18:25 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

آرایشگاه

کدام شغل‌ها از کرونا بیشترین آسیب را دیدند؟
نماد برتر- یک عضو کانون عالی شوراهای اسلامی کار با اشاره به زیان وارده به بسیاری از مشاغل خدماتی و کسب و کارهای کوچک به دلیل شیوع کرونا بر لزوم حمایت از کارگاه‌های تولیدی و کسب و کارهای خرد و کوچک تاکید کرد.
کارگران کرونا نمی‌گیرند؟!
نماد برتر- عضو هیئت مدیره کانون عالی شورای اسلامی کار گفت: شورای عالی کار درباره هزینه سبد معیشتی خانوار در روزهای قبل به توافق رسید و بر اساس آن هزینه یک خانواده ۳.۵ نفره در سال ۹۹ حدود چهار میلیون و ۴۳۰ هزار تومان در نظر گرفت اما اینکه قرار است چند درصد آن در قالب افزایش دستمزد در سال ۹۹ پوشش داده شود هنوز مشخص نیست.
افزایش 6 برابری قیمت تجهیزات عکاسی
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران کرج گفت: حدود 170 تا 180 آتلیه به دلیل وضعیت بد اقتصادی تعطیل شده است.
نرخ آرایشگاه‌های مردانه، ۱۵ تا ۲۵ هزار تومان
پایگاه خبری راد: رییس اتحادیه آرایشگران مردانه تهران نرخ خدمات ارائه شده در این واحدهای صنفی را بین ۱۵ تا ۲۵ هزار تومان اعلام کرد.
بیشترین شکایت البرزی‌ها از سوپرمارکت‌هاست
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز از وصول 6 هزار و 268 شکایت از طریق سامانه 124 در 9 ماهه گذشته خبر داد.
برای کی تتو می کنید؟!
پایگاه خبری راد: تتو یکی از رایج‌ترین خدمات آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی است. نه تنها خط لب و خط چشم و ابرو بلکه طرح‌های کوچک و بزرگ روی تن، دیگر اصلا عجیب نیست.
زیبایی‌های پنهان زیر خروارها دود و سیاهی
پایگاه خبری راد: بریده بریده حرف می‌زند، نگاهش را به نقطه‌ای نامعلوم گره زده، زیر چشمانش گود افتاده و همه دندان‌هایش ریخته، گویی هزار سال است که پیر شده، سنش را ۵۵ ساله تخمین می‌زنم، اما زمانی که می‌گوید متولد 65 است، تازه می‌فهمم که اعتیاد چطور می‌تواند یک جوان را چند شبه پیر کند.
چگونه از چشم‌های خود مواظبت کنیم؟
پایگاه خبری راد: یک متخصص اپتومتریست گفت: 80 درصد نابینایی‌های جهان قابل پیشگیری است.
آغاز واکسیناسیون رایگان هپاتیت B از ابتدای مهر
پایگاه خبری راد: رییس شبکه هپاتیت کشور اجرای طرح ملی مبارزه با هپاتیت B را در جلوگیری از مشاهده و انتشار این بیماری موثر دانست.
فروش شهری در آمریکا به قیمت یک آپارتمان در نیویورک!
پایگاه خبری راد: شهر "تومزبورو" در ایالت جورجیای آمریکا به فروش گذاشته شد.
یک عروسی چقدر آب می‌خورد؟
پایگاه خبری راد: «شما شایسته بهترین هستید»؛ «با ما در بهترین شب زندگی‌تان بدرخشید»؛ «بهترین شب زندگیتان را با ما تجربه کنید»؛ «پکیج وی‌آی‌پی عروس با بهترین خدمات» و ... این‌ها شعارهای تبلیغاتی این روزهای سالن‌های زیبایی و تشریفات عروسی هستند که حالا خیلی درآمد خوبی دارند و روز به روز هم به تعدادشان اضافه می‌شود؛ خدمات‌دهنده‌هایی که پکیج‌های متنوعی به مشتریانشان ارائه می‌دهند و مبالغ میلیونی دریافت می‌کنند.
پزشکان عمومی نمی‌توانند از لیزر استفاده کنند/ ممنوعیت استفاده پزشکان متخصص از لیزر ابطال شد
پایگاه خبری راد: هیات عمومی دیوان عدالت اداری در رایی ضمن تاکید بر اینکه پزشکان عمومی نمی‌توانند لیزر درمانی انجام دهند، اطلاق بخشی از یک دستورالعمل وزارت بهداشت مبنی بر ممنوعیت استفاده پزشکان متخصص از دستگاه لیزر را ابطال کرد.
با گران‌ترین شهرهای جهان آشنا شوید
پایگاه خبری راد: شهرهای سوئیسی و آسیایی در صدر گران ترین شهرهای جهان برای زندگی قرار دارند.
آرایشگاه‌های مردانه نرخ‌ مصوب ندارند/ مدل‌های غیر عرف جمع شد
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه تهران ضمن تاکید مجدد بر ممنوع بودن خالکوبی و سولاریوم آرایشگاه‌های مردانه، گفت: اخیرا مدل‌های غیر عرف مو و متضاد با موازین شرعی و فرهنگی جامعه مد نشده و مدل‌های کوتاهی در اکثر آرایشگاه‌ها طبق ژورنال اتحادیه انجام می‌شود.
گوگل در نمایش هوش مصنوعی اغراق کرده است؟
پایگاه خبری راد: گزارش‌های منتشره حاکی است که گوگل در توانایی‌های ابزار جدید مبتنی بر هوش مصنوعی فوق پیشرفته خود اندکی اغراق و بزرگنمایی کرده است.