22:47 | شنبه 12 خرداد 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

روز خبرنگار

 مهندس مرادی: دستیابی به قله‌های پیشرفت و سعادت کشور با کمک خبرنگاران
پایگاه خبری راد: سرپرست شرکت توسعه منابع آب و نیرو به مناسبت روز خبرنگار پیام تبریکی منتشر کرد.
 مسئولین رده بالا آتش جهنم را به مسئولین دزد نشان دهند
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: بانکداری به اصطلاح اسلامی ارمغانی جز ترویج ربا خواری در جامعه اسلامی نداشته است و اکثر سفره‌های مومنان را آلوده به ربا کرده است. سیستم غلط بانکداری باعث تعطیلی بسیباری از تولیدی‌ها و کارخانجات شده است.
تحریم برای ما معنی ندارد/به بزرگ‌ترین تولیدکننده هگزامین در خاورمیانه تبدیل می‌شویم
پایگاه خبری راد: مدیر مجتمع پتروصنعت گامرون با بیان اینکه تحریم برای ما معنی ندارد و ما آن را به‌عنوان یک فرصت می‌بینیم، اضافه کرد: امیدوارم بتوانیم با جواز طرح توسعه‌ای که کسب شد، در هفته آینده با حضور معاون رئیس‌جمهور کلنگ‌زنی کنیم.
از تبدیل خانه "مستوفی الممالک" به پاتوق "مشاغل نوین" تا بلاتکلیفی بودجه‌ای احیای قنات‌ها
پایگاه خبری راد: مسجدجامعی به همراه تیم تهرانگردی این هفته از خانه‌های قدیمی منطقه ۱۲ و همچنین تصفیه خانه‌های آب بازدید کرد.
صدور مجوز احداث جاده پنبه‌کال
پایگاه خبری راد: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری در خصوص احداث جاده پنبه‌کال در منطقه استراتژیک زردکوه، گفت: این اقدام بدون مجوز آغاز شد و ادراه‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان آن را متوقف کرد و پس بازدید کمیته فنی این ادراه‌کل اکنون با انجام یک سری اصلاحات در مسیر، اجازه احداث جاده داده شده است.
مترو، راه و آب به هشتگرد می‌رسد
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت عمران هشتگرد از تکمیل مترو هشتگرد تا پایان سال، راه هشتگرد ـ طالقان تا پنج ماه آینده و پروژه تصفیه‌خانه و انتقال آب به این شهر تا یک ماه دیگر خبر داد.
صفحه قبل | صفحه بعد