14:40 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
بردار کوچک محسن رضایی نامزدی انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس را رد کرد

1399/10/09 15:46

بردار کوچک محسن رضایی نامزدی انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس را رد کرد

نماد برتر- بردار کوچک محسن رضایی ، نامزدی وی در انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس را تکذیب کرد و گفت: وی ضرورتی برای ورود به عرصه انتخابات نمی بیند.

به گزارش پایگاه خبری  نماد برتر، امیدوار رضایی درباره شایعه نامزدی محسن رضایی در انتخابات میان دوره ای مجلس به تابناک گفت:  این شایعه را 100 درصد تکذیب می کنم. وی در حال گرفتن نظرات و پیشنهادات کارشناسان، صاحبنظران و نخبگان در خصوص سیاست های کلی برنامه هفتم است که پس از تصویب مجمع تشخیص و مقام معظم رهبری، مبنای اداره کشور در دولت آینده و مجلس خواهد بود و ضرورتی برای ورود به عرصه انتخابات مجلس نمی بیند.


 


وی افزود: موج تخریبی که از لندن علیه وی شروع شده، بیانگر آن است که مطمئن شده اند اگر نامزد انتخابات ریاست جمهوری شود، چون کارشناس اقتصاد است و به مسائل امنیتی و دفاعی هم مسلط است با استقبال مردم مواجه می شود و سکان دولت را به دست می گیرد و اروپا و امریکا را وادار می کند که به تعهدات عمل کنند.لذا فتنه ها و برنامه های بیگانگان را خنثی و آنها را به رفتار مودبانه در مقابل ملت بزرگ ایران وادار خواهد کرد.


 


رضایی ادامه داد: وی اقتصاد ملی ایران را تقویت و تحریم ها را خنثی می کند و در چنین شرایطی بدخواهان ملت ایران دستخالی و سرافکنده خواهند شد!

برچسب ها:

اقتصاد ،محسن رضایی