02:32 | دوشنبه 10 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

استانی

تأسیس ۲ اداره جدید و تعلیق ۵ ماده حاکمیت شرکتی
نماد برتر- هیأت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار با راه‌اندازی دو اداره جدید در معاونت نظارت بر بورس‌ها و ناشران تحت عنوان اداره «میزهای صنعت و رتبه‌بندی ناشران» و اداره «نظارت بر شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی» موافقت کرد و همچنین اعمال حدود ۵ ماده حاکمیت شرکتی تا اطلاع ثانوی به تعلیق درآمد.
بورس کالا؛ بهترین مکانیزم برای عرضه و تقاضا
بورس کالا بهترین مکانیزم برای عرضه و تقاضا است و راهی جز تعیین قیمت ها از طریق این بازار وجود ندارد.
کل سیمان کشور برای عرضه صحیح به بورس کالا می‌آید
کل محصول سیمان برای عرضه صحیح و جلوگیری از افزایش کاذب قیمت باید به بورس بیاید، مصالح فروشان بزرگ نیز باید در بورس خرید کنند و در سامانه افق، فاکتور بزنند.
نیاز داخلی به ورق گالوانیزه در صنایع خودروسازی تامین می شود
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه گفت: به زودی و با اجرای پروژه توسعه خط تولید با هدف تأمین ورق گالوانیزه در شرکت ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری، ۱۰۰ درصد نیاز خودروسازان داخلی به ورق گالوانیزه با کیفیت سطح رویه در صنایع خودروسازی کشور تأمین خواهد شد.
خرید ۸۳ درصد حقیقی‌ها
در جریان معاملات سومین روز هفته، افراد حقیقی ۸۳ درصد یعنی چهار هزار و ۱۰۰میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان پنج درصد از کل معاملات شد.
آزادسازی سهام عدالت؛ فعلا تصمیمی نداریم
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: تا زمانی که طراحی‌های لازم برای عدم تاثیر منفی این اقدامات بر بازار به پایان نرسد هیچ تصمیمی برای آزادسازی ۴۰ درصد باقیمانده سهام عدالت اتخاذ نمی‌شود، اما بعد از طراحی ابزار‌های لازم، این اقدام به تدریج به مرحله اجرا خواهد رسید.
دارندگان سهام عدالت چقدر سرمایه دارند؟
نماد برتر - حدود ۳۰ میلیون نفر از مشمولان سهام عدالت که در فرایند آزادسازی سهام عدالت روش غیرمستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کردند، سهامدار شرکت های سرمایه گذاری استانی شدند که به گفته مسئولان میزان سرمایه این شرکتها جمعا حدود ۴۰۰ هزار میلیارد تومان است.
شمارش معکوس برای گرفتن حق از سهام عدالت
نماد برتر - حدود دو هفته تا برگزاری نخستین مجمع شرکت های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت باقی مانده و مشمولانی که روش غیرمستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده بودند در این مدت باید اقدامات لازم را برای حضور در این مجامع انجام دهند.
اعتبار ۴ هزار میلیاردی برای توسعه زیرساخت شهرک‌های صنعتی کشور
نماد برتر- معاون وزیر صمت از اعتبار ۴ هزار میلیارد تومانی برای توسعه زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی کشور در سال جاری خبر داد.
از برگزاری مجامع تا انتخاب هیات مدیره
نماد برتر - رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد و دارایی با اشاره به برگزاری مجامع الکترونیکی شرکت های سرمایه گذاری سهام عدالت در ۲۸ اردیبهشت و مهلت کاندیدا شدن برای اعضای هایت مدیره این شرکت ها تا ۲۸ فررودین ماه، توضیحاتی را درمورد انتخابات اعضای هیات مدیره شرکت های مذکور ارائه کرد.
انتخاب هیات مدیره برای ...!
نماد برتر - انتخابات شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت حدود یک ماه دیگر به صورت الکترونیکی آغاز خواهد شد و مشمولان باید برای شرکت در این انتخابات حتما سجامی شوند.
برگزاری انتخابات برای سهام عدالت
نماد برتر - بر اساس اعلام مسوولان، تا تاریخ ۲۸ فروردین افرادی که تمایل دارند به عضویت هیات مدیره شرکت های سرمایه گذاری استانی انتخاب شوند، فرصت دارند در سامانه ستان سازمان بورس و اوراق بهادار ثبت نام کنند.
«قیستو» و «تماوند» سرسبزهای بورس
در سالی که گذشت بسیاری از سهامداران متضرر شدند و شادترین آن‌ها کسانی بودند که نماد آن سهم مدت‌های مدید متوقف بود.
جاده چالوس مسدود شد
نماد برتر- مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای کشور اعلام کرد که با توجه به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی جاده چالوس از ساعت ۱۱ امروز (چهارم فروردین) تا اطلاع ثانوی مسدود شد.
صنعت شکلات‌سازی از ابتدا تا کنون
نماد برتر- تهیه شکلات فرآیندی طولانی و پیچیده است، اگرچه در طول سال‌ها تغییر و ساده‌سازی شده است. اصطلاح شکلات از کلمه آزتک "xocoatl" گرفته شده و در اصل یک نوشیدنی تلخ بوده که با استفاده از دانه‌های کاکائو تولید و به‌صورت شکلات شیرینی امروزی نبوده است بلکه به‌عنوان یک دارو و تقویت‌کننده انرژی ارزشمند بود.
صفحه قبل | صفحه بعد