01:26 | چهارشنبه 30 خرداد 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

منوچهر منطقی

توسعه ساخت و پرتاب ماهواره‌های سنجش از دور تا 5 سال آینده
پایگاه خبری راد: رییس مرکز ملی فضایی از توسعه ساخت و پرتاب ماهواره‌های سنجش از دور تا 5 سال آینده در کشور خبر داد.
ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان قوه محرکه صنعت هوایی
پایگاه خبری راد: دبیر ستاد توسعه هوایی و هوانوردی معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری، گفت: ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان در صنعت هوایی می‌تواند قوای محرکه برای جذب ایده‌های جدید و ایجاد اشتغال موثر برای قشر متخصص باشد.
خوداتکایی کشور در زمینه تعمیر و نگهداری هواپیما
پایگاه خبری راد: دبیر ستاد توسعه هوایی و هوانوردی معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری گفت: ایران در زمینه تعمیر و نگهداری انواع هواپیما به خوداتکایی رسیده است.
ایجاد مرکز نوآوری با هدف ایجاد نشان تجاری برای پهپادها
پایگاه خبری راد: دبیر ستاد توسعه هوایی و هوانوردی معاونت علمی‌وفناوری ریاست جمهوری گفت: مرکز نوآوری پهپادی در کشور را با هدف ایجاد نشان تجاری برای این محصولات راه‌اندازی کرده‌ایم.
محدودیت‌های استفاده از تاکسی هوایی در کشور رفع می‌شود
پایگاه خبری راد: دبیر ستاد توسعه صنایع و فناوری‌های دانش‌بنیان هوایی و هوانوردی با بیان این که متخصصان و مهندسان ایرانی توانمندی طراحی و ساخت تاکسی هوایی را دارند، از تفاهم با سازمان هواپیمایی برای رفع محدودیت‌های استفاده از تاکسی هوایی خبر داد.
ساخت اجزای پهپاد توسط شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی
پایگاه خبری راد: دبیر ستاد توسعه فناوری‌ها و صنایع دانش‌بنیان هوایی و هوانوردی معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری از ساخت و طراحی اجزای پهپاد برای نیازهای خاص توسط شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی خبر داد.
توسعه فناوری‌های هوایی به شرکت‌های دانش‌بنیان واگذار شود
پایگاه خبری راد: دبیر ستاد توسعه فناوری‌ها و صنایع دانش‎‌بنیان هوایی و هوانوردی گفت: می‌توانیم توسعه فناوری‌های هوایی و هوانوردی را به شرکت‌های دانش‌بنیان واگذار کنیم.
ایجاد شبکه ماهواره‌های کوچک یک ضرورت ملی است
رییس مرکز ملی فضایی گفت: با توجه به کاربردهای فراوان ماهواره‌های کوچک، باید این صنعت در کشور توسعه یابد.
 صنعت خودروسازی کشور، نیازمند راه میان بر است
پایگاه خبری راد: صنعت خودرو ایران نیاز به انتخاب یک راه میان بر برای رسیدن به کشورهای دارای برند در این حوزه است اما این «میان بر» باید به درستی انتخاب شود.
تحول صنعت حمل‌ونقل کشور در گرو توسعه هوانوردی عمومی
پایگاه خبری راد: دبیر ستاد توسعه صنایع دانش‌بنیان هوایی و هوانوردی معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری گفت: توسعه هوانوردی عمومی در کشور، تحول چشمگیری در حمل‌ونقل ایجاد خواهد کرد.
تولید محصولات هوایی نیازمند ایجاد دفاتر طراحی است
پایگاه خبری راد: دبیر ستاد توسعه صنایع دانش‌بنیان هوایی و هوانوردی معاونت علمی گفت: یکی از مهم‌ترین چالش‌های موجود در حوزه تولید محصولات هوایی، ایجاد دفاتر طراحی است.
چالش‌های توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان هوایی شناسایی می‌شود
پایگاه خبری راد: دبیر ستاد توسعه صنایع دانش‌بنیان هوایی و هوانوردی معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری گفت: شناسایی چالش‌های توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان هوایی و موانع پیش‌روی تجاری‌سازی محصولات این شرکت‌ها از مهم‌ترین اولویت‌های تعیین‌شده در ستاد هوایی است.
صفحه قبل | صفحه بعد