05:57 | جمعه 28 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
شرکت معدنی با انعقاد تفاهم نامه با سازمان بنادر آماده بازگشت شد

1399/10/07 09:10

شرکت معدنی با انعقاد تفاهم نامه با سازمان بنادر آماده بازگشت شد

نماد برتر- شرکت معدنی باما از انعقاد تفاهم نامه با سازمان بنادر و دریانوردی و عدم اثر سود و زیانی در مقطع فعلی برای طرفین خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی برای امروز شد.

به گزارش پایگاه خبری نماد برتر، شرکت باما از انعقاد تفاهم نامه با سازمان بنادر و دریانوردی و عدم اثر سود و زیانی در مقطع فعلی برای طرفین خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی برای امروز یکشنبه شد.


 


براین اساس، "کاما" اعلام کرد: در سال جاری و در راستای سیاست‌های توسعه اقتصادی دریا محور و ارتقاء جایگاه بندر رجایی با رویکرد ایجاد حلقه‌ای از زنجیره لجستیک برای تولید بار صادرات محور و ایجاد صنایع ارزش افزوده، تفاهم نامه مابین سازمان بنادر و دریانوردی و شرکت باما منعقد می‌شود.


 


سازمان بنادر و دریانوردی ظرف مدت 6 ماه از تاریخ انعقاد این تفاهم نامه بررسی های اولیه در مورد مشخص کردن آن قسمت از اراضی قابل واگذاری واقع در پسکرانه بندر رجایی به منظور سرمایه‌گذاری را در قالب BOT و اجاره بلند مدت زمین انجام داده و مراتب آمادگی را برای انعقاد قرارداد به شرکت متقاضی اعلام می دارد.


 


شرکت باما در طی 6 ماه از تاریخ انعقاد این تفاهم نامه، طرح سرمایه‌گذاری مبنی بر احداث کارخانجات روی، سرب، مس و منگنز بر مبنای مطالعات برای بررسی و تایید اولیه برای درخواست زمین به میزان ذکر شده به سازمان ارائه می کند.


 


ارائه پیشنهاد در این رابطه با توجه به تفاهم نامه بودن تاکید می شود در مقطع فعلی فاقد الزام برای طرفین بوده و هیچ گونه اثر سود و زیانی ندارد.