09:23 | پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
بهمن سبز برای «وزمین»/ عیدی سهامداران ایران زمین در راه است

1400/11/24 08:33

چه خبر از نمادهای بورسی؛

بهمن سبز برای «وزمین»/ عیدی سهامداران ایران زمین در راه است

نماد برتر – در حالی که کش و قوس های دولت و بازار سرمایه با سهامداران ریز و درشت همچنان ادامه دارد، سهامداران بانک ایران زمین گویا قرار نیست در چالش قرمزی بازار در گیر شوند.


به گزارش نماد برتر، دومین ماه از زمستان 1400 در حالی به روزهای پایانی خود نزدیک می شود که نماد «وزمین» در این آخرین بهمن از قرن شمسی، خوشحال تر از تمام سهامداران بازار سرمایه در انتظار رسیدن بهار 1401 نشسته اند.



از 2 بهمن 1400 برای سهم ایران زمین خبرهای خوشی در پی داشت و این اخبار خوش همراه با مدیریت مطلوب سهام توسط حقیقی ها و حقوقی های این نماد بانکی تا امروز نیز ادامه داشته است.



پس از گذشت 24 روز از بهمن ماه و در اصل در 16 روز فعالیت بازار در یازدهمین ماه سال جاری، نماد «وزمین» 13 روز مثبت و تنها 3 روز سرخی را با حداقل ریزش پشت سرگذاشته است.



سهام بانک ایران زمین در آخرین روز از دی ماه به قیمت 8350 ریال کار خود را پایان داد اما این ارزش سهم در بیست و سومین روز از بهمن ماه به سهمی 9010 ریال افزایش یافته است که با توجه به روند کلی بازار سرمایه و اتفاقاتی که در سایر سهم های بانکی افتاده است بیانگر اعتماد بیشتر سهامداران بانک ایران زمین به فعالیت های تجاری و اقتصادی این بانک خصوصی است.



بی شک با ادامه روند مثبت سهم «وزمین» در روزهای آینده باید در انتظار عیدی مناسب این بانک دوستدار محیط زیست به سهامداران وفادار خود باشیم. عیدی که با توجه به اخبار و فعالی تهای جدید بانک ایران زمین در ماه های گذشته؛ خیلی زود به گوش سهامدارانش خواهد رسید.