13:12 | پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
شرکت بورسی صاحب انبار اختصاصی گمرک شد / مزایا

1399/10/08 13:28

بنابراعلام مدیرعامل:

شرکت بورسی صاحب انبار اختصاصی گمرک شد / مزایا

نماد برتر- مدیرعامل شرکت بورسی از دریافت انبار اختصاصی به منظور نگهداری مواد اولیه وارداتی در گمرک و مزایای ایجاد این فضا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نماد برتر؛  حسن بقائی از اخذ انبار اختصاصی برای شرکت بورسی پاکسان به منظور نگهداری مواد اولیه وارداتی در گمرک خبر داد و گفت: تمامی اقدامات راه‌اندازی این فضا منطبق با استانداردها و الزامات قانونی گمرکی برای ایجاد انبارهای اختصاصی انجام‌شده و در روزهای آتی در مدار ذخیره‌سازی و محل نگهداری مواداولیه وارداتی قرار خواهد گرفت.


 


وی مزیت‌های ایجاد فضای گمرکی را برشمرد و افزود: در سال گذشته پاکسان به این منظور مبالغ میلیاردی برای دموراژ و انبارداری مواد اولیه پرداخت کرده و اینک با راه‌اندازی انبار اختصاصی گمرک می تواند هر سال این مبلغ را صرفه‌جویی کرده و در تولید بکار بگیرد یا به سود اضافه کند. انبار گمرکی ایجاد شده در منطقه احمدآباد، کانتینری و انبار اختصاصی در محوطه شرکت، انبار مخازن است که می‌تواند در کاهش هزینه‌های جاری نقش بسزایی ایفا کند.


 


بقائی درخصوص موقعیت لجستیک این زمین در منطقه احمدآباد توضیح داد: پس از تملک مجدد با رایزنی‌های صورت‌گرفته با گمرک، مقرر شد بخشی از این ملک بصورت انبار گمرکی شرکت اختصاص ‌یافته و محموله‌های گمرکی با نظارت گمرک و تا زمان ترخیص در این محل نگهداری شود.


 


بنابراین گزارش، پیش از این یک قطعه زمین با متراژ ۱۵ هزار و ۱۳۰ مترمربع واقع در میدان مرکزی احمدآباد مستوفی که از سال‌های دور به عنوان انبار اصلی شرکت پاکسان استفاده و بخشی از آن در سال ۹۶ و مابقی در سال ۹۸ فروخته شده بود با پیگیری‌های مستمر مدیرعامل و مساعدت مدیریت شرکت توسعه صنایع بهشهر با شرایطی مناسب به دارایی‌ها اضافه شد.