18:28 | پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
نسخه فیس لیفت هیوندای i20 معرفی شد

1397/02/07 09:21

نسخه فیس لیفت هیوندای i20 معرفی شد

پایگاه خبری راد: کمپانی خودروسازی هیوندای در جدیدترین اقدام خود، نسخه فیس لیفت "هیوندای i20" را معرفی کرده است تا با قدرت و شرایط بهتری در بازارهای جهانی حاضر شود.

به گزارش پایگاه خبری راد، با تایید شرکت خودروسازی هیوندای، نسخه فیس لیفت i20 در سال جاری وارد بازار می‌شود که حالا تغییرات بسیار خوبی در ظاهر و ویژگی‌های کابین دریافت کرده است، هرچند علاوه بر تغییرات فیزیکی، اضافه شدن برخی از تجهیزات جدید هم می تواند تغییرات بزرگ این خودرو در مدل‌های فیس لیفت به شمار آید که در ادامه سعی داریم جزییات آن را مورد بررسی قرار دهیم.
باتوجه به تصاویر منتشر شده از سوی هیوندای برای معرفی نسخه فیس لیفت هیوندای i20، می‌توان شاهد جلوپنجره جدید هیوندای بر روی این خودرو بود که پیش از این شاهد بکارگیری آن بر روی نسل جدید هیوندای سانتافه و یا حتی مدل‌های فیس لیفت هیوندای سوناتا بوده‌ایم، هرچند علاوه بر جلوپنجره جدید اتومبیل، مجموعه سپر هم تغییرات بزرگی دریافت کرده است تا با جلوپنجره اتومبیل هماهنگ شود. از امکانات جدید اتومبیل هم دربخش ظاهری، می‌توان به رینگ‌های جدید 15 و 16 اینچی، چراغ‌های جدید جلو و عقب با پس زمینه تاریک، سقف پانوراما و همچنین رنگ‌های جدید برای بدنه اشاره داشت.
فارغ از تغییرات ظاهری، نسخه فیس لیفت هیوندای i20 به یک سیستم سرگرمی جدید با صفحه نمایشگر 7 اینچی لمسی مجهز شده است که امکاناتی همچون اپل کارپلی، آندروید اتو، سیستم ناوبری GPS، قابلیت اتصال USB و... دارد، هرچند در بخش ایمنی اتومبیل هم شرکت خودروسازی هیوندای تغییراتی ایجاد کرده و حالا از سیستم هشدار خروج از جاده، سیستم نگهداری اتومبیل بین خطوط، سیستم تشخیص خطر به همراه ترمز اضطراری و همچنین از سیستم نوربالای اتومبیل در مدل‌های استاندارد اتومبیل و مدل‌های بالاتر استفاده کرده است.
برخلاف تغییرات بسیار خوب ظاهری، بخش فنی اتومبیل دست نخورده باقی مانده است و باز هم در مدل‌های بنزینی شاهد فعالیت موتورهای 1 لیتری با دو خروجی قدرت 100 اسب بخاری و 120 اسب بخاری و همچنین موتور 1.2 لیتری چهار سیلندر با خروجی قدرت 75 اسب بخاری و 84 اسب بخاری هستیم، البته در مدل‌های فیس لیفت هیوندای i20 تمامی پیشرانه‌های مذکور به سیستم روشن/ خاموش خودکار هنگام توقف و عدم استفاده از اتومبیل مجهز شده‌اند و برای موتور 1 لیتری توربوشارژر T-GDI از فیلترهای جدید ذره‌ای استفاده شده است تا ناخالصی‌های بیشتری جذب کند.

برچسب ها:

فیس لیفت ،هیوندای ،i20