03:54 | پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
 افزایش سرمایه سنگین ۱۱۴۲ درصدی از دو محل + مجوز ۱۵۸ درصدی

1399/10/08 11:11

افزایش سرمایه سنگین ۱۱۴۲ درصدی از دو محل + مجوز ۱۵۸ درصدی

نماد برتر- شرکت بورسی از برنامه افزایش سرمایه ۱۱۴۲ درصدی از دو محل سود انباشته و تجدید ارزیابی خبر داد و سهم سیمانی مجوز افزایش سرمایه ۱۵۸ درصدی را گرفت .

به گزارش پایگاه خبری نماد برتر، شرکت مارگارین از برنامه افزایش سرمایه 1142 درصدی از دو محل سود انباشته و تجدید ارزیابی دارایی ها خبر داد.


 


براین اساس، "غمارگ" درصدد است سرمایه فعلی را از 84 میلیارد تومان به 1.04 هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از دو محل سود انباشته و تجدید ارزیابی دارایی ها اعمال و صرف جبران مخارج سرمایه ای، اصلاح ساختار مالی و مشتمل بر توجیه لزوم افزایش سرمایه خواهد شد.


 


همچنین شرکت سیمان غرب آسیا مجوز افزایش سرمایه 158 درصدی را از سازمان بورس گرفت و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شد.


 


به این ترتیب، "سجام" سرمایه فعلی را از 205.1 به 528.3 میلیارد تومان می رساند تامین مالی این شرکت سیمانی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و برای اصلاح ساختار مالی و تسویه تسهیلات مالی صرف می شود.


 


مجمع فوق العاده می تواند با انجام افزایش سرمایه از 528.3 به 666.8 میلیارد تومان از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی موافقت و اختیار عملی کردن آن را به مدّت 2 سال به هیات مدیره تفویض کند تا پس از أخذ مجوز از سازمان نسبت به عملی شدن آن اقدام شود.