13:45 | جمعه 28 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
دستاوردهای صبا تأمین با رشد ۱۵۰ و ۱۳۴ درصدی سود و درآمدها

1399/09/27 10:40

مدیرعامل خبر داد:

دستاوردهای صبا تأمین با رشد ۱۵۰ و ۱۳۴ درصدی سود و درآمدها

نماد برتر- مدیرعامل هلدینگ صبا تأمین ضمن اشاره به دستاوردها طی سال جاری از رشد ۱۵۰ و ۱۳۴ درصدی سود خالص و درآمدهای عملیاتی در ۶ ماهه نسبت به مدت مشابه قبل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نماد برتر، محمدعلی شیرازی درخصوص دستاوردهای هلدینگ صبا تأمین در سال جاری گفت: اخذ موافقت اصولی تأسیس شرکت سبدگردان اندیشه صبا و انجام اقدامات جهت تأسیس آن از جمله اقدامات مهم این هلدینگ بوده است.


 


وی افزود: اخذ کرسی هیات مدیره برای اولین بار در تاریخ شرکت بطور همزمان در شرکت بورس تهران، فرابورس، کانون کارگزاران بورس و کانون نهادهای سرمایه گذاری بدست آمده است. این شرکت علاوه بر این موارد توانسته سود خالص را با ۱۵۰ درصد رشد از ۱.۷ به ۴.۲ هزار میلیارد تومان نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش دهد.


 


شیرازی ادامه داد: تحصیل مدیریت صندوق بازارگردانی اختصاصی صباگستر نفت و گسترش فعالیت بازارگردانی این صندوق از ۱۴ به ۷۴ نماد و تبدیل آن به بزرگترین صندوق بازارگردانی از اقدامات انجام شده است. رشد ۲۳ درصدی خالص ارزش دارایی ها از ۴۲ به ۵۱.۸ هزار میلیارد تومان علی رغم تقسیم سود ۶.۹۹ هزار میلیارد تومانی طی دوره و بازده ۴.۴۳ درصدی پرتفوی بورسی شرکت در مقایسه با بازده ۳.۳۶ درصدی شاخص کل طی دوره صورت گرفته است.