01:58 | دوشنبه 14 خرداد 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شکر سفید

شیوه‌نامه اجرایی تشدید مبارزه با احتکار ابلاغ شد
پایگاه خبری راد: جزییات شیوه‌نامه اجرایی تشدید مبارزه با احتکار و اختفای کالا اعلام شد.
اسامی ۱۲ فرآورده غذایی غیر استاندارد
پایگاه خبری راد: مدیرکل استاندارد تهران با اشاره به انجام ۵۰۰۰ مورد بازرسی فنی در شش ماه نخست امسال از واحدهای تولید و صنفی، گفت: کارشناسان استاندارد پروانه ۱۲ فرآورده غذایی را در دوماه گذشته باطل کردند.
صادرات ۷ قلم کالا ممنوع شد
پایگاه خبری راد: صادرات هفت قلم کالا در راستای تنظیم بازار داخلی ممنوع شد.
عامل گرانی تصمیمات نادرست است، نه احتکار و اختفا
پایگاه خبری راد: نایب رییس کمیسیون کشاورزی و صنایع غذایی اتاق بازرگانی ایران گفت: عامل گرانی در بازار، تصمیمات نادرستی است که اتخاذ کرده و می‌کنند، نه احتکار و اختفا؛ لذا معرفی کردن احتکار و اختفا به عنوان عامل گرانی، آدرس غلط دادن به جامعه است.
لیست کالاهای مشمول مبارزه با احتکار و اختفا اعلام شد
پایگاه خبری راد: ستاد تشدید مبارزه با احتکار و اختفا وزارت صنعت، معدن و تجارت لیست ۱۰ گروه کالاهای هدف مشمول طرح جلوگیری از احتکار و اختفا را معرفی و اعلام کرد که همه این کالاها پس از ترخیص از گمرکات یا تولید داخلی در انبارهای ثبت شده در سامانه جامع انبارها و مراکز نگهداری کالا نگهداری می‌شوند.
میزان گرانی و ارزانی کالاهای اساسی اعلام شد
پایگاه خبری راد: قیمت و بازار محصولات اساسی غذایی در پایان سال گذشته با نوسانات قیمتی نسبی مواجه بود و جالب اینجاست که بر اساس آمار رسمی موجود در کنار گرانی ۲۱.۶ درصدی برنج پاکستانی باسماتی نسبت به اسفند ماه سال ۱۳۹۵، شاهد ارزانی یک محصول استراتژیک مانند شکر سفید نیز بوده‌ایم.
تالار محصولات کشاورزی امروز میزبان عرضه 258.4 هزار تن گندم است
پایگاه خبری راد: تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران امروز (شنبه) مکان عرضه 234 هزار و 750 تن گندم خوراکی و هشت هزار تن گندم دوروم است.
صفحه قبل | صفحه بعد