21:24 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
آمار تولید زامیاد با ۳۰ هزار دستگاه سبک / چند برنامه تا پایان سال

1399/11/12 08:41

معاون شرکت اعلام کرد:

آمار تولید زامیاد با ۳۰ هزار دستگاه سبک / چند برنامه تا پایان سال

نماد برتر- معاون شرکت زامیاد از تولید ۳۰ هزار دستگاه انواع محصولات سبک تجاری تا دوم بهمن و برنامه ریزی افزایش سبد محصولات و ارائه شیوه های متنوع فروش تا پایان سال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نماد برتر، ایرج خسرو داد همزمان با فعال‌سازی ظرفیت‌ های تولید و تعامل پیوسته زامیاد با شرکت‌ های تامین‌ کننده قطعات از تولید ۳۰ هزار دستگاه انواع محصولات سبک تجاری تا دوم بهمن خبر داد و گفت: ثبت این تعداد از تولید انواع وانت در شرایطی است که تحریم و بیماری کرونا، بسیاری از برنامه ها را با چالش جدی روبرو کرده است.


وی ادامه داد: شکستن رکورد تولید روزانه و ماهانه بخشی از برنامه جامع تولید شرکت بود که در سال جاری تحقق یافت. این شرکت به همراه حفظ و ارتقاء تیراژ تولید، توجه به ارتقاء استاندارد ۸۵ گانه خودرو و افزایش کیفیت محصولات را به عنوان یک اصل مهم دانسته و برای تحقق این امر مهم، ارتباط و تعامل با سازمان ها و نهادهای نظارتی از جمله سازمان ملی استاندارد و محیط زیست را گسترش داده است.


این مقام مسئول با تاکید بر اینکه زامیاد علاوه بر افزایش داخلی سازی محصولات، اقدامات مهمی در حوزه های توسعه محصول و فروش محصولات در دستور کار دارد، افزود : افزایش سبد محصولات در انواع سگمنت ها به ویژه در حوزه خودروهای سبک تجاری و ارائه شیوه های متنوع فروش، بخشی از برنامه ریزی همزمان با افزایش تولید تا پایان سال جاری است.


خسروداد ادامه داد: "خزامیا" با بیش از نیم قرن تجربه در عرصه تولید انواع خودروهای تجاری همواره نقش به سزایی در توسعه و تجهیز ناوگان حمل و نقل جاده ای، مسافری و عمومی داشته و امید می رود با توجه به استراتژی کلان در نظر گرفته شده در مجموعه سایپا و زامیاد، میزان سهم بازار این شرکت در حوزه خودروهای تجاری افزایش یابد.