11:59 | دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
درآمد 13 هزار میلیاردی «خاور»

1400/01/10 14:02

درآمد 13 هزار میلیاردی «خاور»

نماد برتر - بیشترین محصول فروش رفته "خاور" طی سال مالی ۹۹ «وانت آریسان» با ۴.۷۹۴ دستگاه بوده و رتبه بعدی را محصول «کامیون سنگین» با ۲.۸۸۵ دستگاه به خود اختصاص داده است.

به گزارش نماد برتر، شرکت ایران خودرو دیزل طی عملکرد یک‌ماهه منتهی به اسفندماه ۹۹، معادل ۱۳,۳۹۱,۰۴۱ میلیون ریال از محصولات خود را به فروش رسانده و با سرمایه ثبت شده ۴,۹۸۹,۰۵۹ میلیون ریال طی عملکرد ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به پایان اسفندماه سال گذشته، مبلغ ۴۰,۴۰۵,۰۱۶ میلیون ریال درآمد فروش داشته است.


بر پایه این گزارش، میزان درآمد‌های حاصل‌شده ایران خودرو دیزل در اسفندماه نسبت به دوره ماه مشابه ماه سال گذشته ۲۲۸ درصد افزایش داشته و در مقایسه با بهمن‌ماه سال ۹۹ نیز رشد قابل توجه ۲۲۷ درصدی را تجربه کرده، همچنین درآمد‌های ثبت‌شده "خاور" از ابتدای سال مالی تا پایان اسفندماه ۹۹ نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۳۴ درصد رشد را شاهد بوده است.


بیشترین میزان درآمدی که ایران خودرو دیزل در اسفندماه سال ۹۹ کسب کرده از فروش محصول «کامیون سنگین» با مجموع درآمد حاصل شده ۹.۳۲۶.۱۶۲ میلیون ریال بوده و جایگاه بعدی را پس از این محصول، دستگاه «اتوبوس» با ۲.۶۶۲.۲۷۵ میلون ریال به خود اختصاص داده است.


بر اساس این گزارش صورت گرفته، فروش محصولات ایران خودرو دیزل در اسفندماه سال ۹۹ به میزان ۱.۵۹۳ دستگاه اعلام شده که نسبت به ماه گذشته ۴۱۳ درصد افزایش فروش را در کارنامه خود به ثبت رسانده، همچنین از ابتدای سال مالی تا انتهای ۹۹ نیز مجموع فروش محصولات "خاور" بالغ‌بر ۸.۸۱۴ دستگاه گزارش شده است.


بیشترین محصول فروش رفته طی سال مالی ۹۹ «وانت آریسان» با ۴.۷۹۴ دستگاه بوده و رتبه بعدی را محصول «کامیون سنگین» با ۲.۸۸۵ دستگاه به خود اختصاص داده است.


بیشتر بخوانید:



پنج خودروی سواری چهار ستاره در شهریور تولید شد/ ۲۲ محصول سه ستاره



"وبصادر، شاوان" و ۷ نماد آماده بازگشایی شدند/ خروج موقت سایپا و ۸ شرکت





 


 


"وبصادر، شاوان" و ۷ نماد آماده بازگشایی شدند/ خروج موقت سایپا و ۸ شرکت