20:08 | يكشنبه 27 خرداد 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ورنا

درخشش نفت مهارناپذیر ماند
نماد برتر- قیمت نفت در معاملات روز جمعه روند یکسانی نداشتند اما در آستانه نشست وزیران اوپک پلاس برای چهارمین هفته متوالی افزایش پیدا کرد.
اعتماد خدشه دار شده مردم به بورس ترمیم شود
نماد برتر- نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس خواستار اتخاذ سیاست هایی برای جلوگیری از ریزش بازار سرمایه و فقیر شدن قشر متوسط جامعه شد.
جهش قیمت نفت دوام نیاورد
نماد برتر- قیمت نفت روز جمعه تحت تاثیر افزایش تولید لیبی و نگرانی نسبت به تاثیر شیوع ویروس کرونا بر روند احیای اقتصاد جهانی و تقاضا برای سوخت، حدود دو درصد سقوط کرد.
از بازار لباس بچه با قیمت های نجومی چه خبر؟
نماد برتر- همه ساله بازار پوشاک در فصل پاییز رونقی دوباره می‌گیرد و این بازار رفت و آمد زیاد خانواده ها برای خرید لباس گرم را شاهد است، اما چند سالی است که این بازار چندان مورد علاقه خانواده ها نیست و قیمت های عجیب و غریبش مو بر تن والدین سیخ می کند، بویژه امسال که این بازار زخمی کرونا نیز هست.
روند کاهشی نفت ازسرگرفته شد
نماد برتر- قیمت نفت در معاملات روز سه شنبه بازار جهانی تحت تاثیر نگرانیها نسبت به تقاضای کوتاه مدت برای سوخت در اروپای تحت قرنطینه و آمریکا، پس از جهش چشمگیری که شب گذشته داشت، دوباره کاهش پیدا کرد.
حمایت چهار عضو اوپک پلاس از تمدید کاهش تولید نفت
نماد برتر- سه عضو اوپک و روسیه موافق تمدید محدودیت عرضه فعلی نفت در سال میلادی آینده هستند.
ارزش بازار "ورنا" کاهشی شد
نماد برتر- ارزش بازار شرکت سرمایه گذاری گروه صنعتی رنا در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ مهر ماه ۱۳۹۹، با کاهش ۵ هزار و ۸۸۳ میلیارد و ۶۳۸ میلیون ریال به ۱۰۰ هزار و ۸۴۳ میلیارد و ۳۴۲ میلیون ریال رسید.
رونمایی از جرثقیل تلسکوپی ایران‌ساخت/افزایش حمایت‌های دولتی از دانش‌بنیان‌ها
نماد برتر- معاون علمی و فناوری رییس جمهور با اشاره به رونمایی از جرثقیل تلسکوپی ایران‌ساخت در کاشان، گفت: حمایت‌های دولتی از شرکت‌های دانش‌بنیان با مصوبات جدید دولت و مجلس افزایش می‌یابد.
آمریکا امکان اعمال محدودیت های جدید علیه ایران و روسیه را ندارد
نماد برتر- مشاور امنیت ملی ترامپ گفت: آمریکا چنان تحریم‌هایی علیه روسیه و ایران وضع کرده که دیگر امکانی برای اعمال محدودیت های جدید ندارد .
برنامه ترامپ برای تحریم های جدید ایران و صنایع بزرگ
نماد برتر- ترامپ به دلیل نگرانی از پیروزی جوبایدن، قصد دارد قبل از انتخابات، تحریم‌های جدید و مرتبط با قوانین ضد تروریسم علیه ایران و صنایع مهم وضع کند که حذف آنها منوط به روند بسیار پیچیده سیاسی است.
حقوقی ها بیشتر چه خریدند | حقیقی ها بیشتر چه خریدند
نماد برتر- در نمای کلی از وضعیت معاملات امروز بورس تهران، پربازده ترین سهام و ترین های بورس امروز کدامند.
مخالفت عربستان با برنامه افزایش تولید نفت اوپک
نماد برتر- روزنامه وال استریت ژورنال گزارش داد که عربستان سعودی در حال بررسی لغو برنامه اوپک برای افزایش تولید از ابتدای سال میلادی آینده است.
فراخوانی برای شرکتهای دانش‌بنیان حوزه زیستی در راستای توسعه بومی بوشهر
نماد برتر- همکاری مشترک ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری، دانشگاه خلیج فارس و استانداری بوشهر به منظور مناسب‌سازی طرح‌های تحقیقاتی زیستی با نیازهای استان بوشهر کلید خورد.
نظر عجیب مدیرعامل مایکروسافت درباره دورکاری
نماد برتر- مایکروسافت یکی از شرکتهای فناوری بوده که از دورکاری کارکنانش به دلیل شیوع ویروس کرونا سود برده اما مدیرعامل این شرکت معتقد است دورکاری مثل خوابیدن در سرکار است.
ایران تا ماه آینده واکسن آنفلوآنزا تولید می کند / تولید انبوه از پایان سال
نماد برتر- معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور وعده داد تولید واکسن آنفلوآنزا تا ماه آینده انجام و تا پایان سال جاری به تولید انبوه برسد.