03:38 | يكشنبه 13 خرداد 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

آتش نشانی

نصب جعبه "مدیریت حریق" در ساختمان‌های حساس و عمومی الزامی شد
پایگاه خبری راد: مدیرکل معماری و ساختمان معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران از الزام نصب نقشه های اقدام اطفای حریق در ساختمان های بلند مرتبه خبر داد و گفت: در صورتی که این باکس‌ها نصب نشود پایانکار صادر نمی شود.
کارگران فاقد بیمه برای دریافت سبد کالا به سازمان‌های حمایتی مراجعه کنند
پایگاه خبری راد: وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه ۱۴۵ میلیارد تومان برای بسته حمایتی کارگران و مشمولان قانون کار پیش‌بینی شده است، گفت : کارگران فاقد بیمه‌ای که درآمد زیر سه میلیون تومان دارند برای بهره‌مندی از سبد کالا به سازمان‌های حمایتی مراجعه کنند.
مقررات ایمنی که با سرد شدن آتش پلاسکو فراموش شد
پایگاه خبری راد: به اعتقاد محققان انباشته شدن پلاسکو از مواد قابل اشتعال، عدم سخت‌گیری به مالک پلاسکو برای ایجاد سیستم اطفای حریق، نبود پله‌های اضطراری، عدم خروج به موقع آتش‌نشانان و از دست رفتن زمان طلایی برای اطفای حریق از مواردی است که دست به دست هم دادند تا سناریوی پلاسکو نوشته شود.
رهاشدگی ۲۱ هزار ساختمان پرخطر پایتخت
پایگاه خبری راد: دبیر کارگروه ملی کاهش آلودگی هوا با بیان اینکه نصف مردودی‌های خودروهای سنگین در معاینه فنی مجدد دارای برگه معاینه فنی هستند، خواستار نظارت جدی وزارت راه بر عملکرد مراکز معاینه فنی وسایل نقلیه سنگین شد.
نامه‌نگاری با دولت و مجلس برای ترخیص تجهیزات آتش‌نشانی از گمرک
پایگاه خبری راد: رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران در مورد سرانجام ترخیص تجهیزات آتش نشانی از گمرک توضیحاتی ارائه کرد.
احتمال افزایش فوتی‌های هواپیمای سقوط کرده در کرج
پایگاه خبری راد: ساعتی پیش خبر رسیده که هواپیمای بوئینگ 707 باری در پایگاه فتح سقوط کرده و به یک شهرک مسکونی برخورده کرده است؛ در پی بروز این سانحه تیم های عملیاتی به منطقه اعزام شده و عملیات جستجوی مصدومان و فوتی ها در حال انجام است.
دستگاه‌هایی که تن به شفافیت نمی‌دهند!
پایگاه خبری راد: همیشه وقتی صحبت از شفافیت به میان می‌آید، فورا شرایط کشورمان را با کشورهایی مقایسه می‌کنیم که در آنها از هر سازمانی هر اطلاعاتی که بخواهیم به ما می‌دهد و بعد می‌گوییم دلیل پیشرفت آن کشورها همین است.
 رئیس جمهور با انتشار اوراق مشارکت در طرح‌های بازآفرینی شهری موافقت کرد
پایگاه خبری راد: رئیس جمهور در پاسخ به درخواست و پیشنهاد مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران برای انتشار اوراق مشارکت طرح‌های بازآفرینی شهری دستور موافقت را صادر کرد.
اطفای حریق موتورخانه دیزل قطار باربری نکا - قائمشهر
پایگاه خبری راد: مدیرکل راه‌ آهن شمال از آتش گرفتن موتورخانه دیزل یک قطار باربری خبر داد و گفت: این آتش سوزی با کپسول‌های آتش نشانی به طور کامل اطفا شد.
جزئیات حادثه آتش‌سوزی امروز یک واحد آموزشی در زاهدان‌ ‌
پایگاه خبری راد: صبح امروز یک واحد آموزشی در زاهدان‌ دچار آتش سوزی شد و در پی آن چهار کودک این مدرسه با 70 درصد سوختگی به بیمارستان منتقل شدند ولی متاسفانه 2 نفر از آنها جان باختند.
 یک انبار در خیابان مصطفی خمینی آتش گرفت
پایگاه خبری راد: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق یک انبار کالا در خیابان مصطفی خمینی خبر داد.
در بزرگراه همت در مسیر غرب به شرق، تصادف مرگبار رخ داد
پایگاه خبری راد: سخنگوی سازمان آتش نشانی از وقوع یک حادثه تصادف مرگبار در مسیر غرب به شرق بزرگراه همت خبر داد.
شناسایی سیستم هایترا !
پایگاه خبری راد: از سیستم هایترا برای بخش امنیت عمومی، نفت و گاز، هواپیما و حمل و نقل استفاده می‌شود.
خسارت 50 میلیاردریالی آتش‌سوزی پیام‌نور "اوز" لارستان
پایگاه خبری راد: مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان فارس با اشاره به وقوع حریق در سالن آمفی تئاتر دانشگاه پیام نور اوز، گفت: برآوردهای اولیه نشان دهنده خسارتی بیش از 50 میلیارد ریال است.
تدابیر آتش نشانی برای بازی پرسپولیس-کاشیما
پایگاه خبری راد: سخنگوی سازمان آتش نشانی از استقرار ١٢خودرو سنگین آتش نشانی طی بازی پرسپولیس-کاشیما خبر داد.