04:50 | يكشنبه 13 خرداد 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

لپ تاپ

بخش موبایل سونی تعطیل می‌شود؟
پایگاه خبری راد: گزارش مالی سونی از میزان فروش گوشی‌های هوشمند در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۹ میلادی نشان می‌دهد که این شرکت از حداقل پیش بینی‌های صورت پذیرفته نیز کمتر فروخته است که به نظر می‌رسد بخش موبایل این شرکت ژاپنی را با مشکلات بزرگی مواجه خواهد کرد.
بازار فروش رایانه راکدتر از همیشه!
پایگاه خبری راد: بر اساس تازه‌ترین گزارش‌های منتشر شده از سوی کارشناسان مؤسسه گارتنر بازار فروش رایانه‌های شخصی در سه ماهه نخست سال جاری میلادی روندی نزولی را طی کرده است.
۸ اپلیکیشن برتر پخش فیلم در گوشی های اندرویدی
پایگاه خبری راد: این گزارش به مرور و معرفی نرم افزارهای پخش ویدئو در موبایل می‌پردازد که کیفیت و امنیت قابل قبول و مناسبی را برای کاربران گوشی‌های هوشمند به ارمغان می‌آورد.
پرفروش‌ترین برندهای لپ‌تاپ کدام‌اند؟
پایگاه خبری راد: موسسه گارتنر در تازه‌ترین گزارش خود از پرفروش ترین برندهای رایانه‌های شخصی و لپ تاپ در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۹ میلادی خبر داده است.
وای‌فای؛ متهم ردیف اول در هک کاربران
پایگاه خبری راد: به تازگی محققان و پژوهشگران امنیتی دریافته و اعلام کرده‌اند که کدهای مخربی در تراشه‌های مربوط به مودم‌های وای‌فای وجود دارد که امکان دسترسی هکرها به اطلاعات رد و بدل شده کاربران را می‌دهد.
 جدیدترین محصولات گیمینگ در خاورمیانه به نمایش گذاشته می شود
پایگاه خبری راد: شرکت ایسوس آخرین دستاوردهای خود در حوزه بازی‌های رایانه‌ای را در شهر دبی کشور امارات متحده عربی، به نمایش گذاشت.
سال 2019؛ ورود نخستین گوشی هوشمند تاشو و انعطاف‌پذیر
پایگاه خبری راد: مایکروسافت نیز اعلام کرده است که قصد دارد نخستین گوشی هوشمند تاشو و انعطاف‌پذیر خود را در سال آینده میلادی معرفی و عرضه کند.
معرفی گوشی انعطاف‌پذیر سامسونگ/ پرچمدار جدید وان‌پلاس از راه رسید
پایگاه خبری راد: رقابت غول‌های بزرگ تلفن‌های همراه روزبه‌روز نزدیک‌تر می‌شود و در دنیای موبایل شاهد رونمایی از جدیدترین دستگاه‌ها هستیم.
شنود و جاسوسی از لپ‌تاپ‌های اپل غیرممکن شد
پایگاه خبری راد: اپل مدعی شده است که تراشه امنیتی که در نسل جدید رایانه های مک بوک ۲۰۱۸ بکار برده است، شنود مکالمات را از طریق میکروفون لپ تاپ ناممکن می‌سازد.
۱.۵ میلیارد نفر از ویندوز استفاده می‌کنند
پایگاه خبری راد: به گفته مایکروسافت، تقریبا ۱.۵ میلیارد نفر هم‌اکنون از سیستم‌عامل ویندوز روی دستگاه‌های الکترونیکی و رایانه خود استفاده می‌کنند.
سامسونگ در یک قدمی عرضه لپ‌تاپ‌ با نمایشگر تاشو
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که بعد از گوشی‌های تاشو، حالا نوبت به معرفی لپ‌تاپ‌های تاشو و منعطف رسیده است چراکه سامسونگ اخیرا اعلام کرده که درصدد عرضه چنین محصولی به بازار است.
احتمال توقف تولید محصولات سرفیس مایکروسافت
پایگاه خبری راد: تحلیلگران فعال در موسسه تحقیقاتی کانالیز برآورد کرده‌اند که مایکروسافت احتمالا از سال آینده میلادی دیگر محصولات سری سرفیس خود را تولید نخواهد کرد.
تراشه جدید اینتل به پیشرفت دستیارهای صوتی کمک می‌کند
پایگاه خبری راد: شرکت اینتل قصد دارد تراشه پردازنده جدیدی را وارد بازار کند که به دستیارهای صوتی نظیر الکسای آمازون توانایی پردازش چندین صوت مختلف به طور هم‌زمان را می‌دهد.
استفاده از موبایل در مدارس فرانسه ممنوع شد
پایگاه خبری راد: قانون گزاران دولت فرانسه استفاده دانش اموزان فرانسوی از موبایل در مدارس را ممنوع اعلام کردند.
اتحادیه اروپا باز هم شرکت‌های فناوری را جریمه کرد
پایگاه خبری راد: کمیسیون اتحادیه اروپا برخی از شرکت‌های تکنولوژی از جمله ایسوس و فیلیپس را به دلیل ثابت نگه داشتن قیمت‌ها و رفتار ضدرقابتی جریمه کرد.