که این فلز گرانبها به احتمال زیاد نتواند مرز1750 دلاری برای هر اونس را حفظ کند.
استعلام آنلاین وضعیت پرداخت سود سهام عدالت
امکان استعلام آنلاین وضعیت پرداخت سود سهام عدالت در سامانه سهام عدالت فراهم شد.
عمق‌بخشی بازار سرمایه از مسیر افزایش شمار نهادهای مالی
افزایش شمار نهادهای مالی قطعاً به توسعه و عمق‌بخشی بازار سرمایه کمک می‌کند اما از آنجایی که صدور برخی مجوزها منوط به ارائه مدارک حرفه‌ای است باید موضوع آموزش برای تربیت نیروی متخصص نیز مورد توجه جدی قرار گیرد.
اقدامات انجام شده به‌منظور توسعه سرمایه‌گذاری غیرمستقیم
توسعه و تسهیل دسترسی به صندوق‌های سرمایه‌گذاری یکی از اقدامات انجام شده در خصوص توسعه سرمایه‌گذاری غیرمستقیم است.
سیگنال صعودی طلا به سرمایه گذاران
در هفته جاری سرمایه گذاران طلا را صعودی پیش بینی کردند.
افزایش اعتماد به بازار سرمایه با ابزارهای سرمایه‌گذاری آنلاین
وجود ابزارهای سرمایه گذاری آنلاین، حضور فین‌تک‌ها در این زمینه و در دسترس قرار گرفتن آن برای مردم می تواند در توسعه، شناسایی و ایجاد اعتماد هر چه بیشتر به بازار سرمایه کمک کند.
افزایش تعامل برای ورود سرمایه‌های جدید به بورس
صدور و ابطال آنلاین صندوق‌های سرمایه گذاری علاوه بر افزایش تجربه سرمایه‌گذاران، منجر به تغییر دید سهامداران برای ورود سرمایه هایشان به بورس و افزایش تمایل آنها برای سرمایه گذاری و معاملات در این بازار از طریق صندوق‌ها می شود.
نقش بازار سرمایه در تامین مالی حوزه زیست فناوری
سطوح تامین مالی از طریق بازار سرمایه از مراحل اولیه تا بلوغ انجام می‌شود و در هر مرحله، ابزارهای موجود در بازار سرمایه به تامین مالی بنگاه‌ها کمک می‌کنند.
برون‌رفت صنعت خودرو از بحران با اجرای «ماده ۹۰ اصل ۴۴ قانون اساسی»
قیمت‌گذاری دستوری، صنعت خودروسازی را با مشکلات بسیاری مواجه کرده است. «ماده ۹۰ اصل ۴۴ قانون اساسی»، یکی از راهکارهای خروج این صنعت از زیان‌دهی در صورت تداوم قیمت‌گذاری است. براساس این ماده، دولت موظف به پرداخت مابه‌التفاوت قیمت تکلیفی و قیمت تمام شده، به خودروسازان است.
لزوم به‌روزرسانی تکنولوژی و تزریق نوآوری در صنعت خودرو
صنعت خودرو کشور نیازمند به‌روزرسانی، تزریق ابزارهای جدید تامین مالی و نوآوری است و این موارد ضرورت امروز این صنعت را تشکیل می‌دهند.
پیش‌بینی 15 تحلیل گر درباره قیمت طلا
آخرین نظر سنجی هفتگی کیتکو نیوز نشان می دهد که احساسات کوتاه مدت در بازار طلا بار دیگر صعودی شده است.
صدور و ابطال آنلاین یونیت، توسعه بخش بازار سرمایه است
صدور و ابطال آنلاین صندوق های سرمایه گذاری، به مرور زمینه توسعه و عمق بخشیدن به بازار سرمایه و نیز رشد استارت‌آپ‌ها را فراهم می کند؛ از مبانی رشد و توسعه بازار سرمایه، ورود هر چه بیشتر مردم و سرمایه ها به این بازار است.
تسهیل و تقویت فرهنگ سرمایه‌گذاری غیر مستقیم
رفع انحصارگرایی از نهادهای مالی، رفع محدودیت و تسهیل نوآوری و خلاقیت برای شرکت‌های استارت‌آپی، رفع محدودیت برای اپلیکیشن‌های پرداختی و بانکی، افزایش ضریب نفوذ سرمایه‌گذاری غیرمستقیم و منطقی‌تر شدن بازار سرمایه از جمله نکات مثبت و نتایج دستورالعمل اجرایی دریافت و ارسال برخط درخواست‌های صدور و ابطال واحد های صندوق‌های سرمایه‌گذاری است.
صدور و ابطال آنلاین؛ مزیتی مهم برای صندوق های سرمایه گذاری
از این به بعد صندوق های سرمایه گذاری به درگاه های متنوعی برای فروش دسترسی دارند که این موضوع به عنوان مزیتی مهم برای صندوق های سرمایه گذاری به شمار می رود.
جذب سرمایه گذاران بیشتر با ورود صندوق ها به دنیای برخط
اجرای دستورالعمل اجرایی صدور و ابطال آنلاین واحدهای صندوق های سرمایه گذاری ، ضمن تاثیر مطلوب بر سرمایه گذاری غیر مستقیم، باعث تقویت سامانه های سرمایه گذاری خواهد شد.