18:15 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
شیوه مبارزه با وسایل نقلیه قاچاق در کشور فیلیپین

1397/03/25 17:00

شیوه مبارزه با وسایل نقلیه قاچاق در کشور فیلیپین

پایگاه خبری راد: رئیس جمهور کشور فیلیپین با حضور در مقابل دوربین، بیش از 100 دستگاه موتورسیکلت قاچاق را در راستای مبارزه با قاچاق کالا در این کشور معدوم کرد.

به گزارش پایگاه خبری راد، اگر به خاطر داشته باشد، اواخر سال گذشته رئیس جمهور فیلیپین یعنی "رودریگو دوترته" در راستای مبارزه با قاچاق کالا، یک محموله بزرگ از خودروهای لوکس و گران قیمترا با بولدوزر نابود کرد. در این بین خودروهای مطرحی همچون مرسدس بنز، لکسوس، جگوار و ... دیده می‌شد که بجای استفاده از آنان در ناوگان حمل و نقل دولتی، توسط بولدوزر نابود شد تا امکان استفاده از آنان برای هیچکسی وجود نداشته باشد.

حال در اقدامی مشابه، بار دیگر رئیس جمهور کشور فیلیپین با یک دستگاه بیل مکانیکی به جنگ قاچاق رفته و این بار یک محموله بزرگ از موتورسیکلت‌های قاچاق را به ارزش نیم میلیون پوند نابود کرده است تا جدیت دولت در راستای مقابله با قاچاق کالا نشان داده شود.

طبق گفته منابع خبری، محموله بزرگ موتورسیکلت‌های قاچاق شامل حدودا 100 دستگاه موتورسیکلت‌های مختلف از جمله "اسکوترهای کوچک" و یا حتی برندهای معروف جهانی از جمله "ترایمف"، "ب ام و" یا حتی "هارلی دیویدسون" می‌شود که ارزش آنان بالغ بر 650 هزار دلار بوده و تمامی آنان زیر تسمه چرخ‌‌های بیل مکانیکی قرار می‌گیرد تا امکان استفاده از آنان برای هیچکس مقدور نباشد.