01:42 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
افتتاح تعمیرگاه مرکزی لوکسژن با ورود نخستین خودرو به بازار

1397/01/26 17:08

افتتاح تعمیرگاه مرکزی لوکسژن با ورود نخستین خودرو به بازار

پایگاه خبری راد: مدیرعامل آرمان موتور كویر نماینده رسمی لوکسژن در ایران از ایجاد 20 عامل فروش و خدمات پس از فروش این خودروهای تایوانی در کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری راد به نقل از پرشین خودرو، فرزین ترکی پور با اعلام این خبر گفت: با توجه به "های‌تک" بودن خودروهای لوکسژن، مهمترین هدف شرکت آرمان موتور گسترش نمایندگی های این برند خواهد بود.
وی از احداث تعمیرگاه مرکزی خودروهای لوکسژن در پایتخت سخن گفت و اظهار داشت: همزمان با ورود نخستین خودروی این برند تایوانی به بازار، این تعمیرگاه مرکزی افتتاح خواهد شد.
مدیرعامل آرمان موتور کویر تامین قطعات یدکی خودروهای لوکسژن و آموزش پرسنل و تکنسین های فنی نمایندگی های این برند را از مهمترین برنامه های این شرکت معرفی کرد و افزود: پس از طی این مراحل خودروهای یو6، اس3، یو5 و اس5 را به بازار عرضه خواهیم کرد.
ترکی پور در پایان خودروهای لوکسژن را در بازه قیمتی 120 تا 160 میلیون اعلام و بیان کرد: با توجه به استاندارد های 85 گانه که برای خودروهای بازار ایران الزامی شده است و عبور خودروهای لوکسژن از این مرحله و هدف شرکت برای تحویل خودرو در کمترین زمان ممکن به خریداران، همزمان با ثبت سفارش و دریافت مجوزهای لازم، پیش فروش محصولات این برند را آغاز می کنیم.